VVO kiskoo rahaa poismuuttavilta

Katijuvelius

Ei enää ikinä vvo:lle asumaan! Asunto siivottiin huolellisesti pois muuttaessa! Yllätys oli melkoinen, kun kuukauden päästä tuli 8 tunnin lasku siivouksesta:440 euroa!

Yritimme tivata vvo:lta syytä, miksi siivottu asunto oli pitänyt siivota?

Ilmoituksen oli tehnyt uusi asukas.

Otimme yhteyttä uuteen asukkaaseen, joka oli maininnut muuton yhteydessä vvo:lle havaitsemastaan läikästä keittiön lattiassa. Ilmeisesti poislähtiessämme oli kaatunut pesuainetta huomaamattamme lattialle.

Uusi asukas oli pyyhkinyt sen itse talouspaperilla, eikä mitään siivousta oltu käyty tekemässä.

VVO:lta vastattiin vain, että sopii tehdä rikoilmoitus, mutta häviät ihan varmasti oikeudessa... Että näin...

9

1220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tip_top

Olen kuullut muiltakin että VVO on aika natsi tarkistamaan että asunto on tip top kun asukkaat muuttavat pois.

• himmeetä-meininkiä

Taisi ammattiyhdistyskin olla omistaja tuon vvo kanssa valtio maksaa tukia, miten muuten herroille ja ammattiliitoille voisi maksaa poskettomia palkkoja/osinkoja ?

• hämmästynyt

No ei muuta kuin tekemään se rikosilmoitus. He tulevat häviämään sen petosyrityksen satavarmasti. Itseasiassa ette edes pääse oikeuteen asti kun he haluavat sopia asian.

• juugP

meillä kävi samoin. Mies siivosi huolella (en ollut itse tsekkaamassa, mutta luotan tässä häneen), muutimme ja kappas, jonkin ajan päästä napsahti lasku loppusiivosta. Silloin ihmetytti, taisi mies siitä jotain postiakin laittaa mutta hiton vaikeahan tuota on todistaa. Paha maku jäi suuhun VVO:sta, vuokra oli suolainen jo valmiiksi, kämppä uudehko ja siisti ja asumisaikakin reilu vuosi, joten alunperinkin tuo asunto oli siistissä kuosissa.

Jatkossa jos tuollainen tilanne tulisi vaatisin olla itse paikalla avainta luovuttaessa.

• spede_pasanen

Laittakaa VVO:lle jauhot suuhun ja tehkää oikeasti tuo rikosilmoitus. Teillähän on edellisen asuntonne uusi asukas myös todistamassa, ettei mitään erillistä siivousta tehty saatika sille ollut tarvetta.

• kokenutkaikentietää

Olette paikalla kun asunto lopputarkastetaan. Näin minulla. Isännöitsijällä oli tsekkauslista jota kruksaili. Valitti tarrasta ovessa-oli ollut siinä jo minun muuttaessani-en joutunut poistamaan. Nimet alle ja homma klaari. Mutta jos vuokralainen muuttaa kiireessä niin jälki on todella pahan näköistä>:lamputkin revitään katoista niin että johdot vain roikkuu. Vessanpytty niin järkky, että miten on voinut itse käyttää....

• RiistäjäVVO

Ei helvetti!
      Muutimme Tampereelta VVO:n asunnosta Ouluun omaan asuntoon maaliskuun alussa.
      Siivosimme vvo:n asunnon varmasti huolellisesti.
      Nyt pari päivää sitten tuli lähes 500 euron siivouslasku!
      Emme mitenkään voineet lähteä Oulusta saakka mukaan lopputarkastukseen, vaan tietysti luotimme siihen, ettei mitään laskua tule, kun olimme kerran siivonneet huolellisesti!
      Nyt VVO vetoaa siihen, että meidän olisi pitänyt olla mukana tarkastuksessa, muussa tapauksessa asiasta ei edes keskustella!
      Nyt tässä laskeskelen, että olisiko takastukseen matkustaminen ja majoittuminen Tampereella hotellissa tullut halvemmaksi.
      VAROKAA VVO:ta!

• Gogkyg

• Minnasakelin

Nykyisin VVO yrittää vuokrata asuntoja LUMO nimellä, jatkaakseen arvelluttavaa toimintaansa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      99
      5305
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      3573
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3205
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      443
      2496
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      252
      1537
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      12
      1291
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      85
      1289
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      77
      1238
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1213
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      138
      1139
    Aihe