Jännitysnäytelmä jatkuu viidennettä vuotta. Kunnansihteeri jälleen niskan päällä ja kunta niitattu kanveesiin ottamaan lukua. Nyt kun irtisanominen on ollut lainvastainen, onko odotettavissa m.u.h.k.e.a vahingonkorvauskanne?
Saattaa olla kunnan pampuille tekemätön paikka ryhtyä perustelemaan irtisanomista kolmanteen kertaan viiden vuoden jälkeen. Jännitys tiivistyy seuraavaa käännettä odotellessa.
http://yle.fi/uutiset/liperilaissihteerin_potkut_kumoutuivat_jalleen_oikeudessa__kunta_haviajana/8696084
Kunta vs. ex kunnansihteeri
14
259
Vastaukset
- perkkelee
Kake pistäppäs ne kunnan humut ojennukseen.
- Jorkki_K
Mitäs tämä "Kake" on saanut oikeasti hyvää kuntalaisten eteen viimeisenä valtuusto kautena?
- LamminniemenTravolta
Hommaisivat itselleen järkevän harrastuksen kaikki: kunnanjohto, tämä eläköitynyt sihteeri ja nämä "Airaksisen aisankannattajat". Olisi varmaan oikeusasteilla tärkeämpiäkin asioita, kun vekslailla 300 euron korvauksia.
- Voimiavoimia
Kai sitä nyt perusteettomasti irtisanottuna saa puolustaa oikeuksiaan asialliseen korvaukseen.
- pilkintton
LamminniemenTravoltalle! Toivon sinulle vastaavanlaista kohtaloa kuin kunnansihteerille! Toivon ettei sinua tällöin kukaan puolusta! Koska et ole sitä todellakaan ansainnut. Ilman sinunlaisia vääryyden puolustajia Liperi olisi ollut hyvä ja menestyvä kunta. Liperissä on hulluus päästetty valloilleen. Kunnan historian viimeisiä vuosia eletään nyt.
- Sininen_sunnuntai
9-tien varrella on ihmeellisiä mainoksia Liperin kunnasta. Joku sika siinä irvistelee ja jotain leveää siinä kehutaan. Mikähän neronleimaus siinä mainoksessa oikein on? Kunnassa leveileviä sikoja?
- Kutkuttavaa
Syö sinä molokki paskaa. Tienvarressa ei saa olla mainoksia, sehän kieltää kakikin. Pöet, ko mitä ainetta ottanut?
- JustPassing
Sininen_sunnuntai kirjoitti:
9-tien varrella on ihmeellisiä mainoksia Liperin kunnasta. Joku sika siinä irvistelee ja jotain leveää siinä kehutaan. Mikähän neronleimaus siinä mainoksessa oikein on? Kunnassa leveileviä sikoja?
Mainostavat että Liperissä on leveitä muutkin kuin vaan tontit. Perseitäkö lie tarkottavat?
- 10v
Ainakin edellisen sivistyslautakunnan puheejohtajalla oli levee perse. Ja muuten lihonut niistä ajoista melkoisesti lisää.
- katamonkurko
Eiköhän tuo oikeus hiukan hiljetänyt Airaksisen jengin mölinöitä.
Aikamoinen joutavan paskan kaivelija kyseinen herra valituksineen olikin.- katamonkurko
liekö vastannu möys tohon lip.salo viestiketkuun?
- kvkjhkjvkjv
en usko edes
- Anonyymi
Jahas, munapäät on hiljentyny:)) Oisko mitä valittamista nyt?
Tiedän..Keskusta puolue on tahra meillä,entä muuta?- Anonyymi
Kepu on painunut happitelttaan kuolonkorinoissaan. Alkaa maaseudun totuus valjeta. Herrat ja rouvat on helsingissä, ei maaseutua puolustamassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269