Baariin

kohlo

- eihän täällä o ketään!, meiju huusi mun korvaan kun palosireeni. voi sitä, sen ensimmäinen kerta varmaan.
- no ei täällä nyt vielä ketään oo, sanoin ja kiisin jo kohti baaritiskiä...kohti juomaa, tai oikeestaan jos tarkemmin haluu määritellä, niin kohti alennettua viinaa.
- eiku hei, onhan tuolla se jani, kato!

Jani oli meen koulusta, meijun salainen ihastus, voi elämä, miten siitäkin joku unelmoisi...tai no tietty meiju oli poikkeus tapaus... lempinimi meiju-keiju. tulee siitä että sillä on tapana uskoo ihmisistä hyvää...joka tarkottaa siis samaa, kun uskoisi keijuihin...tai jotain tollasta. what ever.

- no meiju, otas säkin nyt jotain!, huusin vuorostani kolmen kossukola lasin takaa. oli pakko tilata ennen kun tarjous loppuisi.
- niin no niin no, meiju änkätti ja yritti varmaan muistella jotain drinkin nimeä jostain sarjasta
- no kuule, anna mä tilaan sit, sanoin ja tilasin sille pari jägerminttiä... -ne kuuluu sit vetää sillain yhtä päätä kummatki!
- hyi helv..siis no joo, onha tää iha...
- niin on, juos ny.



- ai moi jani, ooks nähny meijuu
- sini, mitäs sä täällä? se on tuolla tanssilavalla
- no eikä oo.
meiju ei ikinä tanssinu, eihän se edes olis osannu, mitä jani tossa nyt mahto selittää, hmm, pitäiskö sanoo sille, et meiju haluis sen numeron tai jotain...
- hei tota jani, meiju on kyl niin ihana, eiks ni? siis et sä voisit ihan hyvin vaik vähä tutustuu siihen tai jotain...
- joo, no ainaki hyvä perse on
mitä hittoa, ei luoja! meijuhan oli lavalla, miten en sitä aikasemmin huomannu... ei apua, sehän on ihan sekasin päästään, nyt kyllä äkkiä pois se sieltä
- tota moi jani, täytyy mennä!

- siniiiiiiii, sä tuuuuulit vihdoinnnn!!! siis et usko siis tääl on tosi hienoo, kato ko juo, ni sit on vie kivempaa...
- tuuks mun kans vessaan tai jotai?
- ei ei ei EI, kato ko jani on tuolla ja se on välii kattonu tänne...
- hei oikeesti, se on vaan JANI!
- nii-in. jani... jani hani, tsihiih...
- okei, heippa meiju...
nyt tarvittiin lisää juomaa ja nopeesti. meijun vanhemmat ei ollu mistään helpommasta päästä, ja mun piti vahtia sitä tavallaan tai ainakin sitä et se ei juo. no mut, kyllähän sen nyt ymmärtää, jos ite juo, niin ei voi vahtia ketään... niin, niinhän se on...


- saanks mä tarjota juomaa?
- joo, sain sanottua.
tuli ehkä juotua vähän liikaa jo, mut jos joku nyt kerran halus tarjota, niin... kukahan toikin tyyppi oli... en jaksanu keskittyä..
- tossa on
- ai jaa joo, kiitti
- sulla on kiva paita tänään
- jaa...ooks sattunu näkeen sellasta tummahiuksista tyttöö, sellasta niinkun, vähän keijumaista, ei niinkun keijun näköstä, mut niinkun luonteeltaan ja silleen...
- en o. sä näytät ihan keijulta kans
- kato ko mun yks kaveri...tai no antaa olla...
- tuuks tanssimaan?
voi elämä, oliks nyt jo hitaat käynnissä vai, joku ihme tyyppi toikin... no ihan sama, voihan sitä nyt yhden tanssin sit

okei, ihan kiva biisi, mut jonkun kädet on kyllä vähän väärässä paikassa...

- hei anteeks nyt vaan kundi!, mä tiuskasin keskellä lavaa... -JANI! mitä hittoa?
- no hei sini, mitä nyt..

nyt juostiin kyllä pois ja nopeeta... missähän meiju oli. ei kai se nyt vaan luule mitään, no tietysti luulee.. ei paniikkia, ei paniikkia... nyt meiju oli löydettävä.. pää pyöri oudosti...









- olit sit janin kaa tanssimas eilen
- mä en oikeesti edes tajunnut et se oli se, siis IHAN oikeesti
kylläpäs oli vaikeeta seuraava aamu, tiesihän meiju että ei kuulu kyseinen herra mun listalleni
- joo, porukat ei oikeen tykänny kun tulin yksin ja taksilla...
- sori
- ei mitään...
- no mut, koska mennään uudestaan?
- uudestaan! kuule, en pääse vähään aikaan.
ton mä oikeestaan halusinkin kuulla. meiju oli kiva, mut baarikaverit on asia erikseen.








seuraavan kerran astelin baarin käytäviä jo seuraavana päivänä. oli lauantai, ja paikka oli täpötäynnä... ihan ekana silmiin osui ihana riku, jota kukaan elävä naispuolinen henkilö ei kyennyt vastustamaan... nyt juomaa kehiin ja äkkiä!




(jatkakoon ken haluaa... meni into, ko täst tuliki iha surkee... blääh...)

2

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =PPPPPPPPPPPPPPP

      Oot varmaan ainakin 15 vee..?

    • memmu-86

      ihan uteliaisuuttani kysyn että mistäs ton meiju nimen repäisit?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      421
      2934
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      100
      2246
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      340
      1911
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1883
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1727
    6. 158
      1202
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1197
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      95
      1130
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1042
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      917
    Aihe