Kummalliset eurajokilaiset

liikemies1

Miksi moni eurajokilainen on aika kummallisia. Itse businessmiehenä käyn kunnassa noin kerran kuussa. Tienaan millin vuodessa käteen. Minulla on hyvä auto ja olen meikattu vaikka olen mies. Mitä ihmeellistä siinä on, jos mies meikkaa? Ei tietenkään mitään huulipunaa mut kunnon kasvopesu, kasvovesi, öljyt voide meikkivoide ja puuteri. Kyllä näyttelijät ja kaikki uutistenlukijatkin meikataan, jotta näyttävät komeammilta. Miksei eurajokilaiset miehet pidä huolta ulkonäöstään. Ovatko he jotenkin niin juntteja??

15

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liikemies1

      Enkä tarkoita et eurajokilaisten miesten tulisi meikata väkipakolla, mutta olisi hyvä, että pitäisivät ihostaan huolta ainakin pesemällä ja kosteuttamalla se.

    • Bjbkbbk

      Ööö et mitä vittua selität. Ne meikataan sitä varten ettei iho kiillä siellä studiossa. On lämmin ja kirkkaat valot. Jos mies meikkaa, niin tulee kyllä yksi mielleyhtymä mieleen...että tota noin niin. Mietipä sitä et miks joku voi katsoa pitkään. Ei se meikki ainakaan komista miestä, vaan päinvastoin.

    • Kyllästynytt

      Kiva aihe tähän saat varmaan mielenkiintoisia vastauksia, tosin millin vuodessa ansaitsevat eivät kyllä tälle palstalle kirjoittele. Mutta tarkoituksesi lieneekin kirjoittaa jotain ihan pehmeätä ja katsoa mitä vastataan...

    • Huhhhhj

      Miljoonan tienaava meikkaava ukko, no ei ihme että eurajokilaiset kattoo moista satuolentoa pitkään...Donald Trumppiko se sielä huutelee....

    • liikemies1

      No, kun en ole mikään satuolento. Kyllä se meikki kaunistaa miestä siinä missä naista. Ei moni kaunis nainenkaan ilman meikkiä näytä miltään. Meikkaaminen ja homous ovat kaksi eri asiaa..

      • parrumies

        Onko????


    • Vhvj

      No voihan sitä ukko meikata, ei siinä mitään, kunhan se meikki ei näy silleen että olisi meikannut. Kun sit taas naisilla se pitää näkyä se meikki...et en kyllä nyt laittaisi itse huulipunaa, ripsiväriä ja luomiväriä ainakaan...

    • heikkinen1

      Niin ja osa vetää ton homokortin aina esille. Nyt tuli yhteiskuntasopimus. Hyvä jude! Mullakin jää rahaa käteen vuodessa useampi kymppitonni enemmän.

    • töttöröötöö

      Meikkivoide,sitä kannattaa käyttää.

    • röttötööröttöö

      Tai sitten ei

      • pönttö1

        Miksei muka? Kyllä kaikki hollywoodtähdetkin meikataan. Esim. Stallone, Cruise jne


      • Hlwood

        Juu roolia ja tv-esiintymistä varten meikataan, tuskin vapaa-aikana Stallonekaan meikkaa....


    • puolenmilliliikemies

      Ei mene sullakaan hyvin jos pitää millin kanssa täällä tuppukylässä ajella. Jos ite tienaisin edes puolet niin en edes kusis tähän suuntaan.

      • liikemies1

        Töitä hoidan aina välillä, en asu täällä.


    • upup

      upupup

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5275
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3287
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1531
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1415
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe