VVO kiskoo rahaa poismuuttavilta

Katijuvelius

Ei enää ikinä vvo:lle asumaan! Asunto siivottiin huolellisesti pois muuttaessa! Yllätys oli melkoinen, kun kuukauden päästä tuli 8 tunnin lasku siivouksesta:440 euroa!

Yritimme tivata vvo:lta syytä, miksi siivottu asunto oli pitänyt siivota?

Ilmoituksen oli tehnyt uusi asukas.

Otimme yhteyttä uuteen asukkaaseen, joka oli maininnut muuton yhteydessä vvo:lle havaitsemastaan läikästä keittiön lattiassa. Ilmeisesti poislähtiessämme oli kaatunut pesuainetta huomaamattamme lattialle.

Uusi asukas oli pyyhkinyt sen itse talouspaperilla, eikä mitään siivousta oltu käyty tekemässä.

VVO:lta vastattiin vain, että sopii tehdä rikoilmoitus, mutta häviät ihan varmasti oikeudessa... Että näin...

9

1092

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tip_top

      Olen kuullut muiltakin että VVO on aika natsi tarkistamaan että asunto on tip top kun asukkaat muuttavat pois.

      • himmeetä-meininkiä

        Taisi ammattiyhdistyskin olla omistaja tuon vvo kanssa valtio maksaa tukia, miten muuten herroille ja ammattiliitoille voisi maksaa poskettomia palkkoja/osinkoja ?


    • hämmästynyt

      No ei muuta kuin tekemään se rikosilmoitus. He tulevat häviämään sen petosyrityksen satavarmasti. Itseasiassa ette edes pääse oikeuteen asti kun he haluavat sopia asian.

    • juugP

      meillä kävi samoin. Mies siivosi huolella (en ollut itse tsekkaamassa, mutta luotan tässä häneen), muutimme ja kappas, jonkin ajan päästä napsahti lasku loppusiivosta. Silloin ihmetytti, taisi mies siitä jotain postiakin laittaa mutta hiton vaikeahan tuota on todistaa. Paha maku jäi suuhun VVO:sta, vuokra oli suolainen jo valmiiksi, kämppä uudehko ja siisti ja asumisaikakin reilu vuosi, joten alunperinkin tuo asunto oli siistissä kuosissa.

      Jatkossa jos tuollainen tilanne tulisi vaatisin olla itse paikalla avainta luovuttaessa.

    • spede_pasanen

      Laittakaa VVO:lle jauhot suuhun ja tehkää oikeasti tuo rikosilmoitus. Teillähän on edellisen asuntonne uusi asukas myös todistamassa, ettei mitään erillistä siivousta tehty saatika sille ollut tarvetta.

      • kokenutkaikentietää

        Olette paikalla kun asunto lopputarkastetaan. Näin minulla. Isännöitsijällä oli tsekkauslista jota kruksaili. Valitti tarrasta ovessa-oli ollut siinä jo minun muuttaessani-en joutunut poistamaan. Nimet alle ja homma klaari. Mutta jos vuokralainen muuttaa kiireessä niin jälki on todella pahan näköistä>:lamputkin revitään katoista niin että johdot vain roikkuu. Vessanpytty niin järkky, että miten on voinut itse käyttää....


    • RiistäjäVVO

      Ei helvetti!
      Muutimme Tampereelta VVO:n asunnosta Ouluun omaan asuntoon maaliskuun alussa.
      Siivosimme vvo:n asunnon varmasti huolellisesti.
      Nyt pari päivää sitten tuli lähes 500 euron siivouslasku!
      Emme mitenkään voineet lähteä Oulusta saakka mukaan lopputarkastukseen, vaan tietysti luotimme siihen, ettei mitään laskua tule, kun olimme kerran siivonneet huolellisesti!
      Nyt VVO vetoaa siihen, että meidän olisi pitänyt olla mukana tarkastuksessa, muussa tapauksessa asiasta ei edes keskustella!
      Nyt tässä laskeskelen, että olisiko takastukseen matkustaminen ja majoittuminen Tampereella hotellissa tullut halvemmaksi.
      VAROKAA VVO:ta!

      • Gogkyg

    • Minnasakelin

      Nykyisin VVO yrittää vuokrata asuntoja LUMO nimellä, jatkaakseen arvelluttavaa toimintaansa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      631
      22497
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      128
      21921
    3. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      118
      11860
    4. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      395
      9867
    5. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      270
      6886
    6. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      25
      5841
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      150
      3069
    8. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      13
      2295
    9. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      68
      1798
    10. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      117
      1641
    Aihe