Kumpi näistä telkkareista?

SamsungLG

3

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sit-sen-näkee

      Meillä on samsunki ja lg, LG näyttää kanavaa vaihtaessa mikä ohjelma menossa, mutta samsunki ei, tämä on pitkän päälle vittumainen vika. Ja samsunkin teksti tv on perseestä. Nämä meidän toosat ei ole samat kun nuo linkkien toosat, mutta ottasin tuon LGeen jos itse ostaisin.

    • Kokeile_itse_ennen_ostoa

      Aloittaja, onko "olet vertaillut" sama kuin olet kokeillut niitä itse?
      Ainakin itse päätin tv:n ostamisesta vasta kunnollisen kokeilun jälkeen. TV tulee jatkuvaan käyttöön, yleensä monta tuntia illassa, joten sen käytön pitää olla helppoa ja loogista. En lopulta päätynyt Sonyyn, Samsungiin, LG:hen enkä Philipsiin vaan Panasoniciin ihan tv:n käyttökokemuksen perusteella. Panasonic oli selkeästi kaikkein paras käytettävyydessä ja pystyin kyllä maksamaan 50-100 euroa enemmän saadakseni hyvän tv:n. Valintaperusteenani ei ollut mahdollisimman halvan saaminen.

      Olen samaa mieltä ensimmäisen vastaajan kanssa, että LG on noista kahdesta parempi. Samsungissa on myös tuon ohjelmatiedon puuttumisen lisäksi ikävää, että DVB-tekstitykset (YLE, AVA, MTV3HD, ...) katoavat moneksi sekunniksi, jos esim. katsoo nykyisen ohjelman tiedot. Siinä sitten odotetaan, että tv taas löytää tekstit...
      Ja ainakaan aiemmissa malleissa ei Samsungissa millään saanut kuvasuhteelle sellaista asetusta, jossa kuva olisi lähetyksen mukainen vaan piti valita joko 16:9, jossa poikkeava 4:3-kuva venytettiin (kaikki levenee, kuten ihmiset lihavan näköisiä) tai sitten 4:3, jossa sitten siitä poikkeava 16:9-kuva kavennettiin. Kuulemma nykyään tuon saa toimimaan Samsungissakin kahta eri asetusta säätämällä. Ainakin LG:ssä se toimii ja on toiminut aina, kuten myös Panasonicissa. Minulle tuon oikea toiminta oli tärkeä valintaperuste.

    • aloittajaaaa

      LGeen tilasin :)
      Tänään haen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1615
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1181
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      985
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      48
      760
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe