Aloitanpa nyt uuden ketjun aiheesta, kun edelliset on niin vanhoja eikä niihin tule vastauksia.
Tilasin tänään lentolipun 28.5 Helsingistä Biarritziin, josta jatkan paikallisjunalla St. Jean pied de Portiin (jos jollain on kokemusta paikallisjunilla kulkemista niin voisi vähän neuvoa).
Paluu 28.6 lentäen Santiago de Compostelasta Madridiin ja sieltä Helsinkiin.
366€ maksoi lentoliput yhteensä ja Finnairilta näytti halvimmalla löytyvän.
Onkohan muita jotka on samana ajankohtana menossa? :)
Itse ihan yksin menossa ja eka Camino odottaa! Matkaa tulee siis tunnetusti se 775km.
Camino - Kävellen Santiago de Compostelaan
3
217
Vastaukset
- mikätahansamuu
Voisiko avata hieman tuota kävelyn tarvetta, jossa käsittääkseni pyritään omaan "henkistymiseen" tms. mitä lienee ja silti pitäisi lenkkikaveri löytää? Miten tähän yhtälöön liittyy Biarritz, Madrid, Helsinki jne..turismihulina. En kysy kettuillakseni, mutta en vain ymmärrä, miksi se syvällisyys on etsittävä jostakin katolisesta uskomuksesta.
- Caminoakohti
Noh, jotenkinhan sinne on lennettävä ja lentokone sattuu menemään noista kaupungeista.
En itse edes kuulu enää kirkkoon, joten mitään hengellistä matkassani ei ole. Jos ei ymmärrä vaeltamisesta mitään niin turha edes selitellä tämän enempää.
Lenkkikaveria en ole myöskään etsimässä. Kunhan yritän saada oman matkani sujumaan ongelmitta.
- Caminoakohti
Heippa. Itse lähdössä vähän myöhemmin, 13.6. Määränpää lentokenttää olen katsellut... Eihän sinne helppo ole päästä, mutta bussilla kai loput. Jos joku ei ymmärrä tämän reissaustavan ideaa, niin se on heidän elämänsä. Minä ymmärrän. En itsekään uskon syistä. Seuraksi saa minullekin lähteä. [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1197636Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857335- 955334
- 524915
- 2434403
- 444395
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494376Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san284058- 593173
- 482616