Akne, ihon kuivuus ja punotus..

Natuuh

Hei kaikille, eli siis itellä on paha Akne koko kasvoissa ja todella paljon haittaa omaa elämääni. Luultavasti täällä on kyllä muitakin iästä huolimatta jotka kärsii Aknesta. Itse menin lääkäriin ja eka autto mut sitkun sain vähän laimempaa lääkettä nii se vaikutus loppu:( Oon myös kuullut että joillain finneihin toimii e-pillerit, että niitäkin kannattaa kokeilla. Sain myös lääkärissä reseptin finnejä polttavaan aineeseen, ostin mutta iho kuivuu todella paljon(auttaa kyllä)! Voisitte täällä jakaa neuvoja jolla ootte saanu Aknen helpottumaan ja parempaan päin! Moni teistäkin varmaan yrittää etsiä peittävää ja pysyvää meikkivoidetta, no mä olen itse löytänyt sellaisen ja suosittelen muitakin kokeilemaan! Kallis kyllä on mutta takaan pysyvyyden ja peittävyyden, meikkivoide ei näytä oranssilta luonnonvalossa:) Tässä :Estee Lauder ( Double Wear ) Sitä saa Emotionista ja varmasti Kicksistä, maksaa suunnilleen 50e. Sitten vielä ihon kuivuudesta ja punotuksesta sen verran että itselleni määrättiin lääkärissä Decubal basic, mutta ei imeytynyt ollenkaan! Kokeilin Niveaa ja se todellakin autto! Punotus lähti saman tien kaulasta ja kuivuus on lähes kadonnut :) Laittakaa neuvvoja niistä on apua monelle!

3

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • copypaste
    • voi-voi-voi

Minä pääsin eroon aknesta lopetettuani kaikki viljatuottet

• Natuuh

kuullostaa oudolta:D mutta voihan sitä kokeilla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      256
      17429
    2. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      184
      12399
    3. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      70
      6160
    4. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      25
      5006
    5. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      69
      4975
    6. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      52
      4120
    7. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      50
      3712
    8. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      100
      3662
    9. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      44
      3181
    10. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      146
      3129
    Aihe