Jos toinen osapuoli jää vähemmälle on puolueettomuus mennyttä.
venäjän sota harjoitukset vastavuoroisesti heti
3
<50
Vastaukset
- RauhaaTahdotaan
Suomi ei olekaan puolueeton. Ei, vaan kuuluu länsimaihin, EU:iin, on natokumppani. Eli hyvin vahvasti länsimaa ja suomalaiset ovat lähes 100%:sesti länsimaalaisesti ajattelevia ja länsimaisia arvoja tunnustavia. Putinin Venäjään halutaan pitää selkeä välimatka ja syynkin jokainen suomalainen ymmärtää täysin.
Kannattaisi tulla jo sieltä historian syövereistä nykypäivään.Venäjä on nykyään yhtä paljon länsimaa kuin Saksa tai Englanti. Monet Suomessa ja niin kutsutuissa länsimaissa kuvittelevan kuitenkin Venäjän olevan yhä sama kuin entinen Neuvostoliitto ja siksi niillä on vääristyneitä ennakkoluuloja ja Venäjäfobiaa. On aika päästä näistä historian syövereistä nykypäivään.
Koska amerikkalaiset tulevat kalistelemaan aseitaan Suomeen ärsyttääkseen Venäjää ja lietsoakseen riitaa Suomen ja Venäjän välille, olisi Suomen, tasapuolisuuden vuoksi, pidettävä yhteiset merisotaharjoitukset Venäjän kanssa New Yorkin edustalla.- Jaa_a_kerrohan
Sakari42 kirjoitti:
Venäjä on nykyään yhtä paljon länsimaa kuin Saksa tai Englanti. Monet Suomessa ja niin kutsutuissa länsimaissa kuvittelevan kuitenkin Venäjän olevan yhä sama kuin entinen Neuvostoliitto ja siksi niillä on vääristyneitä ennakkoluuloja ja Venäjäfobiaa. On aika päästä näistä historian syövereistä nykypäivään.
Koska amerikkalaiset tulevat kalistelemaan aseitaan Suomeen ärsyttääkseen Venäjää ja lietsoakseen riitaa Suomen ja Venäjän välille, olisi Suomen, tasapuolisuuden vuoksi, pidettävä yhteiset merisotaharjoitukset Venäjän kanssa New Yorkin edustalla.mitenkäs se venäjän länsimaalaisuus näkyy noissa uusissa aluevaltauksissa?
Tai siinä, että venäjän joukot avoimesti loukkaavat suomen ilmatilaa ?
Tai siinä että venäläiset joukot avoimesti harjoittelevat ahvenanmaan miehittämistä?
Kerro ihmeessä miten nämä osoittavat venäjän länsimaisuutta suomea kohtaan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398