Nyt kyllä löytyi sellainen hieroja, etten ole eläissäni ennen kokenut, vaikka aika paljon olen hierojilla / fysikaalisessa käynyt. En voi kyllin kehua. Niska-hartiat-selkä-hieronta kesti n. 35-40 minuuttia ja maksoi kympin!!! Samassa liikkeessä on kampaaja - oikein hyvä hänkin, kertoi vaimo, joka maksoi pesu leikkaus kampaus-paketista 13 euroa. Ao.liikkeen osoite on: MAGOR.SM Rua dos Piornais, Lote 12. Se on Forum Madeiran yläpuolinen katu, Forumista Kalastajakylään päin, korttelista, missä on Ronaldon myymälä CR/ ja Ajudan apteekki eteenpäin seuraavan poikkikadun yli ja heti siinä nurkassa. On niin hyvä paikka, että on pakko suositella kaikille - käykää ihmeessä!!
Hierojalle kipikapi ....
Iiiihana
2
269
Vastaukset
- jumitta
Olisiko kenties myös Lissabonissa hierontaa samalla lailla saatavilla?
- Iiiihana
Kävin siellä taas (ties monennenko) kerran ja kuulin surukseni, että he aikovat lopettaa kesäkuussa. Tosi harmi!!!! Joten: vielä vähän aikaa siellä ehtii käydä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13110538
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422271Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411442Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331061Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54987