Hierojalle kipikapi ....

Iiiihana

Nyt kyllä löytyi sellainen hieroja, etten ole eläissäni ennen kokenut, vaikka aika paljon olen hierojilla / fysikaalisessa käynyt. En voi kyllin kehua. Niska-hartiat-selkä-hieronta kesti n. 35-40 minuuttia ja maksoi kympin!!! Samassa liikkeessä on kampaaja - oikein hyvä hänkin, kertoi vaimo, joka maksoi pesu leikkaus kampaus-paketista 13 euroa. Ao.liikkeen osoite on: MAGOR.SM Rua dos Piornais, Lote 12. Se on Forum Madeiran yläpuolinen katu, Forumista Kalastajakylään päin, korttelista, missä on Ronaldon myymälä CR/ ja Ajudan apteekki eteenpäin seuraavan poikkikadun yli ja heti siinä nurkassa. On niin hyvä paikka, että on pakko suositella kaikille - käykää ihmeessä!!

2

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jumitta

      Olisiko kenties myös Lissabonissa hierontaa samalla lailla saatavilla?

    • Iiiihana

      Kävin siellä taas (ties monennenko) kerran ja kuulin surukseni, että he aikovat lopettaa kesäkuussa. Tosi harmi!!!! Joten: vielä vähän aikaa siellä ehtii käydä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      99
      2850
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2410
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2180
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1992
    5. 167
      1828
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1787
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      133
      1529
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe