Syitä ruusulinnan tympeyteen

Sivistynyttanssija

Miksi ruusulinna on niin ahdistava paikka?

102

11451

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lumonloppu

      Heti alkoi Sepe ja lumoääliöt purkaa turhautuneisuuttaan tänne kun ne heitettiin facebuukin tanssiporukasta pihalle!!!!!

    • tanssipuritaaneja

      Ruusussa ollaan niin suorituskeskeisiä. Sinne tullaan näyttämään "oikeaoppista tanssimista" ja unohdetaan että tanssimisen pitää olla hauskaa ja rentouttavaa

    • Kaksiorkesteria

      Ilmeisesti yli 1000 asiakasta haluaa joka lauantai ahdistua kerran Ruusulinnaan mielellään menevät. Ruusulinna on siis täynnä tai todella täynnä joka lauantai riippuen vähän esiintyjistä. Siis esiintyjistä monikossa eli kaksi orkestereita.

      • Komppikeijo

        Komppaan 110%


      • Tasotonta

        Jaaa mitä orkestereita? Pieni komppiryhmä ei ole orkkaa ikinä nähnytkään.


      • 1234kkkksss

        "Tasotonta " taitaa olla rumanpuoleinen naisihminen, jota kukaan ei hae tanssimaan! Ei ihme, että harmittaa ja pitää siten purkaa täällä turhautuneisuuttaan. On meitä moneen junaan. MIkset pysy pois , jos kerran ei käy säkä eli vierestä viedään. Minä olen jo seitsemänkympinen ja tanssitettavia löytyy hyvin vaikken buggaa osaakaan. Terkkuja vaan Jatalle ja Esalle ja kiitos jo sadoista mukavista tansseista niin aikoinaan Satulinnassa ja nyt Ruusulinnassa!


      • 123EA

        Juuri niin on, että ne valittavat, joilla ei viuhka käy! Ja niillä on sama joka tanssipaikassa. Kiitos vaan Jatalle ja Esalle Hämeenlinnan mieheltä, jolla oli jo aikoinaan Satulinnan kävijäennätys hetken hallussa. Ja tulen taas Ruusulinnaan 15.12. ☺


      • Anonyymi
        1234kkkksss kirjoitti:

        "Tasotonta " taitaa olla rumanpuoleinen naisihminen, jota kukaan ei hae tanssimaan! Ei ihme, että harmittaa ja pitää siten purkaa täällä turhautuneisuuttaan. On meitä moneen junaan. MIkset pysy pois , jos kerran ei käy säkä eli vierestä viedään. Minä olen jo seitsemänkympinen ja tanssitettavia löytyy hyvin vaikken buggaa osaakaan. Terkkuja vaan Jatalle ja Esalle ja kiitos jo sadoista mukavista tansseista niin aikoinaan Satulinnassa ja nyt Ruusulinnassa!

        Höpö höpö, pikku sieluista,.. Rumhaa ei olekha, sanotaan Pohjoisessa, ja oikeassa ovat..


    • hyihelvete

      1,5 tuntia naistenhakua

      • javieläpitäisimaksaa

        Ja siitä pitäisi vielä maksaa


    • paskaakehiin123

      Voi oksennus! Ruusussa ei todellakaan käy tuhansia ihmisiä. Päinvastoin monena perjantaina paikka on melkein tyhjä. Kuka sieltä ruusulinnassa näitä trollijuttuja tänne kirjoittelee? Komppaan 10010% . Ei tätä valehtelua kukaan usko. Onko ruusussa joku hätä päällä? Ei sinne kohta kukaan mene. Ruusu mainosti jakavansa Pekka Niskan Poikien levyä asiakkaille. Levy olikin ikivanhaa tuotantoa jotka nähtävästi oli saatu ilmaiseksi pnp orkalta. Eikö tämä ole huijausta. Väkimäärät ei pidä millään tavalla paikaansa. Joten kannattaisi lopettaa se ruusun valheellinen mainonta.

      • Eiolehuijausta

        Jos Ruusulinna mainostaa jakavansa PNP:n levyjä ja näin myös oikeasti tapahtuu niin eipä se taida olla huijausta.


      • Lauantainatäyttä

        Perjantai-iltaisin välillä hiljaisempaa kuten kaikissa perjantaipaikoissa. Lauantaina aina täyttä.


      • Tyytyväinentanssija

        Mielenkiintoista että olet kuitenkin selvillä paljonko asiakkaita Ruusulinnassa käy kun et siellä tekstistäsi päätellen varmastikaan käy.
        Kannattaisiko kaivaa se herne nenusta ja tappi pois persiistä ja antaa ihmisten nauttia hyvistä tansseista Ruusulinnassa.
        Ja niitä levyjähän ei ole vielä edes jaettu!


      • zeppodissaa
        Tyytyväinentanssija kirjoitti:

        Mielenkiintoista että olet kuitenkin selvillä paljonko asiakkaita Ruusulinnassa käy kun et siellä tekstistäsi päätellen varmastikaan käy.
        Kannattaisiko kaivaa se herne nenusta ja tappi pois persiistä ja antaa ihmisten nauttia hyvistä tansseista Ruusulinnassa.
        Ja niitä levyjähän ei ole vielä edes jaettu!

        zeppohan se siellä kirjoittelee


      • EiSeppo

        "zeppohan se siellä kirjoittelee" Sinulla on kyllä tosipaha pakkomielle, ei Seppo Kaltiainen täällä kirjoittele, me tavan tanssijat kirjoitellaan eikä voida ymmärtää mikä sinua vaivaa. Ilmeisesti saat jonkinmoisen tyydytyksen elämääsi suoltamalla paskaa väärästä päästä.


      • Tanssija

        Onko vikka paikassa (eli tässä tapauksessa 'Ruusulinnassa, jos ei haeta? Kannattaako ylipäänsä etsiä "vikaa" tai "syyllisiä"? Eikö oma asenne ole ratkaisevinta vähän kaikessa? Senhän huomaa käytännössä esim. siitä, miten eri tavalla eri ihmiset voivat suhtautua samaan asiaan/tilanteeseen. Omaa sisäistä maailmaamme emme koskaan pääse pakoon, vaan se kulkee mukanamme joka paikassa ja muovaa linssiin, jonka läpi tulkitsemme ympäristöämme. Ja mitä tanssimiseen tulee, niin miten joku voi ulkoa päin sanoa toisen ihmisen tanssimista suorittamiseksi??? Sekin liittyy juuri tuohon omaan yksilölliseen sisäiseen maailmaan.


    • LääkitysKuntoon

      Jos pahasti ahistaa niin hae siihen lääkitys.

      • tanssista_iloitseva

        Tällä palstalla on aika paljon negatiivisesti ajattelevia ihmisiä. Saavat ilmeisesti tyydytystä haukkumalla toisia, mutta samalla viestittävät omasta pahasta olotilastaan. Surullista, mutta niin totta.


      • sivistynyttanssija

        Ahdistukseen helpottaa, että käy tanssimassa muualla, kuin ruusulinnassa


      • HyvääJatkoa

        Tuosta haukkumisesta jo tuossa edellä mainittiin.. Kaipa sait jälleen helpotusta pahaan oloosi jatkamalla haukkumista.


      • Autoileva
        sivistynyttanssija kirjoitti:

        Ahdistukseen helpottaa, että käy tanssimassa muualla, kuin ruusulinnassa

        En näe sivistyksellä kovin paljon merkitystä tanssitaitoon, joka taas on merkittävä tekijä tansseissa viihtymisen kannalta


    • PASKaakehiin123

      Iloitaan niistä pnp ikivanhoista levyistä hallelujaa.

      • SelvännäkijäköOlet

        Mistä sinä tiedät mitä siellä jaetaan.


    • Ghkkg

      Tähän asti Ruusussa on ollut aina hyvät tanssit. Toivottavasti Lumon sulkeutuminen ei vaikuttas tanssien laatuun negatiivisesti.

      • javieläpitäisimaksaa

        Kuka nyt tuppukylään eksyisi


      • Buahahahahahahahaaaaaa

        Aika moni on eksynyt!


      • javieläpitäisimaksaa
        Buahahahahahahahaaaaaa kirjoitti:

        Aika moni on eksynyt!

        Niin, aina ne samat


      • MetsänAsukkiko
        javieläpitäisimaksaa kirjoitti:

        Kuka nyt tuppukylään eksyisi

        Ja mistä tämän kirjoittaja mahtaa asua?
        Suomessa?
        Täälä ei ole yhtään "suurkaupunkia",
        lähin kaupunki taitaa olla Pietari.


    • TanssinIlo

      No eipä ole ahdistanut kertaakaan. Kun väki vähenee niin pidot paranee, ei määrä vaan laatu. Hyvät tanssit aina kun olen sinne päässyt tanssimaan. Jokaisella on oikeus valita tanssipaikkansa ja on mielestäni turhaa valittaa ja haukkua täällä jos joku paikka ei miellytä. Minuun valintaani ei vaikuta vaikka joku ei paikasta tykkää, omat kokemukset vaikuttaa valintaan.

    • pöljät

      Onneksi ruusussa väki väheneen ja pidot paranee hihiii

    • regasvarasto

      Kun ruususta häviää ne vanhat naiset niin paikan ovet saa naulata kiinni. Kuka sinne jaksaa mennä seisomaan illaksi kun kukaan ei hae. Kannattaa käydä ostamassa iso vasara ja neljän tuuman rautanauloja iso laatikko. Saahan siitä hyvän rengasvaraston.

      • javieläpitäisimaksaa

        1,5 tuntia naistenhakua. Ja naiset ovat tunnetusti laiskoja hakemaan


      • Anonyymi

        Vanhhasa vara parempi, sano Dannikin, heh..


      • Anonyymi

        Ok, mutta varttuneemmasta on moni löytänyt sitä kuulua 'Elämän Iloa', joten pidetään pienemmällä. Lisäksi, kun ne sitkeimmät luopuu, ovet saa oikeasti naulata,.. mitempä sitten, kun ei edes paikkaa enää ole.., kannattaa miettiä.. Kiitos.


    • zorr2

      Eikä vain tanssijat mutta myöskin monet muusikot kieltäytyvät tulemasta ruusuun haukuttavaksi. Paikan pitäjällä on näet tapana pomottaa ja kyykyttää esiintyjiä mielensä mukaan.

      • EttäsJaksatte

        Höpö höpö. Hyviä bändejä jatkuvasti ja tulevat aina vaan uudelleen.


      • PeruuttajaSeppo

        Kuulostaa Sepeltä joka varailee kasan ohjelmia ja peruu ne pois kuukautta ennen esiintymisiä.


      • Ankea-autius

        Kaikki muumit eivät ole kotona siinä laaksossa.


      • zorr2
        EttäsJaksatte kirjoitti:

        Höpö höpö. Hyviä bändejä jatkuvasti ja tulevat aina vaan uudelleen.

        Varmasti tulevat ja onhan siellä hyviä bändejä, juju ei olekaan siinä. Vaan se on ihan totinen tosi, että paikan pitäjä on lievästi sanoen törkeäkäytöksinen veikko joka on suututtanut muusikoita ympäri maan. Eihän se yleisölle näy, mutta ohjelmatoimistoille tuo paikka on lievä painajainen, finkut ja pnp tulee aikalailla suoraan plus foxpop joka säilöö kamojaan varastossa.


      • Törkeäukko

        "Törkeäkäytöksinen" on liian lievä ja kaunis ilmaisu siitä tyypistä. Nykypäivänä yrittäminen on kovaa peliä eikä siinä menesty jos käytöstavat ovat hukassa tai ei edes tiedä, mitä ne tarkoittavat.


      • KeksikääMuutaJo
        zorr2 kirjoitti:

        Varmasti tulevat ja onhan siellä hyviä bändejä, juju ei olekaan siinä. Vaan se on ihan totinen tosi, että paikan pitäjä on lievästi sanoen törkeäkäytöksinen veikko joka on suututtanut muusikoita ympäri maan. Eihän se yleisölle näy, mutta ohjelmatoimistoille tuo paikka on lievä painajainen, finkut ja pnp tulee aikalailla suoraan plus foxpop joka säilöö kamojaan varastossa.

        kateellisten baskaksenpuhujien jorinaa.


      • Anonyymi
        KeksikääMuutaJo kirjoitti:

        kateellisten baskaksenpuhujien jorinaa.

        Totta, Moses, tuntuu myös, että Pahaa oloa purkavat näissä kommenteissa, ok, ja Sinnillä tanssimaan, siitä se hellittää, ja Iloksi muuttuu.!


    • MARA65

      Ruusun ei moni esiintyjä mene. Kyllä siellä haukutaan jos ei tule tanssijoita.

      • Ruusufanittaja

        älä puhu baskasta. Kaikki Suomen parhaat tanssiorkesterit ja esiintyjät on Ruusulinnan lavalla nähty joka vuosi!!!!!!


      • leipärevittäväjostain
        Ruusufanittaja kirjoitti:

        älä puhu baskasta. Kaikki Suomen parhaat tanssiorkesterit ja esiintyjät on Ruusulinnan lavalla nähty joka vuosi!!!!!!

        Joo, koska tanssiorkilla ei ole paljon muualla töitä talviaikaan


      • Ääliövänkää
        leipärevittäväjostain kirjoitti:

        Joo, koska tanssiorkilla ei ole paljon muualla töitä talviaikaan

        Pointtihan on se että esiintyjät menevät Ruusulinnaan toisin kuin ensin väitit. Päätä jo mitä koitat suoltaa ettet munaa itseäsi lopullisesti jutuillasi. Tai anteeksi senhän olet jo tehnyt ääliömäisillä väittämilläsi.


      • leipärevittäväjostain
        Ääliövänkää kirjoitti:

        Pointtihan on se että esiintyjät menevät Ruusulinnaan toisin kuin ensin väitit. Päätä jo mitä koitat suoltaa ettet munaa itseäsi lopullisesti jutuillasi. Tai anteeksi senhän olet jo tehnyt ääliömäisillä väittämilläsi.

        Nyt sekoitat ihmiset toisiinsa


      • zorr2
        Ääliövänkää kirjoitti:

        Pointtihan on se että esiintyjät menevät Ruusulinnaan toisin kuin ensin väitit. Päätä jo mitä koitat suoltaa ettet munaa itseäsi lopullisesti jutuillasi. Tai anteeksi senhän olet jo tehnyt ääliömäisillä väittämilläsi.

        Ei esiintyjät mihinkään noin vain "mene", anteeksi vain. Heidät MYYDÄÄN sinne esiintymään.


      • Otaselvääasioista
        zorr2 kirjoitti:

        Ei esiintyjät mihinkään noin vain "mene", anteeksi vain. Heidät MYYDÄÄN sinne esiintymään.

        Ja pointti oli se että ketäänhän ei väkisin myydä minnekään jos ei esiintyjä halua jonnekin mennä!


    • tympeetä

      Tympeä paikka, en mene enää!

      • eikannayamennä

        Tosi tympeä


    • Tarkkailijamies

      Ruusulinnassa vähän miehiä. Niistä vähistä käydään kisaa. Kiskotaan kahvion puoleltakin miehet lattialle. Halusi mies tai ei. Naiset yrittävät pukeutua turhan paljastavasti, mautonta.

      • Kellohame123

        Totuus vaan on sellainen että useampana perjantaina on ollut enemmän miehiä kuin naisia. Lauantaina tilanne on ollut toisinpäin mutta mitään sen kummallisempaa kisaa tanssivista miehistä en ole havainnut. Mitä tulee pukeutumiseen niin naisten kohdalla olen havainnut muutamia kummallisia asuvalintoja. Enemmän porukkaa naurattaa nämä miltei eläkeiässä tai jopa sen yli olevat miehet jotka hakevat vaatteensa nuorisoliikkeistä. Esimerkkinä vaikka yksi kovasti tatutoitu mies ja pari tanssiopettajaa. Kasvakaa miehet aikuisiksi ja pukeutukaa tyylikkäästi


      • Paljastelueihaittaa

        Eikai heteromiehiä haittaa, jos nainen pukeutuu paljastavasti?


      • daadirlandaada

        Eipä Ruusulinnassa ole paljastavaa pukeutumista nähty ellei joku miespuolinen ole joskus vähän revitellyt paidannapit auki. Tyylikkyys on katsojan silmissä :)


    • HenkilökunnanAsenne

      Vanhempi kassarouvan asenne Ruusulinnassa on ollut viimeaikoina pettymys. Kun minulla oli keväällä leimalippu täynnä ja olisin käyttänyt sen Aki Samuli & Fantasia ja Neljänsuora iltana. Vanhempi kassarouva sanoo ettei nyt käy, kun on erikois ilta ja nyt ei käy leimalippu ja sanoi "Tule Vappuna tänne, niin pääset ilmaiseksi". Sanoin että mulla on lippu maksettu toiseen tapahtumaan. Siihen vanhempi kassarouva sanoi kylmästi "Jätät sen väliin ja tulet tänne". Kun kysyin että pitääkö mun sitten heittää toiseen paikkaan 15€ maksettu lippu roskiin ja heittää tavallaan 15€ roskiin. Siihen kassarouva edelleen sanoi kylmästi ja jopa kiukkuisena "Jätä se väliin ja tule tänne". Siinä on ainakin Jämsän Paronin vaimolla asenteessa parannettavaa. En ollut erikois iltaan yhtään tyytyväinen, kun puolet illasta oli levytansseja ja kirskurihintaiset liput ja törkeää käytöstä kassarouvalta. Viimeviikollakin, kun menin Ruusulinnaan, niin oli vissiin mua edellinen kassajonossa unohtanut leimakortin tiskiin ja jostain kumman syystä sain syyt niskoille että olisin muka antanut 2 leimalippua, vaikka olin viimeviikolla ekaa kertaa tänä syksynä. Jämsän paronin rouva kassalla rupes sitten huutaa mulle että minkä takia annan 2 leimalippua ja meni noin 5minuuttia ennen kun uskoi ettei mulla ollut kahta leimalippua. Tosi törkeä asenne ja samaa törkeää asennetta en ole koskaan nähnyt muissa tanssipaikoissa. Ei osannut edes erehdyksen huomatessa sanoa sanaa "Anteeksi".

      • daadirlandaada

        Minusta tuntuu, että sinun kannattaisi alkaa käydä jossain toisessa tanssipaikassa, niin kaikilla voisi olla vähän parempi mieli.


      • HenkilökunnanAsenne
        daadirlandaada kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että sinun kannattaisi alkaa käydä jossain toisessa tanssipaikassa, niin kaikilla voisi olla vähän parempi mieli.

        Olin tänään Riutalla. Mukavat tanssit ja kivempi henkilökunta. Kyllä käyn muissakin tanssipaikoilla ja samanlaista käytöstä en ole kokenut muilta tanssipaikan henkilökunnalta.


      • dansdans
        daadirlandaada kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että sinun kannattaisi alkaa käydä jossain toisessa tanssipaikassa, niin kaikilla voisi olla vähän parempi mieli.

        Siis täh ?? ! kUKA TAHANSA MAKSAVA ASIAKAS VOI VAATIA ASIAKASPALVELUA.
        Pesosen paikoissa asiakaspalvelu face to face on aina huippuluokkaa. Myös Pesonen itse ja rouva ovat asiakaspalvelun mestareita luukullakin kera henkilökuntansa.


      • HenkilökunnanAsenne
        dansdans kirjoitti:

        Siis täh ?? ! kUKA TAHANSA MAKSAVA ASIAKAS VOI VAATIA ASIAKASPALVELUA.
        Pesosen paikoissa asiakaspalvelu face to face on aina huippuluokkaa. Myös Pesonen itse ja rouva ovat asiakaspalvelun mestareita luukullakin kera henkilökuntansa.

        Samaa mieltä olen että parempaa käytöstä pitää olla asiakaspalvelulla. Huhujen mukaan olen kuullut että Jämsän Paroni on syyllistynyt Backaksen ja Lumon vetäjien törkeään solvaamiseen keskustelupalstalla. Olen itse huomannut Backaksessa ja Lumossa käydessäni että paljonkin parempaa asiakaspalvelua on ollut Backaksessa ja Lumossa, verrattuna siihen että Ruusulinnan asiakaspalvelussa sanotaan törkeesti että pitää heittää toiseen paikkaan jo maksettu lippu roskiin, kun ei mitään muuta ajattele, kun omaa Ruusulinnaa.


      • mikäjoginen
        dansdans kirjoitti:

        Siis täh ?? ! kUKA TAHANSA MAKSAVA ASIAKAS VOI VAATIA ASIAKASPALVELUA.
        Pesosen paikoissa asiakaspalvelu face to face on aina huippuluokkaa. Myös Pesonen itse ja rouva ovat asiakaspalvelun mestareita luukullakin kera henkilökuntansa.

        Miksi Mikko Jokinen plokissaan piilomainostaa Pesosen ketjun tanssipaikkoja ?


      • Anonyymi
        HenkilökunnanAsenne kirjoitti:

        Samaa mieltä olen että parempaa käytöstä pitää olla asiakaspalvelulla. Huhujen mukaan olen kuullut että Jämsän Paroni on syyllistynyt Backaksen ja Lumon vetäjien törkeään solvaamiseen keskustelupalstalla. Olen itse huomannut Backaksessa ja Lumossa käydessäni että paljonkin parempaa asiakaspalvelua on ollut Backaksessa ja Lumossa, verrattuna siihen että Ruusulinnan asiakaspalvelussa sanotaan törkeesti että pitää heittää toiseen paikkaan jo maksettu lippu roskiin, kun ei mitään muuta ajattele, kun omaa Ruusulinnaa.

        Asiakaspalvelu Paronilla ala-arvoista, haukkui Pesäkalliotakin tosi rumasti ja Pesäkallio on ihan jees no rahalla saa ja hevosella pääsee mutta saattaa jossain vaiheessa jäädä myös luu kouraan


    • tanssija

      Minä kävin siellä 29.12 , Oli melkoiset karkelot, oli niin sanotut ali käden tanssit
      , eli aikuisten disko. Valitettavasti suurimmalla osalla ei ollut minkäänlaista taitoa siihen tanssi muotoon, piti vain naisen pyöriä, opetelkka edes kuviot. Petyin kun sitä mainostetaan tanssipaikkana, pistäisivät lehteen aikuisten disko, perinteistä tanssia tanssivat älkää vaivautuko.

      • kaikki.osaa

        Perinteistä tanssia on enää päivätansseissa. Humppaaminen ei enää kiinnosta
        ketään. Tälläkin palstalla jatkuvasti vaaditaan tanssipaikkojen uudistumista,
        lisää salsaa ja lattareita. Sitä saa mitä tilataan ja käden ali pyöhrähtelyn
        kaikki luulevat osaavansa....


      • ikävä.meininki

        tyhmää käyttäytymistä oli kyllä ruusussa 29.12. jengi veteli ihan mistä sattuu ja mihin suuntaan sattuu. molemmat kädenalittelijat ja perinteiset tanssijat. ei siellä normaalisti ole ihan noin ikävä meininki. oli myös täydempää kuin normaalisti.


      • 554

        Ruusussa taas tupa täysi.


    • Tanssijamies

      Kuinka moni menee Ruusuun vuodenvaihdetta viettämään?

      • Anonyymi

        Minä menen. Kyytiin tulee toinenkin lady. Mikset aloittanut uutta ketjua. Otsikko on töykeä tässä vanhassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä menen. Kyytiin tulee toinenkin lady. Mikset aloittanut uutta ketjua. Otsikko on töykeä tässä vanhassa.

        Vanhahan tuossa on päivämääräkin jota et sitten katsonut vastatessasi vanhaan kysymykseen 😁


      • Anonyymi

        Minä ja uusi tyttöystäväni.


    • 444567

      Kerran kävin ja ei valittamista. Naiset haki miestenkin haulla joten ei tarvinnut silläkään asialla voivotella. Jokainen askel on aina erilainen ja kynnykset tuo lisäjännitystä eiko täysillä taas iltaan tummaan.

    • Tarkka

      Ihme tarkkailua ja kyttäämistä Ruusulinnan pihassa autossa keltaisilla vilkkuvaloilla. Lisäksi tanssikaveri kertoi että ihme selostusta vilkkuvaloautosta mihin pitää mennä parkkeeramaan, vaikka siellä on selkeesti järkkäreitä ohjaamassa parkkipaikoille.

      • jetimatikmiäs

        twiiuu? twiiuu? twiiuu?
        heitit sitten auton parkkiin!


    • ei.sopinut

      Kuten tuossa todettiin,omankin kokemuksen mukaan pysäköinnin järjestelyissä ongelmia. Viime lauantaina käännyin lopulta tuskastuneena autosta poistumatta takaisin

      • kyl.soppii

        Kyllä siellä pysäköinnin järjestelyt toimii aivan hyvin. Mutta kun kaikki tulevat kahdeksan ja yhdeksän välillä niin pakostakin tulee ruuhkaa suosittuina iltoina, kuten viime lauantaina. Itse tulin ennen kahdeksaa ja ei mitään ongelmia.


      • Autoilevatanssija
        kyl.soppii kirjoitti:

        Kyllä siellä pysäköinnin järjestelyt toimii aivan hyvin. Mutta kun kaikki tulevat kahdeksan ja yhdeksän välillä niin pakostakin tulee ruuhkaa suosittuina iltoina, kuten viime lauantaina. Itse tulin ennen kahdeksaa ja ei mitään ongelmia.

        Lauantaina mua edessä olevalle autoilijalle pisti pitkän selostuksen. Siinä alkoi kytkinjalka puutumaan, kun noin pari tai muutaman minuutin verran pitää edessä olevalle autoilijalle selostella vilkkuautosta, vaikka siellä pysäköintiohjaajat antaa kaukaakin selkeitä merkkejä. Teki avaa auton ikkuna ja huutaa että saako sinne jo ne mennä, jotka haluaa mennä jo heti tanssimaan eikä jäädä juttelemaan. Itse pääsin kyllä parkkipaikalle heti kun vilkkuautoilija lopetti juttuhetken edessä olevan autoilijan kanssa.


      • LadyB
        kyl.soppii kirjoitti:

        Kyllä siellä pysäköinnin järjestelyt toimii aivan hyvin. Mutta kun kaikki tulevat kahdeksan ja yhdeksän välillä niin pakostakin tulee ruuhkaa suosittuina iltoina, kuten viime lauantaina. Itse tulin ennen kahdeksaa ja ei mitään ongelmia.

        No ei ollut kyl ongelmia ysinkään aikoihin. Selkeä ohjeistus ja se oli siinä.


      • Souvaritsoitti
        Autoilevatanssija kirjoitti:

        Lauantaina mua edessä olevalle autoilijalle pisti pitkän selostuksen. Siinä alkoi kytkinjalka puutumaan, kun noin pari tai muutaman minuutin verran pitää edessä olevalle autoilijalle selostella vilkkuautosta, vaikka siellä pysäköintiohjaajat antaa kaukaakin selkeitä merkkejä. Teki avaa auton ikkuna ja huutaa että saako sinne jo ne mennä, jotka haluaa mennä jo heti tanssimaan eikä jäädä juttelemaan. Itse pääsin kyllä parkkipaikalle heti kun vilkkuautoilija lopetti juttuhetken edessä olevan autoilijan kanssa.

        Vilkkuautoilija on käsittääkseni paikan yksi omistajista ;)). Pitää ainakin rosvot loitolla ja onhan hänellä varmaan tuttujakin tanssijoissa, joten voi jäädä hieman juttusille .... ;))


      • painettalaakerittuhosit
        Autoilevatanssija kirjoitti:

        Lauantaina mua edessä olevalle autoilijalle pisti pitkän selostuksen. Siinä alkoi kytkinjalka puutumaan, kun noin pari tai muutaman minuutin verran pitää edessä olevalle autoilijalle selostella vilkkuautosta, vaikka siellä pysäköintiohjaajat antaa kaukaakin selkeitä merkkejä. Teki avaa auton ikkuna ja huutaa että saako sinne jo ne mennä, jotka haluaa mennä jo heti tanssimaan eikä jäädä juttelemaan. Itse pääsin kyllä parkkipaikalle heti kun vilkkuautoilija lopetti juttuhetken edessä olevan autoilijan kanssa.

        twiiuu? twiiuu? twiiuu?

        tuhosit sitten kytkimen painettalaakerit!


      • Nurmijärveläinen

        Paikallinen kylähullu siellä vilkuttaa


    • Anonyymi

      Uskomatonta keskustelua. Jokainen menee tai on menemättä. Mihin tätä keskustelua tarvitaan? Mutta pakko myöntää, ettei ole mikään ruudinkeksijöiden paikka....

    • Anonyymi

      Hetero naisena olen joissakin lavatansseissa hakenut naista tanssimaan, miesten vähyyden vuoksi. Olen sanonut, että en ole tullut tänne seinäruusuksi, vaan tanssimaan. Joten saisinko luvan, vaikka en hyvin osakaan tanssia. Tuntuu, että naiset olleet mielissään, kun joku ns. rikkoo rajoja. Myös miesten haulla saatan mennä hakemaan, sanomalla yllä mainitut asiat. Kyllä hyvin tanssiva mies ymmärtää, kun olen ilmaisut tyydyttävän tanssitaitoni. Yleensä tsekkaan etukäteen, että en haie niitä liian hyvin tanssivia. Sekahaku koko illan ajan olisi paras. Naiset hakekaa toisianne, kun meitä yleensä ylimäärin lavoilla. NIIN KAIKILLA ON TOIVOTTAVASTI KIVAA, KUN SAA TANSSIA, EIKÄ JÄÄDÄ SEINÄRUUSUKSI.!!!!!

      • Anonyymi

        Itse olen tuota sekahakua tuonut aina esille, kyllähän se olisi tätä päivää. Mutta ainahan sitä tosiaan voi vain kysäistä, että haluaisiko tanssia. Monet noin jo tekevät, enkä itse ole koskaan pakkeja antanut vaikka aina ei ehkä tanssikemiat kovin hyvin synkkaa. No tietää sitten seuraavalla kerralla paremmin. Kyllähän naisparien tanssiminen on aktivoitunut viime aikoina, ja paljon myös kursseilla taitaa nykyisin olla ihan tarkoituksella mennyt naisia opettelemaan viejän roolia. Vähän itse sitten kyllä vieroksun näiden hakemista, kun heillä tuntuu olevan tosiaan se tanssimaan pääsy tärkeintä. Itse kuuntelen mielelläni ensin, että millainen kappale tulee, haluaako sitä edes tanssia. Huonoa kappaletta ei edes huvita tanssia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse olen tuota sekahakua tuonut aina esille, kyllähän se olisi tätä päivää. Mutta ainahan sitä tosiaan voi vain kysäistä, että haluaisiko tanssia. Monet noin jo tekevät, enkä itse ole koskaan pakkeja antanut vaikka aina ei ehkä tanssikemiat kovin hyvin synkkaa. No tietää sitten seuraavalla kerralla paremmin. Kyllähän naisparien tanssiminen on aktivoitunut viime aikoina, ja paljon myös kursseilla taitaa nykyisin olla ihan tarkoituksella mennyt naisia opettelemaan viejän roolia. Vähän itse sitten kyllä vieroksun näiden hakemista, kun heillä tuntuu olevan tosiaan se tanssimaan pääsy tärkeintä. Itse kuuntelen mielelläni ensin, että millainen kappale tulee, haluaako sitä edes tanssia. Huonoa kappaletta ei edes huvita tanssia.

        Ymmärrän hyvin sen, kun tanssipaikalle menee niin haluaa tanssia.
        Naispareissa tanssitaan kursseilla ja tanssipaikoilla. Paritansseilla
        tarkoitetaan kuitenkin perinteistä parinmuodostusta. Joskus olen ollut
        kursseilla, jossa on ollut pelkästään naisia. Naispareissa tanssiminen on
        tanssiliikuntaa, mutta ei varsinaista paritanssia. Muuttunut tilanne
        pitäisi ottaa huomioon jo tanssinopetuksessa ja tanssipaikka kulttuurissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän hyvin sen, kun tanssipaikalle menee niin haluaa tanssia.
        Naispareissa tanssitaan kursseilla ja tanssipaikoilla. Paritansseilla
        tarkoitetaan kuitenkin perinteistä parinmuodostusta. Joskus olen ollut
        kursseilla, jossa on ollut pelkästään naisia. Naispareissa tanssiminen on
        tanssiliikuntaa, mutta ei varsinaista paritanssia. Muuttunut tilanne
        pitäisi ottaa huomioon jo tanssinopetuksessa ja tanssipaikka kulttuurissa.

        ...Muuttunut tilanne pitäisi ottaa huomioon jo tanssinopetuksessa ja tanssipaikka kulttuurissa...
        Miten...?


      • Anonyymi

        Sekahaku ei tule toimimaan, koska naiset hakevat ketä huvittaa -- heidän mielestään se on heidän oikeutensa, eikä miesten näkökulma kiinnosta. Siksi miehet menevät naistenhaulla kahville. Miehet pääsääntöisesti katsovat tarkemmkin ketä hakevat. Toki molemmissa on poikkeuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekahaku ei tule toimimaan, koska naiset hakevat ketä huvittaa -- heidän mielestään se on heidän oikeutensa, eikä miesten näkökulma kiinnosta. Siksi miehet menevät naistenhaulla kahville. Miehet pääsääntöisesti katsovat tarkemmkin ketä hakevat. Toki molemmissa on poikkeuksia.

        Pakko hakea kenet kiinni saa. Naisia on moninkertaisesti paikalla miehiin nähden. Siellä on miesten markkinat. Naisia on tarjolla joka sormelle tanssitaitoiselle miehelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakko hakea kenet kiinni saa. Naisia on moninkertaisesti paikalla miehiin nähden. Siellä on miesten markkinat. Naisia on tarjolla joka sormelle tanssitaitoiselle miehelle.

        Kuka "normaali nainen" viitsii mennä tanssipaikalle kyttäilemään sitä,
        että joku miespuolinen tanssittaja tulisi hakemaan. Tanssittaja ei useinkaan
        vastaa naisen ihannetta ulkoisesti, eikä tanssitaidoltaan. Jos pari kertaa illlassa
        pääsee tanssilattialle, siitä pitäisi olla kiitollinen. Naisilla on useinmiten hyvä
        tanssitaito, koska kursseilla on aina paljon naisia. Kiinnostus tanssipaikoissa
        käymiseen on loppunut juuri tästä syystä. Naisporukalla on hauskempaa
        tansseissakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka "normaali nainen" viitsii mennä tanssipaikalle kyttäilemään sitä,
        että joku miespuolinen tanssittaja tulisi hakemaan. Tanssittaja ei useinkaan
        vastaa naisen ihannetta ulkoisesti, eikä tanssitaidoltaan. Jos pari kertaa illlassa
        pääsee tanssilattialle, siitä pitäisi olla kiitollinen. Naisilla on useinmiten hyvä
        tanssitaito, koska kursseilla on aina paljon naisia. Kiinnostus tanssipaikoissa
        käymiseen on loppunut juuri tästä syystä. Naisporukalla on hauskempaa
        tansseissakin.

        Jep, juuri tuon takia olen ulkoistanut hakemisen naisille. Hakekoon, jos haluaa tanssia minunlaisen kanssa. Enpä ainakaan tule siten hakeneeksi semmoista, jonka tasovaatimuksia en pysty täyttämään.


    • Anonyymi

      Miksi ruusulinna on niin ahdistava paikka?

      Kai se johtuu ihmisistä...
      Tyhjänä paikka on ihan mukava. Joskus talvella vähän kylmä.

    • Vein eilen 15.2. asiakkaan tanssimaan kahdeksan aikoihin ja luonnollisesti kun taksilla tullaan palvelen asiakkaan ovelle asti. En ehtinyt olla kuin 2 minuuttia kun asiakkaalla oli juttu kesken eikä heti noussut etupenkiltä kun tämä vilkkuauto Hopea Toytota Land Cruiser tuli kysylemään että olenko koko päivän meinannut olla?! Siis mitä? Tuon takislla hänelle maksavia asiakkaita! Kysyi asiakkaalta että onko kännissä joka ei ole juonut kahteenkymmeneen vuoteen tippaakaan ja sanoi että voin viedä asiakkaan pois sieltä. Jätin asiakkaan ja sovimme hakemisesta kello 23:00. En viitsinyt jäädä alueelle pidemmäksi aikaa kohtelusta johtuen vaan siirryin vanhalle hämeenlinnan tielle bussipysäkille. Kun mietin mihin menen jatkamaan muutaman tunnin ajaksi ja katselin navigaattoria vilkaisin taustapeiliin ja kas kummaa tämä Land Cruiseri seisoo takana bussi pysäkillä?! Siis onko tämä tyyppi ihan kaheli vai mikä on ongelma?! Seurailee asiakkaita tai tässä tapauksessa taksia alueen ulkopuolelle en tiedä mitä on mielessä? Oli lähellä etten soittanut poliisille. Pitääkö tällaisia tyyppejä pelätä koska käytös on todella agressiivista ja hyökkäävää. Sama toistui kun menin 22:30 odottamaan parkkipaikalle asiakkaan paluuta. En edes usklatanut mennä rakennuksen eteen vaan peruutin muidfen autojen viereen hiekka kentälle. Saman tien oli Land Cruiseri kupeessa kiinni kyselemässä mitä siellä teen. No, mitähän ne taksit yleensä tekee? Ei liene järjen jättiläinen. Olisiko hakemassa asiakkaita. En ole IKINÄ missään muussa paikassa saanut vastaavaa kohtelua kun tuon tai haen asiakkaita. Kun asiakas tuli kyytiin kerroin mitä oli tapahtunut ja sisällä oli kuulemma ollut asiasta puhetta ja tämä on kuulemma ihan normaalia viime aikoina eli jokainen voi sitten itse miettiä kanntaako tuonne mennä eikä ainakaa ylläty jos tuollaista sattuu. Harkitsen edelleen muita toimia asian suhteen.

      • Anonyymi

        Vaikutat kyllä sen verran sekopäiseltä, että meidän muiden kannalta oli varmaan parempi, että sinun touhuja joku seuraili. Näinä aikoina kun ei tiedä, mitä hörhöjä liikkuu missäkin.


      • Anonyymi

        "Kun mietin mihin menen jatkamaan muutaman tunnin ajaksi "
        Heijj mites olisi tanssiminen ???
        https://youtu.be/M0y_wTrM-nc
        Meillä päin juuri taxikuskit taitavat
        parhaimmat tangot touisen kyydillä 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat kyllä sen verran sekopäiseltä, että meidän muiden kannalta oli varmaan parempi, että sinun touhuja joku seuraili. Näinä aikoina kun ei tiedä, mitä hörhöjä liikkuu missäkin.

        Oliko tuossa Ruusulinnan vastaus taksinkuljettajalle? Voisivat olla
        tyytyväisiä, jos joku kulkee taksilla Ruusulinnaan. Itse käyn vain
        harvoin Ruusulinnassa tanssimassa juuri pitkän ja hankalan
        matkan vuoksi. Kaikilla ei ole omaa autoa, eikä bussien
        aikataulut sovi. Ruusulinnaan ei pääse ilman autoa, joten
        autoilevat ihmiset pitävät Ruusulinnan pystyssä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko tuossa Ruusulinnan vastaus taksinkuljettajalle? Voisivat olla
        tyytyväisiä, jos joku kulkee taksilla Ruusulinnaan. Itse käyn vain
        harvoin Ruusulinnassa tanssimassa juuri pitkän ja hankalan
        matkan vuoksi. Kaikilla ei ole omaa autoa, eikä bussien
        aikataulut sovi. Ruusulinnaan ei pääse ilman autoa, joten
        autoilevat ihmiset pitävät Ruusulinnan pystyssä.

        Ei ollut Ruusulinnan vastaus, vaan ihan tavallisen siellä satunnaisesti käyvän tanssijan. Ainakaan itsellä ei ole asiakaspalvelun suhteen ollut ongelmia. Parkkipaikkatoimintakin ollut ihan asiallista. Tosin joskus vähän ihmettelee, että halutaanko luoda tarkoituksella illuusio suuremmasta asiakasmäärästä, koska sisään kävellessä huomaa aika montakin tyhjää parkkiruutua lähempänä sisäänkäyntiä.

        Mutta noista tarinoista pitäisi kuulla myös aina toinen osapuoli ja sitten mahdolliset todistajalausunnot. Pysäyttikö henkilö mahdollisesti auton sisäänkäynnin eteen tai muuten jotenkin hankalasti yms.


    • Anonyymi

      Kaikki hyppy rotat pois. Niin hyvin tule kuin otetanko toiset huomio järki pitä olla kutenkin sitä putu kaikkisa tansipaikasa

    • Anonyymi

      Minä tykkään ! Siellä on aina hyviä orkestereita, toivottavasti tulevana kesänäkin.

    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe