Elisa rules !!!

Mies

Tilasin Elisa laajakaistan 17.12 ja minulle sanottiin,että toimii 7.1.Eilen Elisan mies soitti että toimii jo!Mitä ne ihmiset puhuu pitkistä toimitusajoista?? Asennus oli helppoa ja toimii heti,HYVÄ ELISA !!!!!

6

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jopa 2 kk

Tilasin elisa-laajakaistan yli kuukausi sitten. Vahvistusilmoituksen mukaan arvioitu toimistus (ilman asennuspalvelua) on viikolla 4/2005 eli liki kaksi kuukautta tuo toimitusaika meillä. Ei ole mielestäni kehuttavan nopeaa toimintaa...

• turja

tilasin joulukuun alussa ja lupasivat hoitaa helmikuulle. Että sillee...

• Mä vaan
        turja kirjoitti:

tilasin joulukuun alussa ja lupasivat hoitaa helmikuulle. Että sillee...

No mä asun Vantaalla,ehkä se on asuinpaikastakin kii...Ja myös siitä jos on jonkun eri operaattorin talojakamo...

• möö
        Mä vaan kirjoitti:

No mä asun Vantaalla,ehkä se on asuinpaikastakin kii...Ja myös siitä jos on jonkun eri operaattorin talojakamo...

Asiasta on keskusteltu Elisan kanssa. Lupaavat soittaa asiakaspalvelusta ja sieltä sanovat että asentaja ottaa huomenna yhteyttä. Jo useita sellaisia soittoja on jäänyt tulematta mitä on luvattu. Miksi puhelin ei soi...Eikä tässä nyt missään peräkylillä asuta. Kuvataanko porokin ?....Hyvä ajatus.

• elisalaahustaa

elisa ei ole kolmeen viikkoon saanut edes tilausta käsiteltyä! asennusaika venyy siis mahdollisesti sinne 2 kuukauteen.

asiakaspalvelua parhaimmillaan.

soneralla meni myös 3 viikon sijasta 6 viikkoa aikanaan.

ei pitäisi hankkia asiakkaita joita ei pysty palvelemaan!

• möö

Eipä pieni ihminen voi mitään tehdä näitä jättifirmoja vastaan. Olo on kuin Simolla aikoinaan sketsissä: Kun sulle on käynyt niinkuin sulle on käynyt, niin eiköhän pistetä Simolle kylmäsavuporoa paketti...Jotenkin vaan sellainen k....ksen tuntu näissä lupauksissa. Ja jotkut lähimmäiset pääkaupunkiseudulla saavat liittymän viikossa parissa. Käsittääkseni se on sama homma kaupungin nimestä riippumatta mitä linjan avaamiseen tarvitaan ? Yli 2 kuukautta tässä on jo odoteltu.

Huom. Auton saa tehdastilauksena suunnilleen näissä aikatauluissa, mutta paria piuhaa ei saa yhteen...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      89
      7219
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      35
      3821
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      45
      3420
    4. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2552
    5. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      2356
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      41
      2342
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      123
      2236
    8. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2149
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      24
      1878
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      40
      1799
    Aihe