Isä sulki WiFi:n

Elikkäs: Tarttisin vähän apua. Isäni sulki minulta WiFi:n pienen riitamme jälkeen. Hän tietää, ettei sulkenut minua netistä, edes koneelta, koska voin käyttää nettiä kännykältäni ja jakaa netin siltä koneelleni. Tarvitsen kuitenkin WiFin takaisin muutamista syistä, ja näyttää siltä, että hän lähinnä odottaa minun keksivän, miten hän sulki WiFin ja miten voin taas yhdistää siihen.

Wifin voimakkuus näkyy täytenä, mutta en voi yhdistää siihen. Siskoni voi kuitenkin käyttää sitä omilta laitteiltaan. Miten isäni on voinut sulkea minut ulos, ja miten pystyn kiertämään sulun?

Kännykkäni on Samsung Galaxy S5mini, Tietokone Lenovo G505s

Tämä ei välttämättä ole paras paikka tälle kysymykselle, pahoittelut siitä jo valmiiksi.

15

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ronaldweasleyy

      No hän on voinut vaihtaa wifi salasanan, ja sinun pitäisi tietää se, jotta voisit päivittää yhteyden. Siskollesi isäsi on sen kertonut.

      • poika_01

        Unohdin tosiaan mainita. ikävä kyllä kysymys ei ole niin yksinkertaisesta asiasta.


      • Eggspertti

        on on on on on... Muilla on wifi salasana.

        Protip myöhempää käyttöä varten:
        http://192.168.0.1 tai http://127.0.0.1 pitäisi löytyä paneeli jos joskus tarvii.


      • Eggspertti kirjoitti:

        on on on on on... Muilla on wifi salasana.

        Protip myöhempää käyttöä varten:
        http://192.168.0.1 tai http://127.0.0.1 pitäisi löytyä paneeli jos joskus tarvii.

        Ja käyttäjänimi on alkuperäisesti admin sama salasana


      • Eggspertti kirjoitti:

        on on on on on... Muilla on wifi salasana.

        Protip myöhempää käyttöä varten:
        http://192.168.0.1 tai http://127.0.0.1 pitäisi löytyä paneeli jos joskus tarvii.

        Sain wifin takas, ja niin, ei ollut salasanasta kysymys. MAC-blokki...


      • HelppiiEnsKertaa

        Ensikerralla Lataa Mac Changer ja vaihda maccisi sillä estän sen että netti sulkeutuu koneeltani öisin kello 1.


    • Jjöeppv

      No voi itku terveisin 17 v poika jolla ei oo neytii kännykäs kone takavarikoitu ja ei anneta wifin salasanaa että vois olla vtusti huonomminki.ja sillon ku on netti ni 10kigaa ja sen jälkee hidastuu käyttökelvottomaks.ja saldoraja 10puhelua

      • No voi harmi. Mä kuitenki yritän tehä jotai omalle tilanteelleni, koska voin. Sehän ei mulle mitää merkkaa, et sul menee huonosti. Meinaan vaan et kyl säki tekisit ongelmalles jotai jos voisit, ja mä katoin et varmaa pystyn hoitaa oman ongelmani, ja kysyin siihe apua. Ei tullu vastausta mut iha sama. Ja turhaa sä täällä itket sitä et mä pyydän apuu johonki, ei se sulta oo pois.


      • Poika-01 kirjoitti:

        No voi harmi. Mä kuitenki yritän tehä jotai omalle tilanteelleni, koska voin. Sehän ei mulle mitää merkkaa, et sul menee huonosti. Meinaan vaan et kyl säki tekisit ongelmalles jotai jos voisit, ja mä katoin et varmaa pystyn hoitaa oman ongelmani, ja kysyin siihe apua. Ei tullu vastausta mut iha sama. Ja turhaa sä täällä itket sitä et mä pyydän apuu johonki, ei se sulta oo pois.

        Ootsä kyllä lapsellinen kyrpänaama. Ja turhaan sä täältä apua haet idiootti.


    • wlanwifi

      Koko WiFi nimi on harhaanjohtava ja typerä markkinointi termi. Se ei tarkoita mitään eikä sitä pitäisi kutsua wifiksi. Aivan typerä sana

    • buahhah12v

      Käyt isin baarikaapilla ja otat viinakset talteen ja laita tilalle sopivan väristä nestettä
      Viinakset tietysti käytät itse parhaaksi katsomalla tavalla. Näin kylmis ja sauna.jamppa tekis.

      • näinmeillä

        Eihän tuossa ole mitään järkeä. Viinat kuuluu jemmata ja kiristämällä uhata että pysyy jemmassa ellei wifa ala toimimaan.


    • Kovempikuri

      Jos olisit minun lapseni niin et pääsisi enään ikinä nettiin. Samaten takavarikoisin kännykkäsi ja tietokoneesi. Lopuksi saisit selkääsi viikon ajan joka päivä niin että kouluakin joutuisit käymään seisten, koska perseesi ei kestäisi vereslihalle piestynä istua. Oppisit saatana olemaan.

    • teejotain

      Tai teet jotain muuta. Kuntoilet ja teet jotain oikeassa elämässä. Ties vaikka saisit pillua muutenkin kuin netissä. Sulki sulta wifin....voi vittu on pojalla murheet

    • Fffejgk

      Oon 16v poika ja ei konetta koska löin homoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      274
      2780
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      211
      1789
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1492
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1241
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      963
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      77
      865
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      750
    Aihe