TUHOUTUUKO EUROOPPA KANSAINVAELLUKSIIN ?

MITTAKAAVA

Kaikkein rankin mittakaavavirhe tulee siitä, ettei kukaan mieti väestöräjähdyksen vaikutusta kansainvaelluksiin. Afrikan väkiluku nelinkertaistuu 4,2 miljardiin vuoteen 2100 mennessä. Sen vuoden tulevat monet nyt elävät suomalaiset näkemään. Kun afrikkalaiset vyöryvät jo nyt Eurooppaan, tulevat nämä vaellukset vuosi vuodelta suuremmiksi. Kun kaikkiin Afrikan maihin tulee valtavat toimettomien nuorten miesten joukot, tulevat sodat vain lisääntymään. Tämä johtaa nyt tunnettavan Euroopan tuhoutumiseen. Kuka sitä haluaa ja miksi?...

13

166

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nytaluksi

      Maailmassa on 60 miljoonaa ”pakolaista”, joko ulkomailla tai kotimaansa sisällä. Kuudessa hulluimmassa sisällissotaa käyvässä maassa on yli 300 miljoonaa asukasta. Jokaisella heistä on yhtälainen ihmisoikeus tulla Suomeen.

      • Kannattaahyvin

        vaikka kävellä eurooppaan..


      • Anadyr

        Yhtälö on järjellä ajateltuna mahdoton.Siis kaikilla näillä loputtomilla miljoonaisilla ihmismassoilla on oikeus tulla suomeen.Se on yhtä kuis finis finlandia.


      • Vain osan suomalaisten mielestä on kaikilla maailmassa "ihmisoikeus" tulla Suomeen. Valtaosan mielestä, siis niiden jotka joutuvat noiden "ihmisoikeuden" maksamaan, ovat sitä mieltä että tänne ei ole sotaisilla pakolaisilla mitään asiaa. Hyvä niin, viellä kun saadaan ääni kuulumaan "päättäjille", että jos haluavat pakolaisia, keksivat tavan itse maksaa huvinsa, kuten myös muut pakolaisia haluavat.


    • Anadyr

      Tuhoutuu jos ei havahduta ajoissa kylmiin tosiasioihin vaan kuunnellaan humanistien unelmahöttöa.

      • fasdfasdfasdff

        Muutos on tapahtumassa..


    • AsianYtimessä

      Afrikan väkiluku nelinkertaistuu 4,2 miljardiin vuoteen 2100 mennessä. Sen vuoden tulevat monet nyt elävät suomalaiset näkemään. Kun afrikkalaiset vyöryvät jo nyt Eurooppaan, tulevat nämä vaellukset vuosi vuodelta suuremmiksi.

    • maaseudunkuhnurit

      Huolet pois koska suomalaiset eivät näe vuotta 2100!

      - Tätä vauhtia viimeinen suomalainen syntyy vuonna 2067 -THL

      Ja tuo on teistä kiinni pankkopojat - nopeasti hoitamaan lisääntymisvelvollisuutenne!

      • kuinrotat

        Kyllä kepulestat siitä huolen pitää.


      • jwhjhjehjehj
        kuinrotat kirjoitti:

        Kyllä kepulestat siitä huolen pitää.

        Ei lisäänny alle 10-vuotiaat pojat ja tytöt.


    • Tämäkinpuoli

      Suomen väkiluku kasvoi tammi-huhtikuun aikana 2 278 hengellä 5 505 575 henkeen.
      Väestönkasvua ylläpiti muuttovoitto ulkomailta, sillä maahanmuuttoja oli 4 805 enemmän kuin maastamuuttoja. Syntyneitä oli 2 527 vähemmän kuin kuolleita.

    • irtimansikista

      Eli pankkopojat nyt naisiin, ei navettaan, paineita purkamaan

    • Täysin järjetöntä ottaa lisää isoja määriä maahanmuuttajia. Taitaa jo nykyisistä n.90 % vaan notkua ja nauttia palveluista tälläkin hetkellä :D Lisää näitä vai ? Lisäksi turvallisuus kärsii kun ei edes tarkkaan tiedetä ketä tänne tulee .
      Nykyistenkin maahanmuuttajien kotimaat alkavat olemaan jo asumiskelpoisia. Esim : Somalia ? Miksi nämä ei palaa maahansa ja rakenna siellä maataan ? No tietenkin sen takia koska siellä voi käydä lomailemassa Suomesta saatujen rahojen kanssa :D
      Miten päättäjät edes voi hyväksyä tämän ja unohtaa oman maan kansalaiset ! En tajuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1226
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1101
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      993
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      812
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      306
      787
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      704
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      626
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      609
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe