Hei kaikille, eli siis itellä on paha Akne koko kasvoissa ja todella paljon haittaa omaa elämääni. Luultavasti täällä on kyllä muitakin iästä huolimatta jotka kärsii Aknesta. Itse menin lääkäriin ja eka autto mut sitkun sain vähän laimempaa lääkettä nii se vaikutus loppu:( Oon myös kuullut että joillain finneihin toimii e-pillerit, että niitäkin kannattaa kokeilla. Sain myös lääkärissä reseptin finnejä polttavaan aineeseen, ostin mutta iho kuivuu todella paljon(auttaa kyllä)! Voisitte täällä jakaa neuvoja jolla ootte saanu Aknen helpottumaan ja parempaan päin! Moni teistäkin varmaan yrittää etsiä peittävää ja pysyvää meikkivoidetta, no mä olen itse löytänyt sellaisen ja suosittelen muitakin kokeilemaan! Kallis kyllä on mutta takaan pysyvyyden ja peittävyyden, meikkivoide ei näytä oranssilta luonnonvalossa:) Tässä :Estee Lauder ( Double Wear ) Sitä saa Emotionista ja varmasti Kicksistä, maksaa suunnilleen 50e. Sitten vielä ihon kuivuudesta ja punotuksesta sen verran että itselleni määrättiin lääkärissä Decubal basic, mutta ei imeytynyt ollenkaan! Kokeilin Niveaa ja se todellakin autto! Punotus lähti saman tien kaulasta ja kuivuus on lähes kadonnut :) Laittakaa neuvvoja niistä on apua monelle!
Akne, ihon kuivuus ja punotus..
Natuuh
3
150
Vastaukset
- copypaste
Elintavat ja jos ei auta, niin lääkitys lisäksi.
http://personal.inet.fi/koti/remeli/akne.htm - voi-voi-voi
Minä pääsin eroon aknesta lopetettuani kaikki viljatuottet
- Natuuh
kuullostaa oudolta:D mutta voihan sitä kokeilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2802621Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772453SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552195Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj761877- 1201628
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1341406
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731308Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881130Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli761099