Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kelpaisinko tytölle?

jokupoikavaan

Olen 14vuotias poika. Olen tummakihara tukkainen ja siniset silmät omistava. Monen tytön mielestä oon semmoinen ihan perus komea (joku 8). Olen 183cm pitkä ja vielä kasvan. En oo mikään laiheliini kukkakeppi, vaan lihasta löytyy ihan, mutta jonku verra rasvaaki. En oo ylipainonen tai mitään vastaavaa kylläkään, ruumiinrakennettani vois kuvailla rotevaksi. Oon aina ollut semmoinen autoista ja tekniikasta kiinnostunut, joka varmaanki on isältä periytyny. Harrastan liikuntaa, treenaamista. Olen myös työtä tekemällä saanut paljon voimaa. Oon luonteeltani vähän ujo, mutta kun tutustun niin olen kova puhumaan. Oon aika tunteikas ja joissai kohdissa uskovainen (en mikää himihiihtäjä), teen myös runoja joskus. Tykkään paljon laulamisesta ja lauluääntäni onkin kehuttu loistavaksi ja musiikinopettajakin kehui. :) Mielestäni olen melko laajatietoinen tyyppi, että yhteiskunnalliset asiat, avaruus, tekniikka, taide ja vähän kaikki kiinnostaa, ja myös paljon tiedän. (en tiiä oliko vöhä itserakkaasti sanottu :D) . Mutta perus näkönen teini (vähä finnei, ei pahasti) jota kiinnostaa vähän kaikki, mutta erityisesti kaikki tekniset asiat.

11

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokupoikavaan

      Ap jatkaa viä vähän. Olen romanttinen, kuuntelevainen, olen maistanut tupakkaa sekä alkoholia, mutta kumpaakaan en käytä. Mun kanssa voi jutella mistä vaan. Autoista, kameleihin, pankkikriisistä, yliluonnollisiin asioihin, jne. :D

    • 14wtyttö

      Mulle ainaki kelpaisit

    • Kyl niille paljon huonommatki kelpaa.
      (Esimerkkinä minä itse)
      Onnea tytön löytämisee

    • nenänöpö

      Minulle kyllä kelpaisi, todellakin :3 Itsekin olen ruumiinrakenteeltani samankaltainen, (isot luut), lihasta ja vähän läskiäkin :D, normaalipainoinen. Luonteenikin on aika lailla samanlainen c:

    • hahah

      Mun koulussani on enemmän poikia kuin tyttöjä (yht. n. 450kpl) ja voitat ne kerta heitolla. Myös tytöt.

    • väärä_palsta

      Väärä palsta. Mee Nuoret -> rakkaus . Tääl puhutaan itsetunnosta eikä etitä tyttistä tai poikkista. Moikka vaan.

    • Sprölölölölölölö

      Suomi24 on paras paikka kysyä kelpaatko jollekin tytölle, jos itseluottamuksesi on pyöreä nolla

    • jokupoikavaan

      Ap täällä. Juu, en oo seuraa etsimäs ny toistaseks. Ja on mul ny jonki verra itseluottamusta, lähinnä mielenkiinnosta kysyin. Mut joo, kiva kuulla et mul on toivoa sit ku tyttöystävän joskus haluan. :3

    • Huomiooo

      Vaikutat sellaiselta unelmalta

    • Huomiooo

      Sori ku laitan tähän keskustelupalstalle tän mut oon 170cm. Sinivihreät silmät. Oon 13-vuotias. Maha ihan normaali ”laiha" Minulla on aika pienet rinnat, mutta mielestäni aika hyvä perse. Kuukautiset on alkanut noin vuosi sitten. Kiharat keskipitkät hiukset. Normaalit kasvot ja omasta mielestä ainakaan en oo tosi kaunis mut semi. Huolehdin hygieniasta. En polta tai käytä muita päihteitä mutta oon maistanu tupakkaa. Omasta mielestä otan toiset huomioon. Oon uusien ihmisten seurassa ujo, mutta tutuimpien kanssa oon puhelias,sekoilen ja nauran niinku kavereitten kans tehään. Harrastan lentopalloa. En omista kovin hyvää itsetuntoa vaikka se ei välttämättä näy päälle päin. Puren kynsiä. Rakastan musiikkia. Rakastan juoksemista ja käyn 5km lenkeillä. Treenaan kotona silloin tällöin. Unelma on että olla tulevaisuudessa kiinteä vartalo. Hapaa löytyy. Tykkään eläimistä. Olen aika herkkä. Tykkään "seikkailla" MP?

    • jokupoikavaan

      Vaikutat iha kivalta :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2237
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1678
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1496
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1387
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1354
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe