Rakkaudentunnustus...

Jos sä ihanan kaunis Ariel meinaat kosii mua huomenis nii mä sanon sit ny jo et mä suostun. Sä saat sellaset häät ja sormuksen ku sä vaan ikäin tahdot ja musta uskollisen miehen itelles loppuiäkses.

Mä RAKASTAN sua <3

74

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minäkin vastaan myöntävästi, mikäli noin onnellinen sattuma osuu kohdalleni. Suuresti kyllä epäilen. :)

    • Kuinka romanttista! :) Mutta mitäs Arielin mies sanoo? ;)

      • Taitaisi tulla porttikielto.. ;-D


      • No en mä ilkee ees aatella... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        No en mä ilkee ees aatella... ;)

        Eikö pelota että se käy näitä lukemassa? ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Eikö pelota että se käy näitä lukemassa? ;)

        Ei se tällaisilla palstoilla vieraile. Tytsillä on sitäpaitsi omat laitteet.. :-)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Ei se tällaisilla palstoilla vieraile. Tytsillä on sitäpaitsi omat laitteet.. :-)

        Ai jaa.. :D Taidatte sitten olla turvassa? ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Ai jaa.. :D Taidatte sitten olla turvassa? ;)

        Kyl mä luulen et me saadaan tääl suht vapaasti temmeltää ;) Vieraileekos muutoin sun miehes täl palstal? Mä vaan tota Butchii mietin ku hän on sellanen intohimoinen luonne et sulleki noit muiskui joka välis jakelee ;D


      • pienenalueen_ongelmat
        Kittiechihu kirjoitti:

        Ai jaa.. :D Taidatte sitten olla turvassa? ;)

        Ystävät?Työkumppanit?


      • artagnan kirjoitti:

        Kyl mä luulen et me saadaan tääl suht vapaasti temmeltää ;) Vieraileekos muutoin sun miehes täl palstal? Mä vaan tota Butchii mietin ku hän on sellanen intohimoinen luonne et sulleki noit muiskui joka välis jakelee ;D

        Kyllä olen miehelleni kertonut että palstalla juttelen kavereiden kanssa. Mutta ei hän ole huolissaan, taitaa luottaa minuun. :) Sitä en tiedä onko hän täällä käynyt, ei ainakaan ole maininnut.

        Älkää huoliko miehet! :) Mieheni on ihan kiltti. :)


      • Mmmm... Selviydyn yleensä pusertamalla jättikyyneleen mun silmänurkasta, hahaha ;)) No TOIVOTTAVASTI jokainen aikuinen ihminen oikeasti tajuaa, etteivät nämä jutut niin hirveän vakavia ole... ;))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Selviydyn yleensä pusertamalla jättikyyneleen mun silmänurkasta, hahaha ;)) No TOIVOTTAVASTI jokainen aikuinen ihminen oikeasti tajuaa, etteivät nämä jutut niin hirveän vakavia ole... ;))

        Eiks sit muka ookkaan... ;)


      • artagnan kirjoitti:

        Eiks sit muka ookkaan... ;)

        Parempi ehkä olla vaan pilaa, ettei Arielin mies hermostu? ;)


    • Nettiritarit

      Ariel

      Oli päivä talvinen, kun sut mä näin.
      Mykistyneenä sun kauneuttasi katsomaan jäin.
      Saman tien suhun mä ihastuin,
      varoen tunteeni sanoiksi puin.
      Nyt ajattelen sua aamuin ja illoin.
      Haaveksin hetkestä, joka sattui silloin.
      Päästä mut piinasta ja vastaa mulle,
      tahdon tarjota ystävyyteni ja sydämeni sulle.

      Mä tahdon vielä viime talveen palata,
      kunpa olisin uskaltanut sua silloin halata.
      Jännitin ja pelkäsin, että torjut mut.
      Ikiajoiksi käytökselläni karkoitan sut.
      Kuinka ihanaa sun kanssasi olisi käsi kädessä kulkea,
      illan tullen sut aina syliini sulkea.
      Vastaathan mulle nyt,
      kun sydämeni on jo särkynyt.

    • Hyvä_neuvo

      Älä vakiinnu Ariel. Olet liian nuori vielä.

    • jataassealkaa

      Jos aloitus ei ole provo trolli niin sitten asialla on pienet lapset... veikkaan 9 vuotiaita.

      • Ja säki oot mukana narisemas et täähän menee niinku ennenki :) No vähä sä saat ikää lisää laittaa...


    • Mitäs Artsi täällä sekoilee :-O Meikä on sulhanen ja Arieli morsian. Teikälle ja maajussille jää bestmanin pestit. Speedo on seremoniamestari ja Nettiritarit trubaduuri. Kittie on morsiusneito ja Lanalle lankeaa kaason rooli. Toljanter saa luovuttaa morsiammen elikkä rakkaan Arielin meikälle.. :-P

    • kevät-koittaa

      Ja pojilla hormoonit hyrrää.

    • olisko se kummiski jäbä typykän valinta ku on vähä niinku semmonen tunne.. ;)

    • lykästiköketään

      Joko on kosittu?

      • Toi puku oli aivan ihana!! <3 :) Mä rakastan tollasia pitsihihoja.<3


      • Voi hemmetti et mä kyl söisin sut... :P <3


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toi puku oli aivan ihana!! <3 :) Mä rakastan tollasia pitsihihoja.<3

        Onnellinen saa sit olla kyl mieski...


      • artagnan kirjoitti:

        Onnellinen saa sit olla kyl mieski...

        Onnellisuus koostuu niin monista asioista..


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Toi puku oli aivan ihana!! <3 :) Mä rakastan tollasia pitsihihoja.<3

        Siis ihan oikeasti eikö olekin aivan tajuttoman ihana?!! Mun makuun on parhaiten juuri tuollainen vintage-tyyppinen puku, jossa on pitsiä ja joka on malliltaan tosi yksinkertainen. Ja häät rannalla, jossa olisin vain kaksistaan mun rakkaan miehen kanssa... Hmmm... Voisin E-H-K-Ä joskus jälkikäteen syöttää Butchille ja mun jäbille kaalilaatikkoa ja suklaakeksejä, hahaha ;DDD Mutta sitä mun pitää vielä harkita...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti eikö olekin aivan tajuttoman ihana?!! Mun makuun on parhaiten juuri tuollainen vintage-tyyppinen puku, jossa on pitsiä ja joka on malliltaan tosi yksinkertainen. Ja häät rannalla, jossa olisin vain kaksistaan mun rakkaan miehen kanssa... Hmmm... Voisin E-H-K-Ä joskus jälkikäteen syöttää Butchille ja mun jäbille kaalilaatikkoa ja suklaakeksejä, hahaha ;DDD Mutta sitä mun pitää vielä harkita...

        Mä tykkäsin ihan oikeesti tuosta puvusta.Noi käsivarret pitsit on nii äärettömän kauniit.:) toi rantahäät-juttu kuulosti kyllä tosi romanttiselta.<3 :) Tarjoo muutes artsille ja butsille vaa hernekeittoa ja näkkileipää ja juomaks vettä.Noi huligaanit ei muuta ansaitse.:))


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti eikö olekin aivan tajuttoman ihana?!! Mun makuun on parhaiten juuri tuollainen vintage-tyyppinen puku, jossa on pitsiä ja joka on malliltaan tosi yksinkertainen. Ja häät rannalla, jossa olisin vain kaksistaan mun rakkaan miehen kanssa... Hmmm... Voisin E-H-K-Ä joskus jälkikäteen syöttää Butchille ja mun jäbille kaalilaatikkoa ja suklaakeksejä, hahaha ;DDD Mutta sitä mun pitää vielä harkita...

        No meikää ei naurata enää.. :-(


      • Sopisi kauniisti vartalollesi, mikäli puku on mitä kuva lupaa. :)


      • Kaunis puku. :)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kaunis puku. :)

        Kääk! vuonna 2017 olen ollut naimissa 10 vuotta.. Minne aika menee? :O


      • Artsin_luottokamu
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti eikö olekin aivan tajuttoman ihana?!! Mun makuun on parhaiten juuri tuollainen vintage-tyyppinen puku, jossa on pitsiä ja joka on malliltaan tosi yksinkertainen. Ja häät rannalla, jossa olisin vain kaksistaan mun rakkaan miehen kanssa... Hmmm... Voisin E-H-K-Ä joskus jälkikäteen syöttää Butchille ja mun jäbille kaalilaatikkoa ja suklaakeksejä, hahaha ;DDD Mutta sitä mun pitää vielä harkita...

        Tota noin... Mä ku oon ton Artsin kirjoittelua seurannu et eikös se olis kuiteski niinku sellanen paras sulhaskandidaatti. Ku on sikspäkki ja kaikki... :) Et takuul et pettyis missään mieles ;)


      • Sivusta_seurannut
        a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti eikö olekin aivan tajuttoman ihana?!! Mun makuun on parhaiten juuri tuollainen vintage-tyyppinen puku, jossa on pitsiä ja joka on malliltaan tosi yksinkertainen. Ja häät rannalla, jossa olisin vain kaksistaan mun rakkaan miehen kanssa... Hmmm... Voisin E-H-K-Ä joskus jälkikäteen syöttää Butchille ja mun jäbille kaalilaatikkoa ja suklaakeksejä, hahaha ;DDD Mutta sitä mun pitää vielä harkita...

        Eivätkö naiset tahdokkaan aina isot häät? 100 kutsuvierasta ja 20000 euron hääbudjetti että saa muijan pidettyä tyytyväisenä.


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Siis ihan oikeasti eikö olekin aivan tajuttoman ihana?!! Mun makuun on parhaiten juuri tuollainen vintage-tyyppinen puku, jossa on pitsiä ja joka on malliltaan tosi yksinkertainen. Ja häät rannalla, jossa olisin vain kaksistaan mun rakkaan miehen kanssa... Hmmm... Voisin E-H-K-Ä joskus jälkikäteen syöttää Butchille ja mun jäbille kaalilaatikkoa ja suklaakeksejä, hahaha ;DDD Mutta sitä mun pitää vielä harkita...

        jospa typykkä lopettaisit nyt ton härnäämisen ku monta kollia kärsii tommosista puheista.. :(


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikää ei naurata enää.. :-(

        Mikä sua ei enää naurata? Sekö,että on epävarmaa saatko kaalilaatikkoa? ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Kääk! vuonna 2017 olen ollut naimissa 10 vuotta.. Minne aika menee? :O

        Aika hujahtaa ohitse..:) Kyllä sitä kuule useinki saa miettiä,että mihin se menee..


      • Sivusta_seurannut kirjoitti:

        Eivätkö naiset tahdokkaan aina isot häät? 100 kutsuvierasta ja 20000 euron hääbudjetti että saa muijan pidettyä tyytyväisenä.

        Mä en mitään niin inhoa ku yleistämistä...Kaikki naiset eivät todellakaan halua kuuta taivaalta.On paljonkin naisia jotka tyytyy hyvin vähään.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Mä en mitään niin inhoa ku yleistämistä...Kaikki naiset eivät todellakaan halua kuuta taivaalta.On paljonkin naisia jotka tyytyy hyvin vähään.

        Muistelen nähneeni vastikään lehtiotsikon, että 'Mitä kalliimmat häät, sitä todennäköisempi avioero'. Tiedä sitten, miten on perää.


      • spee_do kirjoitti:

        Muistelen nähneeni vastikään lehtiotsikon, että 'Mitä kalliimmat häät, sitä todennäköisempi avioero'. Tiedä sitten, miten on perää.

        No joskus tuntuu,että ne mahtipontisten häitten järjestäminen on se ykkösasia ja niistä pitää saada mahdollisimman suureelliset, ja niitä suunnitellaankin melkeen vuoskaudet.Seurasin joskus aikoinani ystäväpariskunnan häitten järjestelyä ja sitä kaikkea tohinaa mitä siihen liittyi.Eipä mennyt montakaan kuukautta häitten jälkeen,kun tämä pari erosi.Oli kyllä pakko miettiä,että mikä järjetön työ siinä meni ihan hukkaan..:P

        Ihan oikeasti,niin jos on ihkaoikee ihana rakkaus toisen kanssa,niin sitä ei tartte oikeesti mitään suurta...se pieniki riittää. :)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No joskus tuntuu,että ne mahtipontisten häitten järjestäminen on se ykkösasia ja niistä pitää saada mahdollisimman suureelliset, ja niitä suunnitellaankin melkeen vuoskaudet.Seurasin joskus aikoinani ystäväpariskunnan häitten järjestelyä ja sitä kaikkea tohinaa mitä siihen liittyi.Eipä mennyt montakaan kuukautta häitten jälkeen,kun tämä pari erosi.Oli kyllä pakko miettiä,että mikä järjetön työ siinä meni ihan hukkaan..:P

        Ihan oikeasti,niin jos on ihkaoikee ihana rakkaus toisen kanssa,niin sitä ei tartte oikeesti mitään suurta...se pieniki riittää. :)

        Toi on kyl totta. Pari lapsuudenystävääki taivastelee parhaillaan ku budjetti vaan paisuu mut ku tyttöystävät ovat vuosikaudet haaveilleet sit hääpäivästään. Kait se elämä kuiteski jatkuu sen jälkeenki... ;D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No joskus tuntuu,että ne mahtipontisten häitten järjestäminen on se ykkösasia ja niistä pitää saada mahdollisimman suureelliset, ja niitä suunnitellaankin melkeen vuoskaudet.Seurasin joskus aikoinani ystäväpariskunnan häitten järjestelyä ja sitä kaikkea tohinaa mitä siihen liittyi.Eipä mennyt montakaan kuukautta häitten jälkeen,kun tämä pari erosi.Oli kyllä pakko miettiä,että mikä järjetön työ siinä meni ihan hukkaan..:P

        Ihan oikeasti,niin jos on ihkaoikee ihana rakkaus toisen kanssa,niin sitä ei tartte oikeesti mitään suurta...se pieniki riittää. :)

        Itse en kirveelläkään halunnut kuulua kirkkoon.. Ja jo teininä tiesin että menen maistraatissa naimisiin ilman hössötyksiä, näin myös kävi ja olen tyytyväinen. :)

        Erikseen sitten pidettiin kakkukahvit sukulaisille.


      • artagnan kirjoitti:

        Toi on kyl totta. Pari lapsuudenystävääki taivastelee parhaillaan ku budjetti vaan paisuu mut ku tyttöystävät ovat vuosikaudet haaveilleet sit hääpäivästään. Kait se elämä kuiteski jatkuu sen jälkeenki... ;D

        Minusta nättiä voi järjestää ilman konkurssiin menoaki..Ihan järkevää on miettiä,että kannattaako nuorten tuhlata mielettömiä yksiin häihin.Sitä rahaa tarvii kyllä tulevaisuudessakin paljon tärkeämpiin asioihin esim.tuleviin muksuihin.:)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Itse en kirveelläkään halunnut kuulua kirkkoon.. Ja jo teininä tiesin että menen maistraatissa naimisiin ilman hössötyksiä, näin myös kävi ja olen tyytyväinen. :)

        Erikseen sitten pidettiin kakkukahvit sukulaisille.

        Tuo on ihan fiksu juttu.Halutessaan voi siihen vihkimisen jälkeiseen juhlaan panostaa sit enemmän.:)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        No joskus tuntuu,että ne mahtipontisten häitten järjestäminen on se ykkösasia ja niistä pitää saada mahdollisimman suureelliset, ja niitä suunnitellaankin melkeen vuoskaudet.Seurasin joskus aikoinani ystäväpariskunnan häitten järjestelyä ja sitä kaikkea tohinaa mitä siihen liittyi.Eipä mennyt montakaan kuukautta häitten jälkeen,kun tämä pari erosi.Oli kyllä pakko miettiä,että mikä järjetön työ siinä meni ihan hukkaan..:P

        Ihan oikeasti,niin jos on ihkaoikee ihana rakkaus toisen kanssa,niin sitä ei tartte oikeesti mitään suurta...se pieniki riittää. :)

        Mmmm... Totta :)) No mulla ei oikeasti ole pienintä aikomustakaan mennä naimisiin :)) Jos niin kuitenkin jostain ihmeellisestä syystä tapahtuisi, meidän häät olisivat eräällä hiekkarannalla, joka sijaitsee todella paratiisimaisen kauniilla, mutta syrjäisellä paikalla. Vihkimisen jälkeen olisi supermahtavaa pulahtaa uimaan ja hääyön voisi viettää teltassa kuunnellen meren kohinaa :)) Sillä oikeasti se on vain kahden ihmisen hetki...

        Mutta tuo sormus mun olisi silti N-I-I-N pakko saada, hahaha ;))


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Itse en kirveelläkään halunnut kuulua kirkkoon.. Ja jo teininä tiesin että menen maistraatissa naimisiin ilman hössötyksiä, näin myös kävi ja olen tyytyväinen. :)

        Erikseen sitten pidettiin kakkukahvit sukulaisille.

        Mulla ei ole ainoatakaan sukulaista, ellen adoptoi Butchia ja jäbiä mun veljiksi :))


      • Paavina voisin todeta että tuo ihannesormuksesi on kyllä ihan kiva pikku lelu. Toki tää mun oma puoli kiloa painava renkula eli kalastajansormus on ihan eri tasoa.

        Huolestuneena olen kyllä seurannut sitä kuinka kaikki maailman nuoret miehet kerääntyvät yhden kauniin kukan ympärille. Raamatussakin sanotaan että jokaiselle löytyy kyllä omakin kukka, ei tartte kaikkien samaan tunkea. Tai no jotain semmosta siellä varmaan lukee (ompa namia tää 178 vuotta vanha viini)...


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Totta :)) No mulla ei oikeasti ole pienintä aikomustakaan mennä naimisiin :)) Jos niin kuitenkin jostain ihmeellisestä syystä tapahtuisi, meidän häät olisivat eräällä hiekkarannalla, joka sijaitsee todella paratiisimaisen kauniilla, mutta syrjäisellä paikalla. Vihkimisen jälkeen olisi supermahtavaa pulahtaa uimaan ja hääyön voisi viettää teltassa kuunnellen meren kohinaa :)) Sillä oikeasti se on vain kahden ihmisen hetki...

        Mutta tuo sormus mun olisi silti N-I-I-N pakko saada, hahaha ;))

        No kyl sä senki saat ku suostut vaan... <3


      • toljanter kirjoitti:

        Paavina voisin todeta että tuo ihannesormuksesi on kyllä ihan kiva pikku lelu. Toki tää mun oma puoli kiloa painava renkula eli kalastajansormus on ihan eri tasoa.

        Huolestuneena olen kyllä seurannut sitä kuinka kaikki maailman nuoret miehet kerääntyvät yhden kauniin kukan ympärille. Raamatussakin sanotaan että jokaiselle löytyy kyllä omakin kukka, ei tartte kaikkien samaan tunkea. Tai no jotain semmosta siellä varmaan lukee (ompa namia tää 178 vuotta vanha viini)...

        Kyl mä täs touhus oon jo niskan pääl... ;)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Totta :)) No mulla ei oikeasti ole pienintä aikomustakaan mennä naimisiin :)) Jos niin kuitenkin jostain ihmeellisestä syystä tapahtuisi, meidän häät olisivat eräällä hiekkarannalla, joka sijaitsee todella paratiisimaisen kauniilla, mutta syrjäisellä paikalla. Vihkimisen jälkeen olisi supermahtavaa pulahtaa uimaan ja hääyön voisi viettää teltassa kuunnellen meren kohinaa :)) Sillä oikeasti se on vain kahden ihmisen hetki...

        Mutta tuo sormus mun olisi silti N-I-I-N pakko saada, hahaha ;))

        Sä oot vielä niin nuori,että sulla on aikaa miettiä noitakin asioita.Pääasia on,että kaiken minkä teet,teet vain jos itse sitä tahdot.Ja tuo sormus..ei voi kieltää etteikö se olisi upea.:)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Itse en kirveelläkään halunnut kuulua kirkkoon.. Ja jo teininä tiesin että menen maistraatissa naimisiin ilman hössötyksiä, näin myös kävi ja olen tyytyväinen. :)

        Erikseen sitten pidettiin kakkukahvit sukulaisille.

        No meikäkään ei muuten kuulu.. ;-D


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Sä oot vielä niin nuori,että sulla on aikaa miettiä noitakin asioita.Pääasia on,että kaiken minkä teet,teet vain jos itse sitä tahdot.Ja tuo sormus..ei voi kieltää etteikö se olisi upea.:)

        Toi oli hyvin sanottu elikkä meikä komppaa. Toista ei saa painostaa sitoutumaan vaikka pystyisi tarjoamaan miten yltäkylläisen elämän tahansa eikä varsinkaan rahalla ja tavaroilla itsellään pitää..


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Toi oli hyvin sanottu elikkä meikä komppaa. Toista ei saa painostaa sitoutumaan vaikka pystyisi tarjoamaan miten yltäkylläisen elämän tahansa eikä varsinkaan rahalla ja tavaroilla itsellään pitää..

        No mä pidän Arielia fiksuna tyttönä joka varmasti pitää puolensa täs elämässä.Ja sen verran viisas myöskin,et tietää mikä on hänelle parhaaks. :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mmmm... Totta :)) No mulla ei oikeasti ole pienintä aikomustakaan mennä naimisiin :)) Jos niin kuitenkin jostain ihmeellisestä syystä tapahtuisi, meidän häät olisivat eräällä hiekkarannalla, joka sijaitsee todella paratiisimaisen kauniilla, mutta syrjäisellä paikalla. Vihkimisen jälkeen olisi supermahtavaa pulahtaa uimaan ja hääyön voisi viettää teltassa kuunnellen meren kohinaa :)) Sillä oikeasti se on vain kahden ihmisen hetki...

        Mutta tuo sormus mun olisi silti N-I-I-N pakko saada, hahaha ;))

        nyt taitaa jäbältä sitte valua jo kuola suupielestä.. :P


      • toljanter kirjoitti:

        Paavina voisin todeta että tuo ihannesormuksesi on kyllä ihan kiva pikku lelu. Toki tää mun oma puoli kiloa painava renkula eli kalastajansormus on ihan eri tasoa.

        Huolestuneena olen kyllä seurannut sitä kuinka kaikki maailman nuoret miehet kerääntyvät yhden kauniin kukan ympärille. Raamatussakin sanotaan että jokaiselle löytyy kyllä omakin kukka, ei tartte kaikkien samaan tunkea. Tai no jotain semmosta siellä varmaan lukee (ompa namia tää 178 vuotta vanha viini)...

        no ku olisit vuosi sitte tajunnu jäbää varottaa ku nyt on vähä niinku liian myöhäistä jo.. ;)


      • toljanter kirjoitti:

        Paavina voisin todeta että tuo ihannesormuksesi on kyllä ihan kiva pikku lelu. Toki tää mun oma puoli kiloa painava renkula eli kalastajansormus on ihan eri tasoa.

        Huolestuneena olen kyllä seurannut sitä kuinka kaikki maailman nuoret miehet kerääntyvät yhden kauniin kukan ympärille. Raamatussakin sanotaan että jokaiselle löytyy kyllä omakin kukka, ei tartte kaikkien samaan tunkea. Tai no jotain semmosta siellä varmaan lukee (ompa namia tää 178 vuotta vanha viini)...

        Tota noin... Mites tään sit muotoilis sillai et paaviki ymmärtää. No me ollaan kuiteski sellasii herrasmiehii et meistä kukaan ei sinne kukkaan itteään missään nimes tunge vaan sitä ihaillaan sillai kauempaa :)


      • Ex-uintikaveri
        artagnan kirjoitti:

        Tota noin... Mites tään sit muotoilis sillai et paaviki ymmärtää. No me ollaan kuiteski sellasii herrasmiehii et meistä kukaan ei sinne kukkaan itteään missään nimes tunge vaan sitä ihaillaan sillai kauempaa :)

        ...Kauempaa kukkapenkistä käsin. Sorry, en malttanut ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Aika hujahtaa ohitse..:) Kyllä sitä kuule useinki saa miettiä,että mihin se menee..

        Näinpä.. :)


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Mulla ei ole ainoatakaan sukulaista, ellen adoptoi Butchia ja jäbiä mun veljiksi :))

        No ovat he ainakin läheisiä sinulle, ja kai häihisi tulisi paljon kavereita? :)


      • butch-cassidy kirjoitti:

        No meikäkään ei muuten kuulu.. ;-D

        Meinaatko kutenkin pitää kirkkohäät? ;)


      • Kittiechihu kirjoitti:

        Meinaatko kutenkin pitää kirkkohäät? ;)

        Eiku siellä rantsulla meikä vihitään tytsin kanssa kun se vaan järkiinsä ensiksi tulee.. ;-D


      • butch-cassidy kirjoitti:

        Eiku siellä rantsulla meikä vihitään tytsin kanssa kun se vaan järkiinsä ensiksi tulee.. ;-D

        Koitas rauhoittuu ny ja vilkaise taas tota murun viestii joka alkaa et ' Arvaa mitä mun rakas...' ;)


    • spee_do
      • Aina sanotaan,ettei ole kupsahtaminen halpaa,mut ei ole sitä ainakaan häitten järjestely...huh..


      • No voi hemmetti mitä rahanmenoo... Hääyöstäki joutuu pulittaa 160 ekee :O Luulis et tos vaihees sais jo ilmatteeks ku lähes vuoden palkka on tärvääntyny ;) Kyl mä sen tajuun et morsiamen sormukseen uppoo rahaa mut kaiken maailman joutavanpäiväseen sälään... Sit ku kutsuvieraina olis se sama sakki ku Halloween-kemuis nii nehän söis pöydän jalatki nälissään. En mä kyl enää ihmettele tota meidän murun rantsuhäät visioo...


      • artagnan kirjoitti:

        No voi hemmetti mitä rahanmenoo... Hääyöstäki joutuu pulittaa 160 ekee :O Luulis et tos vaihees sais jo ilmatteeks ku lähes vuoden palkka on tärvääntyny ;) Kyl mä sen tajuun et morsiamen sormukseen uppoo rahaa mut kaiken maailman joutavanpäiväseen sälään... Sit ku kutsuvieraina olis se sama sakki ku Halloween-kemuis nii nehän söis pöydän jalatki nälissään. En mä kyl enää ihmettele tota meidän murun rantsuhäät visioo...

        Arvaa mitä mun rakas <333 Sun on N-I-I-N turha yrittää luikerrella irti sun lupauksista, koska ainakin tsiljardimiljardia kokkolalaista on ne jo ehtinyt lukea :)) Mulle tuli niiiiiiiiiiiiiiiiiiin tajuttoman huumaava rakkauden tunne sua kohtaan, kun huomasin sun tallovan mun perennapenkkiä muusiksi, että mulla on edelleen ihan pökertynyt olo. Ja se tunne vain vahvistui, kun näin sun juoksevan Butchin kanssa mun miestä pakoon ;)) Olet mun ihana kultamussukka I-K-U-I-S-E-S-T-I eli nyt sun täytyy lopettaa asuntosäästäminen ja alkaa miettiä meidän superkalliita ökyhäitä, hahaha ;DDD


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Arvaa mitä mun rakas <333 Sun on N-I-I-N turha yrittää luikerrella irti sun lupauksista, koska ainakin tsiljardimiljardia kokkolalaista on ne jo ehtinyt lukea :)) Mulle tuli niiiiiiiiiiiiiiiiiiin tajuttoman huumaava rakkauden tunne sua kohtaan, kun huomasin sun tallovan mun perennapenkkiä muusiksi, että mulla on edelleen ihan pökertynyt olo. Ja se tunne vain vahvistui, kun näin sun juoksevan Butchin kanssa mun miestä pakoon ;)) Olet mun ihana kultamussukka I-K-U-I-S-E-S-T-I eli nyt sun täytyy lopettaa asuntosäästäminen ja alkaa miettiä meidän superkalliita ökyhäitä, hahaha ;DDD

        No kyl mä ton summan sit pulitan ilomielin jos mä sut saan omaksein <3 Butchin kaa voi tietty tulla ongelmii mut muuttakoot sit samaan kämppään asumaan...


      • artagnan kirjoitti:

        No kyl mä ton summan sit pulitan ilomielin jos mä sut saan omaksein <3 Butchin kaa voi tietty tulla ongelmii mut muuttakoot sit samaan kämppään asumaan...

        Meikälle sopii kun vaan siellä vierashuoneessa sovinnolla punkkaat elikkä jätät meikälle ja tytsille parisängyn.. ;-)


      • rahaa-kuin-roskaa

        19560 euron kekkerit ja kommentti sivuilla kuuluu: 'Kuten huomaatte, niin ilman mitään yltiöpäistä tuhlailua tai pröystäilyä'


      • no kyllä siinä joutuis toisenki kerran mansikin utareissa roikkua et tommoset häät sais maksettua.. :(


      • a--r--i--e--l kirjoitti:

        Arvaa mitä mun rakas <333 Sun on N-I-I-N turha yrittää luikerrella irti sun lupauksista, koska ainakin tsiljardimiljardia kokkolalaista on ne jo ehtinyt lukea :)) Mulle tuli niiiiiiiiiiiiiiiiiiin tajuttoman huumaava rakkauden tunne sua kohtaan, kun huomasin sun tallovan mun perennapenkkiä muusiksi, että mulla on edelleen ihan pökertynyt olo. Ja se tunne vain vahvistui, kun näin sun juoksevan Butchin kanssa mun miestä pakoon ;)) Olet mun ihana kultamussukka I-K-U-I-S-E-S-T-I eli nyt sun täytyy lopettaa asuntosäästäminen ja alkaa miettiä meidän superkalliita ökyhäitä, hahaha ;DDD

        Ny mä sit vasta hokasin et yks toinenki kiinnostava juttu ratkeis sit samoin tein... ;D


      • artagnan kirjoitti:

        No voi hemmetti mitä rahanmenoo... Hääyöstäki joutuu pulittaa 160 ekee :O Luulis et tos vaihees sais jo ilmatteeks ku lähes vuoden palkka on tärvääntyny ;) Kyl mä sen tajuun et morsiamen sormukseen uppoo rahaa mut kaiken maailman joutavanpäiväseen sälään... Sit ku kutsuvieraina olis se sama sakki ku Halloween-kemuis nii nehän söis pöydän jalatki nälissään. En mä kyl enää ihmettele tota meidän murun rantsuhäät visioo...

        Pöydän jalat jäivät syömättä siitä onnekkaasta syystä, että lakanassani ei ollut reikää sopivassa kohden. ;)


    • Terkkuja kaikille

      • Kuten myös sinulle!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5391
    2. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2232
    3. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      60
      2216
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      326
      1049
    5. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1004
    6. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      26
      870
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      3
      833
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      753
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      751
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      27
      736
    Aihe