JOS KAUPPAAN MAKSANU LIIKAA,JOS VAKUUTUSYHTIÖLLE MAKSANU LIIKAA KUN RUPEE SELVITTELEEN JA NEUVOTTELEEN HE KYLLÄ KORVAA SEN JOLLAKIN TAVALLA...????!!!!KYSYN vielä eikö niillä TYÖNTEKIJÖILLÄ OLE MITÄÄN VASTUUTA JOILLE SOITIN EPÄSELVÄSTÄ PUHELINLASKUSTA!!!!!!????TULEE MIELEEN HE EIVÄT OSAA HOITAA TYÖTEHTÄVIÄÄN !!!!!!!!?????KYSYIN MONTA KERTA DNA:N TYÖNTEKIJÄT SANOIVAT EI OLE MITÄÄN ONGELMAA OLET LUULOTAUTINEN LÄHES VUODEN SOITTELIN SINNE SITTEN JOKU KYSYI ONKO 16V POJALLASI 2 KAKSI LIITTYMÄÄÄ JA NÄMÄ SE LIITTYMÄ ON OTETTU ILMAN MINUN LUPAAA EIKÖ DNA OLE TÄSSÄKÄÄN VASTUUVELVOLLINEN,....ILMAN MINU LUPAA OTETTU...KERTOKAA MULLE ONKO MINUN SYYTÄ JOS ILMAN MINUN LUPAA OTETTU TÄÄ LIITTYMÄ JA SOITTELIN SINNE TE SANOITTE ASIA OK....TERV 0449745107 MAKSAJA EIKÖ PITÄISI HENKILÖLLE ILMOITTAA JOS TOINEN OTTAA MINUN MINISSÄ LIITTYMÄN EI SAA TÄLLÄI TEHDÄ DNA KAUPPIAAT OLLA LIIIAN INNIKAS MYYJÄ...TERV IHMETTELIJÄ PIDÄN TÄSTÄ ASIASTA PORUA NIIN KAUAN DNA VAIKKA TEILLE EI PYSTY KIRJOITTAAN FACEBOOKKIIN JOSTAKIN KAUTTA KIRJOITAN MEILLÄ YLI 10 DNA LIITTYMÄÄÄ
KYSYMYS DNA:LLE MIKSI MUUT KORVAA TE ETTE??????!!!
35
239
Vastaukset
- LUULOTAUTINENdna
DNA SANOI ETTEI KAIKISTA LIITTYMISTÄ VOI PITÄÄ LASKUA, ANNAPA OLLA JOS LASKU ON MYÖHÄSSÄ SILLOIN PIDETÄÄN HUOLTA, ETTEKÖ TE TOSIAAN NÄHNYT DNA:SSA ETTEI TÄTÄ HAAMULIITTYMÄÄ OLLU KÄYTETTY YHTÄÄN OOTTEKO NIIN RAHANAHNEITA JA SOKEITA, OIKEESTI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!????????????????????29.50 JA TE KEHTASITTE LAITTAA TÄMÄN ULOSOTTOON EIKÖ SILLOIN OLISI VOINUT OLLA ASIAKASYSTÄVÄLLINEN JA KYSYÄ , MIKSI MAKSATTE TURHAA MAKSUA TÄSTÄ 04497451 KUN POJALLA 2 NUMEROO KJA TÄTÄ EI KÄYTETTY VUOSIIN!!!!????EI TE PANITTE KÄYTTÄMÄTTÖMÄN LASKUN ULOSOTTOON REILU MEININKI OLLA PITÄÄ SIKSI TÄNNE KIRJOPITTELEN..JA ODOTAN VASTAUSTA !!!!!!!!????????
totta niistä vain voi pitää huolta että maksut tulee ajallaan, mitä välii jos joku maksaa turhasta eihän se ole pois DNA:lta tosin se saattaa pikkuhiljaa vaikuttaa ihmisiiin kun viidakkorummut pärisee sitä ei moni ajattele
- ihanaDNAihanaa
Sitten DNA:n toiminnan ymmärtäis jos te olisitte menneet kilpailijalle, mutta se vaan DNA kauppias ei ilmeisesti ole kertonut silloin että numero pitää sanoo irti jos vaihtaa numeroo onko dna:lla vieläkin 2016 tämmöistä asiakaspalvelua!!!??? .Oikeesti ollaan niin rahanahneita vai mitä...herää kysymys johon ei ilmeisesti tule vastauksia !!!???ollenkaan kuten et saanu laskuepäselvyyksistä niin tuskin saat tähänkään vastausta!?älä unta, nää elämä on! kuten joku sanoo totta joka sana!
- elamaONon
Siellä ollu joku hörhö joka luullu, että 15 vuotias poika tarvii 2 liittymää a 29.50 ilmeisesti luulleet DNA:n päässäkin jos olet sinne soitellu eivätkö ole asiasta kertonee. Elämä on kuten DNA viisasti sanoo se pitää paikkansa
- 2kytkykauppaadnaturhasta
Mitä tästä opimme olkaa kytkykauppojen kanssa erittäin tarkkana elämä on armoa ei tunneta
- kytkykytkyn
samaa mieltä ihaa kytkyn kytkyn kytkyn kytkykauppoja dna miten se meni!!!!
- Huhhhuhh
Onko ihan normaalia että vastaat täällä eri nimimerkeillä omaan viestiisi? Kirjotustyyli paljastaa. Noloa.
- oletkositämieltä
eikö sun mielestä ole yhtään noloa että dna on maksattanut pojalla useita vuosia, eli olet vahvemman puolella....
- joopastajorma
siis 2 kahta liittymää maksattanu vaikka usein oltu sinne yhteydessä kysyn oletko DNA kelkassa mene sitten peukuttaan kyseistä puljua
- tiedostakIITOLLINEN
siis kuka osaa vastata kun DNA ei vastaa !!!!!????katkeeko kytkysopimus sopimusajan loputtua !!!!????vai jatkuuko kytkysopimus jos sitä ei erikseen katkaise...meillä ainaki jatkunu miten muilla!!!!????hyvä ois tietää ei tulis edes mieleen...kyll toisaalta yrrärtää rahaahan se vaan jollekin tietää!!!!!????RAHASTAHAN on joka paikassa kysymys!!!!????
huhhh miksi et enää ihmettele tuli sua ikävä please keksi nyt jotain DNA:n puolustuksesi ne sano mulle ettei niillä oleAIKAA KAIKEN MAAILMAN liittymiä tarkastella, mutta OOTTEKO HUOMANNU jos lasku minuutin myöhässä silloin on aikaa mutta kun saavat ylimääräistä rahaa silloin ei tietty ole aikaa ymmärrän tän pointin!!!!!!!!
- katkeekoKYTKYSOPIMUS
jos ottaa kytkysopimukse vaikka 12 kuukautta!!!!!??? Eikö se katkeekaan sitten itestään pitääkö sellanen katkaista vielä erikseen eli se jatkuu sitten vaan ja raha juoksee eikö sopimuksen pitäisi katketa sitten 12kuukauden jälkeen kysyn vaan!!!!!????olen sen verran tyhmä sanotaan ettei olekaan tyhmiä kysymyksiä...
- sopimus12isohuutomerkki
tai eikö dna:n pitäisi ottaa yhteyttä ja kysyä jatketaanko sopimusta eikä omavaltaisesti jatkaa eikö sopimus ole kahen kauppa sopimusta kuten tässä ilmeisesti on käynyt????!!!!paljon kysymyksiä ei vielä vastauksia mutta eiköhän tule
- Huhhhhhh
No tottakai se jatkuu jos et irtisano sitä. Lueppa ne SOPIMUSEHDOT ennenkuin ostat mitään, ei tarvis nyt olla kiukuttelemassa.
- epätietoineNdna
JA TÄSSÄ OLI KYSYMYS SIITÄ ETTÄ MINÄ EN TÄTÄ LIITTYMÄÄ EDES AVANNU!!!!SAAKO JOKU MINUN NIMISSÄ AVATA TÄTÄ VAIKKA OLISI KUNNON DNA MYYJÄ!!!!!!????SIIS MINÄ EN TEHNYT kyseistä sopimusta...enkä ole saanut siitä vahvistusta
Ja DNA:lle tiedoksi asian käsittely jatkuu niin kauan kunnes edes sentiin korvaatte, koska olen sinne ollu yhteydessä...aika moni tulee tietämään tästä asiasta...jos ei päästä sopimukseen ei kai olla ainoita JOILLE käyny tälläi vai ollaanko!!!!????
Huhhhhhh kirjoitti:
No tottakai se jatkuu jos et irtisano sitä. Lueppa ne SOPIMUSEHDOT ennenkuin ostat mitään, ei tarvis nyt olla kiukuttelemassa.
huhhh pojalla oli jotenki numero vaihtunu en tiedä miksi koska en ole ollut edes tekemässä sopimusta se joka tehny sopimuksen luullu ilmeisesti että vanha katkee niinhän sitä luulis kun sama firma DNA kyseessä...jokin väärinkäsitys jonka DNA maksattaa ja laskuttanut meillä näin se menee elämä on pitää paikkansa hyvä lause
Sen haluaisin tyhmänä tietää VIELÄ, jos tyhmiä kysymyksiä ei ole!!!!!!Eikö todellakaan DNA ole ettei liittymää ole käytetty vuosikausiin!!!!!?? JOS OVAT MUOHANNEET ETTEI OLE KÄYTETTY MIKSI PANIVAT ULOSOTTOON..EI OLE MITÄÄN SELLAISTA..SYSTEEMIÄ ETTÄ NÄKIS NYKYAIKANA!!!!!!! OLEN EDELLEEN ÄIMÄN KÄKENÄ..VAIKKEI TYHMIÄ KYSYMYKSIÄ OLISIKAAN ....
sakari5555 kirjoitti:
Sen haluaisin tyhmänä tietää VIELÄ, jos tyhmiä kysymyksiä ei ole!!!!!!Eikö todellakaan DNA ole ettei liittymää ole käytetty vuosikausiin!!!!!?? JOS OVAT MUOHANNEET ETTEI OLE KÄYTETTY MIKSI PANIVAT ULOSOTTOON..EI OLE MITÄÄN SELLAISTA..SYSTEEMIÄ ETTÄ NÄKIS NYKYAIKANA!!!!!!! OLEN EDELLEEN ÄIMÄN KÄKENÄ..VAIKKEI TYHMIÄ KYSYMYKSIÄ OLISIKAAN ....
SE KAIKISTA PAHINTA KUN SOITTELIN SINNE KUIN OIS PUILLE PUHUNU NO ONNEKSI VIIMEIN ASIA SELVISI..JOTAIN POSITIIVISTA SENTÄS JOS SITÄ VOI SIKSI KUTSUA!!!!!!!??????VOI JUMA VOI dna kyllä teitte elämästämme kivaaa ja pelkkää helvett................................................................................!!!!1kiitos siitos olemme pahoilamme ELÄMÄ ON niin on DNA
- OLEhyväRAVINTOLAILLALLIN
LOPPU HYVIN KAIKKI HYVIN!!!!jos en olisi soittanut viime viikolla 25 puhelinsoittoa,Ties kuinka kauan olisi joutunut maksamaan!!!SIKSI OLEN PÄÄTTÄNYT tarjota sille neitokaiselle kunnon ruuat ravintolassa kun DNA:N RAHASTUS LOPPUI VIHDOIN JA VIIMEIN!!!TE DNA:ssa tiedätte ositteeni haamunumero oli 0449745107 sanokaa sille naisele täältä pesee, vuosien soittelu loppui, maksakoon vaikka 50eravintolaruokaOTA PARASTA MITÄ LÖYTYY!!!!! menihän DNA:lle tonneja turhasta liittymästä..ja ulosotot päälle loppu hyvin kaikki hyvin se vielä kun tiesi ettei kaikki ole ok..vaikka toisin väitettiin...olipa melkonen matka DNA oikeesti...!!!!!!!?????
- AURINKOnouSsee
OLEhyväRAVINTOLAILLALLIN kirjoitti:
LOPPU HYVIN KAIKKI HYVIN!!!!jos en olisi soittanut viime viikolla 25 puhelinsoittoa,Ties kuinka kauan olisi joutunut maksamaan!!!SIKSI OLEN PÄÄTTÄNYT tarjota sille neitokaiselle kunnon ruuat ravintolassa kun DNA:N RAHASTUS LOPPUI VIHDOIN JA VIIMEIN!!!TE DNA:ssa tiedätte ositteeni haamunumero oli 0449745107 sanokaa sille naisele täältä pesee, vuosien soittelu loppui, maksakoon vaikka 50eravintolaruokaOTA PARASTA MITÄ LÖYTYY!!!!! menihän DNA:lle tonneja turhasta liittymästä..ja ulosotot päälle loppu hyvin kaikki hyvin se vielä kun tiesi ettei kaikki ole ok..vaikka toisin väitettiin...olipa melkonen matka DNA oikeesti...!!!!!!!?????
KYSEINEN NAINEN HUOMASI LOPULTA ETTEI KAIKKI OLE KUNNOSSA POJALLA OLLU 2 KAKSI 29.50 EURON LIITTYMÄÄ JOTA TOISTAei KÄYTETTY VUOSIKAUSI IN HÄNELLE TARJOON KUNNON SAPUSKAT RAVINTOLASSA DNA TIETÄÄ OSOITTEENI...MAKSAKOON MITÄ MAKSAA PIKKU HILUJA SIIHEN VERRATTUNA MITÄ TÄHÄN ASTI MENNYT RAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!ELÄMÄ ON SIITÄ OLLAAN DNA:N KANSSA SAMAA MIELTÄ moni muukin varmaan yhtyy ...luulisin niin!!!!
- Hhnala
Soitin DNA:lle kun halusin irtisanoa ylimääräisen nettiliittymän. Kerroin sen mielestäni selvästi. Tulos: avasivat yhden liittymän lisää. Kun soitin asiakaspalveluun niin sanoivat että syy on asiakkaan koska aina tulee kotiin tilausvahvistukset.
HÄH?
Kun soitin uudestaan niin kertoivat että olen väärässä koska heidän muistiinpänojensa mukaan asiasta oli sovittu.
HÄH? KUKA TÄYSPÄINEN HALUAA YLLÄPITÄÄ YHDESSÄ KODISSA KOLMEA LIITTYMÄÄ?
Mutta niinkuin edellä todettu, DNA on mielestään aina oikeassa. Asiakas on aina väärässä.
Älkää ihmeessä ryhtykö kyseisen yrityksen asiakkaaksi.
- epätietoinen10puheluadna
sulle viisaalle kysymys jos soitan dna:lle 10 puheluita epäselvästä LASKUTUKSESTA tuleeko heidän ryhtyä joihinkin toimenpiteisiin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?????vasta vuoden päästä selvenny , että pojalla ollu 2 kaksi liittymää 16v mitä mieltä olet!!!! ei ole pakko vastata jos et haluu!!!!!???odotan vastaustasi!!!!
huhhh ymmärsitkö kysymykseni oltu DNA:han yhteydessä epäselvistä laskuista, eikö heillä ole mitään vastuuta, odotan kommentiasi...vastaa vai oletko itse dna työntekijä..tässä on kysymys vain oikeudenmukaisuudesta!!!!!!????voisiko DNA vastata mulle eikö työntekijöiden pitäisi tehdä asialle jotain jos soitetaan sinne, jotain positiivista lähes vuoden soittelun jälkeen viime viikolla 0449745107 irtisanottu mutta haluaisin kysymyksiini vastauksia..missä mättää huhh voitko sä vastata vai oletko vielä DNA:N kanssa samaa mieltä....eli ite saat kärsiä elämä on kuten dna sanoo
- odotanED.vast.DNA
huhh mihin katosit puolustamasta DNA:ta puolusta loppuun asti mä täällä kyselen mihin katosit odotan edelleen vastausta kysymyksiini.!!!!!????onko kysymykset sulle liian vaikeita entä DNA:lle.niin ainakin näyttää....en tiiä sanotaan ettei tyhmiä kysymyksiä olisikaan...huhhhh älä leilkistä suutu tuu jutteleen....mitä virkaa on semmosilla työntekijöillä , jotka eivat tee työtään kunnolla, lupaavat hoitaa asian ....mutta kukaan ole hoitanut!!!!ainakaan kyseistä asiaa 0449745107 no nyt hoitui enää ei tartte maksaa jotain POSITIIVISTA auringon alla!!!!!!!
- Peruslauantai
Näistä sun viesteistä ei saa kyllä mitään selvää. Puhut samaan aikaan aidasta, aidanseipäästä ja naapurin Liisasta... En edes yritä ymmärtää.
ETKÖ HIFFAA...dna laskuttanu 2 liittymän hinnan verran ,vaikka toista liittymää ole käytetty vuosiin numero vaihtunu,..vuosia sitten vanha jostain syystä jääny tekeen tiliä dna:lle joko nyt ymmärrät. mä en tiennyt että asia on näin...enkä minä ottanut edes kyseistä liittymää se otettu mun nimissä!!!!!onko se laillista eikä dna ole multa lupaaa kysynyt....peruslauntai...olemme siis turhaan maksaneet siitä, ei ole ollut edes sim korttia....kyseiseen liittymään joko hiffaat...satasia tai tonneja menny rahaa ja ulosotot päälle siks kirjoitan ettei muut tee samoja virheitä kun mä olen tehnyt!!!!!!viime viikolla selvisi vaikka olen lähes 30 puhelua soittanut DNA:lle sitä minä ihmetty kun kesti näin kauan että mulle kerrottiin..asiasta....!!::se turha maksu oli 29.50 euroo kuukaudessa siis vuosia!!!!!!!!miettikää miltä tuntuu no nyt asia selvenny...jotain hyvää sentäa auringon alla
sakari5555 kirjoitti:
ETKÖ HIFFAA...dna laskuttanu 2 liittymän hinnan verran ,vaikka toista liittymää ole käytetty vuosiin numero vaihtunu,..vuosia sitten vanha jostain syystä jääny tekeen tiliä dna:lle joko nyt ymmärrät. mä en tiennyt että asia on näin...enkä minä ottanut edes kyseistä liittymää se otettu mun nimissä!!!!!onko se laillista eikä dna ole multa lupaaa kysynyt....peruslauntai...olemme siis turhaan maksaneet siitä, ei ole ollut edes sim korttia....kyseiseen liittymään joko hiffaat...satasia tai tonneja menny rahaa ja ulosotot päälle siks kirjoitan ettei muut tee samoja virheitä kun mä olen tehnyt!!!!!!viime viikolla selvisi vaikka olen lähes 30 puhelua soittanut DNA:lle sitä minä ihmetty kun kesti näin kauan että mulle kerrottiin..asiasta....!!::se turha maksu oli 29.50 euroo kuukaudessa siis vuosia!!!!!!!!miettikää miltä tuntuu no nyt asia selvenny...jotain hyvää sentäa auringon alla
ja se VIELÄ DNA SANOO ETTÄ syy täysin MEIDÄN VAIKKA SOITTELIN SINNE ONNEKSI ASIA SELVISI VIIME VIIKOLLA VIHDOIN , JOS EN OLISI SINNE SOITTANUT KUINKA KAUAN JOUTUISIMME MAKSAMAAN DNA:lle voisko DNA vastata onko liian vaikee kysymys kuten tuntui olevan kun soittelin sinne....pääasia että aSIA SELVENNY....VIHDOIN....ONKO BTÄÄ HYVÄÄ TOIMINTAA DNA:LT MEIDÄN PERHEESSÄ LÄHES 15 DNA LIITTYMÄÄ silti he tälläin kohtelevat ...tämä on sitä asiakaspalvelua vuonna 2016
- asiaKUNINGASKULUTTAJALLE
hätä ei lue lakia, ota yhteyttä kuningaskuluttajaan , eikö tämmönen kuulu heidän työhönsä!?
- kuningasKULUttajalleASIA
Joo tosiaan vois olla kuningaskuluttajalle hyvä aihe, vois dna sen jälkeen katsoa asiaa eri näkökulmasta.
- Hohhoijakkaa
Ensin jätkä kommentoi itselleen nimimerkillä "asiakuningaskuluttajalle" ja sitten "kuningaskuluttajalleasia". Ei varmaan kukaan huomaa että sama henkilö kyseessä... Ihan oikeasti ei ketään täällä kiinnosta se miten olet itse sössinyt asiasi ja syyttelet muita.
Hei!
Kuten aiempaan keskusteluusi jo vastasimme: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14145847/dna-rahasti-mita-haamuliittymalla-vuosia0449745107#comment-83445027
Ikävä kuulla, että olet kokenut epäselvänä liittymien laskutuksen sekä mielipahasta jota tilanne on aiheuttanut, pahoittelumme.
Olet jo ollut yhteydessä asiakaspalveluumme ja tuolla sinulle on kerrottu asioiden kulku ja se ettei tilanteessa ole tapahtunut virhettä. On tehty täysin uusi erillinen liittymätilaus uudella numerolla ilman, että erikseen toista liittymää olisi irtisanottu tai tuotu esiin, että tarkoitus olisi vaihtaa liittymää.
Ylimääräinen liittymä on toimestamme irtisanottu heti sen yhteydenottosi aikana kun olet saattanut tietoomme, että kyseistä liittymää ei tarvita. Tämän myötä asia on asiakaspalvelumme osalta selvitetty. Ikävää ettemme yhdessä saaneet tilanteeseen ratkaisua, joka miellyttäisi sinua.
Suosittelen että olet vielä yhteydessä kuluttajaneuvontaan mikäli haluat tilanteeseen lisäselvitystä.
Kuluttajaneuvonnan puhelinnumero: 029 553 6901 (arkisin 9–15)
http://www.kkv.fi/Tietoa-KKVsta/asiointi/kuluttajaneuvonta/
https://kuti.kkv.fi/Kutiweb/kuluttajat/etusivuneuvonta.aspx- Hnnala
Viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että DNA on tosi härski yritys. Jo yllä kirjoitin siitä, että laskuttivat kolmea liittymää samaan aikaan ja syy oli asiakkaan.
Olen ollut DNA:n asiakas jo yli 15 vuotta. Tänä aikana en ole jättänyt laskuja maksamatta. Nyt tammikuussa minulta jäi epähuomiossa yksi lasku maksamatta.
Soitin tänään asiakaspalveluun selvittääkseni asiaa. Asiakaspalvelija nauroi minulle, sanoi "Aikuinen ihminen!" ja löi luurin korvaan. Onko tämä asiallista asiakaspalvelua?
Mieheni ja tyttäreni liittymät ovat TeliaSoneralla. Tämän yrityksen kanssa meillä ei koskaan ole ollut mitään ongelmia.
- Kristiina38
Minulle oli tehty 3 liittymää, kunnes ihmettelin jatkuvia laskuja.DNA:n asiakaspalvelussa asia selvisi ja myönnettin, mutta rahoja "EMME PALAUTA, KOSKA MAKSAMALLA OLETTE HYVÄKSYNYT VIRHEEN". Asiakaspalveluissa oli joka tavalla kauhean töykeä vastaanotto. Mutta pelastus tuli nopeasti: Se on KULUTTAJANEUVONTA, josta vastaus ja reklamaationeuvo tuli samana päivänä. Heidän ohjeidensa mukaan täytin paperin ja lähetin sen heidän kauttaan ja avullaan.
Ihme tapahtui: Jo päivän kuluttua DNA:sta tuli hunajainen kirje, missä pyydettiin itilinumeroani . Parin päivän kuluttua tililläni oli DNA:n lähettämä 140-150euron hyvitys väärin perityistä maksuista.
Ilman Kuluttajansuoja-asiamiestä en olisi mitenkään selvinnyt DNA:n kauhulabyrintissa. - Hnnala
Koska olen tosiaan ollut DNA:n asiakas keskeytyksettä yli 15 vuotta, olen nähnyt yrityksen kehityskulun. Hyvästä luotettavasta yrityksestä on tullut matkapuhelinalan häirikkö.
DNA:n nykyjohto - olette pilanneet DNA:n brändin. DNA on nykyään rosvoyritys, jonka toiminta on epäilyttävää ja asiakaspalvelu ylimielistä ja epäammattimaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854