Camino - Kävellen Santiago de Compostelaan

Caminoakohti

Aloitanpa nyt uuden ketjun aiheesta, kun edelliset on niin vanhoja eikä niihin tule vastauksia.

Tilasin tänään lentolipun 28.5 Helsingistä Biarritziin, josta jatkan paikallisjunalla St. Jean pied de Portiin (jos jollain on kokemusta paikallisjunilla kulkemista niin voisi vähän neuvoa).

Paluu 28.6 lentäen Santiago de Compostelasta Madridiin ja sieltä Helsinkiin.

366€ maksoi lentoliput yhteensä ja Finnairilta näytti halvimmalla löytyvän.

Onkohan muita jotka on samana ajankohtana menossa? :)
Itse ihan yksin menossa ja eka Camino odottaa! Matkaa tulee siis tunnetusti se 775km.

3

151

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikätahansamuu

      Voisiko avata hieman tuota kävelyn tarvetta, jossa käsittääkseni pyritään omaan "henkistymiseen" tms. mitä lienee ja silti pitäisi lenkkikaveri löytää? Miten tähän yhtälöön liittyy Biarritz, Madrid, Helsinki jne..turismihulina. En kysy kettuillakseni, mutta en vain ymmärrä, miksi se syvällisyys on etsittävä jostakin katolisesta uskomuksesta.

      • Caminoakohti

        Noh, jotenkinhan sinne on lennettävä ja lentokone sattuu menemään noista kaupungeista.
        En itse edes kuulu enää kirkkoon, joten mitään hengellistä matkassani ei ole. Jos ei ymmärrä vaeltamisesta mitään niin turha edes selitellä tämän enempää.
        Lenkkikaveria en ole myöskään etsimässä. Kunhan yritän saada oman matkani sujumaan ongelmitta.


    • Caminoakohti

      Heippa. Itse lähdössä vähän myöhemmin, 13.6. Määränpää lentokenttää olen katsellut... Eihän sinne helppo ole päästä, mutta bussilla kai loput. Jos joku ei ymmärrä tämän reissaustavan ideaa, niin se on heidän elämänsä. Minä ymmärrän. En itsekään uskon syistä. Seuraksi saa minullekin lähteä. [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3673
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2287
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      1999
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1874
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1286
    6. 80
      1205
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1094
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1020
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe