en haluu viettää lomaa yksin :(

elämätön

Moi! Elikkä eli mä oon 15v poika jolla ei oo oikeen mitään elämää koulun ulkopuolella eli en nää ketään kavereitakaan vapaa ajalla. No nyt onnistuin perjantaina kysymään yheltä mun tutulta että voisko se olla joku päivä ja se vastas että voishan sitä ja että se ois lomalla menossa serkulleen kylään ja sen pitää kirjottaa tutkielmaa ja sitte lopuks se sano että katotaan. No sitte vähän ajan päästä ku se oli jo siitä lähteny ni tajusin että sillä ei oo mun numeroa. No sitte aattelin että voishan se facessa laittaa viestiä jos se haluu olla. MUtta mä tiiän että se ei oo todellakaan kovin aktiivinen facen käyttäjä ni mä tässä funtsin että tajuaiskohan se ees laitta siellä viestiä jos se haluu olla ni oonko mä nyt kauhee painostaja jos ite laitan sille viestiä joku päivä facessa ku sehän jo sano että sillä on kiireitä vai pitäskö vaan tyytyä viettämään koko loma taas yksin. Nii ja siihenkin jos saisin vinkkiä että mitä me sitte voitas tehä ku ite en oo yleensä kavereitten kaa hirveesti muuta tehny ku istunu sisällä pelaamassa koneella. Ja haluisin oikeesti tutustua paremmin tähän mun tuttuun koska se on tosi mukava ja hauska ihminen. Ni nyt jos saisin vinkkejä tähän mun tilanteeseen. Ei tarvii olla mitän niin ihmeellisiä jotain vaan. Ja voin tänne kertoillla miten mun tilanne edistyy jis jotain sattus kiinnostaa. Kiitos jos jaksoitte lukea :).

7

165

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viikkokuluunopeasti

On välistä hyvä rikkoa rutiineja. Jospa otat nyt itseäsi niskasta kiinni ja päätät harrastaa jotain liikuntaa ja ulkoilua loman aikana. Ainakin ennen aikaan talviloman tarkoitus olikin, hiihtää ja satsata ulkoiluun. Ja voit laittaa viestiä facebookin kautta ystävälle.

• mun kanssa voi tulla vetelee paskarinkiä varastetulla autolla

• kiusaaminenseis113
        LOLIHENTAI_ kirjoitti:

mun kanssa voi tulla vetelee paskarinkiä varastetulla autolla

pystyn elävästi ajattelemaan miten vähä-älyinen tomppeli lolihentai on! Hän on monta kertaa myöntänyt itkuisena tappionsa. Oikeasti se on vielä pieni lapsi vauva ainakin mieleltään. Huomio vielä kaikille: kaikki mitä se on puhunut on valhetta. Muhun ei sen säälittävät valheet tehoa ja jos joku niitä täällä uskoo, tulen heti kertomaan asian oikean laidan. Nyt laitetaan koko porukalla lolihentai aisoihin! Se ei vaadi muuta kuin kaikki sitä täällä härnäämään! MENOKSI VAIN KOHTA SE TOLLO ITKEE! ANTAA MENNÄ SE EI VOI MITÄÄN SITÄ VIISAAMMILLE!!!!!!

• kiusaaminenseis113 kirjoitti:

pystyn elävästi ajattelemaan miten vähä-älyinen tomppeli lolihentai on! Hän on monta kertaa myöntänyt itkuisena tappionsa. Oikeasti se on vielä pieni lapsi vauva ainakin mieleltään. Huomio vielä kaikille: kaikki mitä se on puhunut on valhetta. Muhun ei sen säälittävät valheet tehoa ja jos joku niitä täällä uskoo, tulen heti kertomaan asian oikean laidan. Nyt laitetaan koko porukalla lolihentai aisoihin! Se ei vaadi muuta kuin kaikki sitä täällä härnäämään! MENOKSI VAIN KOHTA SE TOLLO ITKEE! ANTAA MENNÄ SE EI VOI MITÄÄN SITÄ VIISAAMMILLE!!!!!!

haha sama viesti joka vitun paikassa ja vielä kuvittelee et mää lopettaisin kun kerran mulle oikein tyrkytetään syytä vittuilla

• KenKaneki

LOLIHENTAI_ Mä Tuun Sun Mukaan. * *

• elämätön

Yleensä oon käyny illalla puolentunnin kävelylenkillä ja siinä on on mun päivän liikunta.

• kesäkoulu

vetäise muutama nelonen toikkariin niin saat opiskella koko kesän ettet jäisi luokalle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      150
      3225
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      70
      2200
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      10
      2167
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      73
      1876
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      155
      1692
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      24
      1626
    7. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      12
      1515
    8. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      23
      1198
    9. Pesäpallo rulettaa

Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy
      Tampere
      3
      1143
    10. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      75
      1095
    Aihe