Voiko yksinäinen pienituloine eläkeläinen saada kahteen eri asuntoon asumistukea kelalta?
Asumistuki kahteen asuntoon?
8
2036
Vastaukset
- 1517
Ei voi.
Eikä yksinäisyys vaikuta asiaan.- 90998989
Vaikuttaa se sen verran että pariskunta voi nostaa asumistuet kahteen asuntoo kunhan vain toinen on toisessa ja toinen toisessa virallisesti kirjoilla.
- skhfruftrh
Eläkeläiset ei ole asumistuen saajia, vaan vuokralla asuvien suomalaisten eläkeläisten asumiskulut riippuvat eläkkeen määrästä, jonka perusteella eläkeläisen palvelutarve ja asumiskulut on määritelty.
- yhtduyty
Miksi pitäisi saada?
- Paavi_Arhinmäki
Noh..., ihan vaan vaihtelun vuoksi. En viihdy kesällä kaupungissa ja mökillä on talvella kylmä.
- miksiihmeessä
Miksi yksinäinen pienituloinen eläkeläinen tarvitsisi kaksi asuntoa? Kukaan ei saa asumistukea kahteen asuntoon.
- hirvittää
Toivottavasti ei kukaan saa asumistukea kahteen asuntoon!Voisihan sitten ottaa vaikka kolme tai neljäkin asuntoa eri puolilta Suomea ja matkailla iloisesti näiden välillä.Valtio kyydinkö maksaa????
- trollitliikkeellä
Kukaan ei takuulla saa asumistukea kahteen asuntoon. Sehän näkyy sieltä tiedoista heti jos samalla sotu-tunnuksella saa tukea kahteen eri paikkaan. Hälytys tulisi käsittelijöille heti. Täällä vaan trollit tehtailee näitä viestejä. Pitää olla tarkkana.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984