Kuka korttienkatsoja tulkitsee minulle,Tuulikille, tälle ajalle kortteja,yleistä ja ihmis-suhteet?ken vaan saa jos tahtoo tulkata..
Vastaukset 6
- tallaa
tais olla liian tylsä kysymys,,,kun ei ole maailman krokotiilin murheita,,,niitä on ollut ihan tarpaaksi,joten eikö kukaan vois ilahhuttaa korttipöytää ihan taviskysymykselläkin ?en tartte draamaa enää,,,kun tasaisemminkin onparempaa...
- maksan
tympeä palsta tämä,,,,rahaako tarviitte?
- 4Smile
Kun jaksais.. Oon ollu aika kovilla itekin ja palaan heti ku paineet hellittää.
Josko unijukka kattois.. - nuiveaa
kiitos smile,tässä on kaikenlaista stressiä itselläkin,sukuriitaa,sairasteluja ym tyhmää,,,,kun vaan tokenet niin laitatko mulle korttien tulkintaa? aion pitää pesäeroa kaikkiin kohta,,,,
- 4Smile
Ok..
- pyryttelee
KIITOS,,,T ,aloittanut naishenkilö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3551491- 1141216
- 1161084
- 116851
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22847- 111822
- 18470
- 38454
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i93441- 36423