Kelpaisinko tytölle?

jokupoikavaan

Olen 14vuotias poika. Olen tummakihara tukkainen ja siniset silmät omistava. Monen tytön mielestä oon semmoinen ihan perus komea (joku 8). Olen 183cm pitkä ja vielä kasvan. En oo mikään laiheliini kukkakeppi, vaan lihasta löytyy ihan, mutta jonku verra rasvaaki. En oo ylipainonen tai mitään vastaavaa kylläkään, ruumiinrakennettani vois kuvailla rotevaksi. Oon aina ollut semmoinen autoista ja tekniikasta kiinnostunut, joka varmaanki on isältä periytyny. Harrastan liikuntaa, treenaamista. Olen myös työtä tekemällä saanut paljon voimaa. Oon luonteeltani vähän ujo, mutta kun tutustun niin olen kova puhumaan. Oon aika tunteikas ja joissai kohdissa uskovainen (en mikää himihiihtäjä), teen myös runoja joskus. Tykkään paljon laulamisesta ja lauluääntäni onkin kehuttu loistavaksi ja musiikinopettajakin kehui. :) Mielestäni olen melko laajatietoinen tyyppi, että yhteiskunnalliset asiat, avaruus, tekniikka, taide ja vähän kaikki kiinnostaa, ja myös paljon tiedän. (en tiiä oliko vöhä itserakkaasti sanottu :D) . Mutta perus näkönen teini (vähä finnei, ei pahasti) jota kiinnostaa vähän kaikki, mutta erityisesti kaikki tekniset asiat.

11

474

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokupoikavaan

      Ap jatkaa viä vähän. Olen romanttinen, kuuntelevainen, olen maistanut tupakkaa sekä alkoholia, mutta kumpaakaan en käytä. Mun kanssa voi jutella mistä vaan. Autoista, kameleihin, pankkikriisistä, yliluonnollisiin asioihin, jne. :D

    • 14wtyttö

      Mulle ainaki kelpaisit

    • Kyl niille paljon huonommatki kelpaa.
      (Esimerkkinä minä itse)
      Onnea tytön löytämisee

    • nenänöpö

      Minulle kyllä kelpaisi, todellakin :3 Itsekin olen ruumiinrakenteeltani samankaltainen, (isot luut), lihasta ja vähän läskiäkin :D, normaalipainoinen. Luonteenikin on aika lailla samanlainen c:

    • hahah

      Mun koulussani on enemmän poikia kuin tyttöjä (yht. n. 450kpl) ja voitat ne kerta heitolla. Myös tytöt.

    • väärä_palsta

      Väärä palsta. Mee Nuoret -> rakkaus . Tääl puhutaan itsetunnosta eikä etitä tyttistä tai poikkista. Moikka vaan.

    • Sprölölölölölölö

      Suomi24 on paras paikka kysyä kelpaatko jollekin tytölle, jos itseluottamuksesi on pyöreä nolla

    • jokupoikavaan

      Ap täällä. Juu, en oo seuraa etsimäs ny toistaseks. Ja on mul ny jonki verra itseluottamusta, lähinnä mielenkiinnosta kysyin. Mut joo, kiva kuulla et mul on toivoa sit ku tyttöystävän joskus haluan. :3

    • Huomiooo

      Vaikutat sellaiselta unelmalta

    • Huomiooo

      Sori ku laitan tähän keskustelupalstalle tän mut oon 170cm. Sinivihreät silmät. Oon 13-vuotias. Maha ihan normaali ”laiha" Minulla on aika pienet rinnat, mutta mielestäni aika hyvä perse. Kuukautiset on alkanut noin vuosi sitten. Kiharat keskipitkät hiukset. Normaalit kasvot ja omasta mielestä ainakaan en oo tosi kaunis mut semi. Huolehdin hygieniasta. En polta tai käytä muita päihteitä mutta oon maistanu tupakkaa. Omasta mielestä otan toiset huomioon. Oon uusien ihmisten seurassa ujo, mutta tutuimpien kanssa oon puhelias,sekoilen ja nauran niinku kavereitten kans tehään. Harrastan lentopalloa. En omista kovin hyvää itsetuntoa vaikka se ei välttämättä näy päälle päin. Puren kynsiä. Rakastan musiikkia. Rakastan juoksemista ja käyn 5km lenkeillä. Treenaan kotona silloin tällöin. Unelma on että olla tulevaisuudessa kiinteä vartalo. Hapaa löytyy. Tykkään eläimistä. Olen aika herkkä. Tykkään "seikkailla" MP?

    • jokupoikavaan

      Vaikutat iha kivalta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe