puohitien raportti

Valtakunnassa kaikki hyvin. Kylmis on hengissä ja voi hyvin. 2krs on todellakin muuttanut uusi asukas mutta minkäänlaista meteliä en ole huomannut eli ääni voi kuulua kylmiksen pään sisältä ja nyt tyyppi turhaan karjuu mieltä vailla liesituulettimeen. Alaovi oli yksi päivä aivan verisen näköisessä roiskeessa seiniä myöten. Mahd alaovihyökkäys ollut. Eli kaikki on kuten kuuluukin juoppojen paratiisissa

38

321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haukan.honda

      Olet siis todellinen... Olen luullut sua satuolennoksi. Toivottavasti ei tuu ovihyökkäystä virheeni takia.

      • V__

        Jopa vakiot luulevat edelleen, että Saunis ja Kylmis ovat yksi ja sama henkilö, sekä kaikenpäälle vieläpä Tissu.


      • AAnuksenhaju_
        V__ kirjoitti:

        Jopa vakiot luulevat edelleen, että Saunis ja Kylmis ovat yksi ja sama henkilö, sekä kaikenpäälle vieläpä Tissu.

        Saunis ja kylmis ovat kyllä eri henkilö eikä kukaan ole kai muuta luullutkaan. Tissu taas on paskanaama hintti.


      • Anonyymi
        AAnuksenhaju_ kirjoitti:

        Saunis ja kylmis ovat kyllä eri henkilö eikä kukaan ole kai muuta luullutkaan. Tissu taas on paskanaama hintti.

        Jonkun satunnaisen Googlettajan, joka päätyy tälle palstalle, on varmasti todella vaikea uskoa, että Saunis, Kylmis ja Tissu on/olivat todellakin kaikki kolme eri henkilöitä.

        Tämä on todistettu monta monituista kertaa, vuosien saatossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jonkun satunnaisen Googlettajan, joka päätyy tälle palstalle, on varmasti todella vaikea uskoa, että Saunis, Kylmis ja Tissu on/olivat todellakin kaikki kolme eri henkilöitä.

        Tämä on todistettu monta monituista kertaa, vuosien saatossa.

        Lisäksi Hauka/Asd voi ihan oikeasti olla jopa neljäs eri ihminen, vaikka sitä epäilläänkin vahvasti jonkun näiden kolmen vakion alteriksi/sukkanukeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi Hauka/Asd voi ihan oikeasti olla jopa neljäs eri ihminen, vaikka sitä epäilläänkin vahvasti jonkun näiden kolmen vakion alteriksi/sukkanukeksi.

        Hauka! Olen hauka ja en ole kylmis. En tissu. En saunis enkä pesukarhu.


    • Kk__

      Juu ne veriroiskeet ihmetytti muakin. Aivain kuin haulikolla olisi joku teloitettu siihen ulko-oven eteen, lähietäisyydeltä.

      • Elämäonnastaa

        Kuinka voit katsoa itseäsi peiliin?
        Tee tänään jotain hyödyllistä .
        Mene salille, leffaan ja käy syömässä hyvässä ravintolassa.
        Turhaan siellä kämpällä lusit.
        Hanki elämä.


      • Tapaitsesihuora

        Vitun typerä huora et ymmärrä mitään oikeasta masentuneesta.


      • Kk__
        Tapaitsesihuora kirjoitti:

        Vitun typerä huora et ymmärrä mitään oikeasta masentuneesta.

        Kännissä vaikutan iloiselta ja sosiaaliselta ihmiseltä. Todellakin ymmärrän masennuksen ja ahdistuksen. Esim. ainuttakaan videota en ole tehnyt selvinpäin.


      • Kk__
        Elämäonnastaa kirjoitti:

        Kuinka voit katsoa itseäsi peiliin?
        Tee tänään jotain hyödyllistä .
        Mene salille, leffaan ja käy syömässä hyvässä ravintolassa.
        Turhaan siellä kämpällä lusit.
        Hanki elämä.

        Mun talous kaatuisi jo yhteen leffaan tai Milanin pizzaan. Toki tekisi kovasti mieli katsoa esim. joku 3D-elokuva kaupunnilla.


      • päähinttiHOMO
        Kk__ kirjoitti:

        Mun talous kaatuisi jo yhteen leffaan tai Milanin pizzaan. Toki tekisi kovasti mieli katsoa esim. joku 3D-elokuva kaupunnilla.

        Oo iloinen että voit edes katsella elokuvia. Kaikki ei voi.


      • Kk__
        päähinttiHOMO kirjoitti:

        Oo iloinen että voit edes katsella elokuvia. Kaikki ei voi.

        No eihän se vaadi muutakuin tietokoneen, Pirate Bay:n ja torrent-clientin.


      • Anonyymi

        Minä kövin aivastamassa sinne. Köh köh.. Tota keuhkovaivaa on tupakan vuoksi


    • Anonyymi

      Megalomaaniset tulvaukset syöksyivät kohti betoniseiniä randomilla niin että naapurit luulivat seiniä rapattavan jälleen puohitiellä muhkeiden korahduksien kera.

      • Anonyymi

        Kylmis on kuollut. Viimeisinä kuukausinaan se ei enää edes asunut siellä. Miksi vieläkin olet sen kimpussa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmis on kuollut. Viimeisinä kuukausinaan se ei enää edes asunut siellä. Miksi vieläkin olet sen kimpussa?

        Miksi itse olet Hauka/Asd:n kimpussa nyt tässä asiassa? Kylmis oli aina sitä mieltä, että joka ikisellä olennolla tulisi olla täydellinen sananvapaus ja ainostaan häiriköinti/spämmi/floodaus tulisi poistaa, eikä mitään muuta.


    • Anonyymi

      Kylmis jakaa ovihyökkääjänsä eri kategorioihin. Ei se muuten kestäisi elämäänsä. Tämä biisi Kylmiksestä täytyy kuunella kuulokkeilla, muuten ei mitään potkua:

      https://www.youtube.com/watch?v=F21aifX0lZY

      • Anonyymi

        Miksi täytyy mennä ovelle? Minä en pysty käsittämään.

        t. Apulais-avustajan vara-apulainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi täytyy mennä ovelle? Minä en pysty käsittämään.

        t. Apulais-avustajan vara-apulainen

        Kylmikselle tulee varmasti seuraamuksia videoistaan.

        -Tissu on tämän palstan Kuningas.


      • Anonyymi

        Ovihyökkääjät eivät tajua, että Kylmiksellä on tallentavia piilokameroita pitkin pitäjiä, kohdistettuna suoraan sen ovelle. Jos tulet Kylmiksen ovelle, se anna mitään arvoa yksityissuojallesi. Kaikista tulee vapaata riistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovihyökkääjät eivät tajua, että Kylmiksellä on tallentavia piilokameroita pitkin pitäjiä, kohdistettuna suoraan sen ovelle. Jos tulet Kylmiksen ovelle, se anna mitään arvoa yksityissuojallesi. Kaikista tulee vapaata riistaa.

        Mua häiritsee eniten se fakta, että Kylmis hallitsee tätä palstaa Suomi24:lla, ja tosi monta muutakin osiota.

        Tyyppi ei oikesti ole yhtään mitään. Näin kerran livenä, aivan naurettava luuseri. Korkeintaan 175cm ja kädet kuin pikkutytöllä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua häiritsee eniten se fakta, että Kylmis hallitsee tätä palstaa Suomi24:lla, ja tosi monta muutakin osiota.

        Tyyppi ei oikesti ole yhtään mitään. Näin kerran livenä, aivan naurettava luuseri. Korkeintaan 175cm ja kädet kuin pikkutytöllä.

        Noben ryystäminen on tuonut sontasepolle vain dildon peilikaappiin, käytetyn kuusnelosen,kellertävän ihon ja kroonisen työttömyyden. Toki dildoa piti esittää youtubessa, kunnes häpeä ajoi unilääkeövereissä laskemaan liukumäkeä portaikossa omissa eritteissään. Kaikki tietenkin veronmaksajien kustannuksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mua häiritsee eniten se fakta, että Kylmis hallitsee tätä palstaa Suomi24:lla, ja tosi monta muutakin osiota.

        Tyyppi ei oikesti ole yhtään mitään. Näin kerran livenä, aivan naurettava luuseri. Korkeintaan 175cm ja kädet kuin pikkutytöllä.

        Tietenkin hallitsee. Tyyppi kirjoittaa kieliopillisesti käytännössä täydellistä suomea ja kykenee soluttautumaan mihin tahansa lankaan ja sekoittaa sen täydellisesti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietenkin hallitsee. Tyyppi kirjoittaa kieliopillisesti käytännössä täydellistä suomea ja kykenee soluttautumaan mihin tahansa lankaan ja sekoittaa sen täydellisesti.

        Se varasti ketjun, ei sekoittanut sitä. Tälle täytyy osata ero. Kaikki vain kiinostui aina, mitä Keijolla on sanottavaa siihen ketjuun, aivan kuin se olisi itse AP. Se synnytti vihamiehiä vuosien saatossa. Huimat kaksi kappaletta S24:sen Alkoholi-osiolla lol.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se varasti ketjun, ei sekoittanut sitä. Tälle täytyy osata ero. Kaikki vain kiinostui aina, mitä Keijolla on sanottavaa siihen ketjuun, aivan kuin se olisi itse AP. Se synnytti vihamiehiä vuosien saatossa. Huimat kaksi kappaletta S24:sen Alkoholi-osiolla lol.

        Oli miten oli niin tämän Mestari(se?) hallitsee ihan oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovihyökkääjät eivät tajua, että Kylmiksellä on tallentavia piilokameroita pitkin pitäjiä, kohdistettuna suoraan sen ovelle. Jos tulet Kylmiksen ovelle, se anna mitään arvoa yksityissuojallesi. Kaikista tulee vapaata riistaa.

        Hetkonen...pitkin pitäjiä? Onko Oulunsalossa kameroita, jotka osoittavat hänen ovelle?
        Entä Putaalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hetkonen...pitkin pitäjiä? Onko Oulunsalossa kameroita, jotka osoittavat hänen ovelle?
        Entä Putaalla?

        Oulunsalo on kuulemma mieletön lestamesta. Niiden pääkonttori on Oulun keskustassa. Lestoja veikkaan, jotka tulee Oulussa ovelle. Niin ja Jehovat tottakai, joskus myös Mormoonit.


    • Anonyymi

      Imuri-Tissu.. hmm.. Joo eikös se ole se huolitellusti pukuun pukeutuva keski-ikää lähestyvä Haarikan kanta kaveri, joka käyttää voimakkaita partavesiä ja iskee miehiä pubista. Tissun tavaramerkki on, ettei lähde, tai vie miehiä saatille asti kotiin (vain harvoin vie), vaan homma hoidetaan yleensä partnerin kanssa Haarikan vessassa.

      Imuri-Tissun nimihän jo kertoo miten ne bisnekset yleensä hoituvat. Joskus on tosin nähty Tissun lähtevän jonkun miehen kanssa kotiin jatkoille, mutta tämä on merkki , että Imuri-Tissu antautunut hyväksymälleen orhille jo imurin pölypussiin asti sitten. Ehkäpä vessa imurointi on Tissun tapa tarkistaa vastapuolen aseen kaliberi-koko ja jos on riittävästi kaliberi-kokoa huolii Tissu jatkoille asti kotiin, jos taas ei kaliberi riitä saa ase laueta jo pubin vessassa.

      • Anonyymi

        Jos tarina on tosi, kai imu-Tissu tajuaa pyytää jonkin sortin korvauksen "asiakkailtaan"? Miettikää, tehdä työtä, josta todella nauttii. Ei aikaisia aamuherätyksiä.

        t. Pulisaurus


    • Anonyymi

      Oooh kauhea syöksy tapahtui taas portaikossa ja liu´uin alas portaikossa määnneen eineslihapullan valtavassa katkussa parsakaalin palasten tarttuessa vakosamettihousuihini.

      Tiedoksi, en ole koskaan dissannut Kylmistä. Se, että olen tällä palstalla jauhanut jo 5,5 vuotta samasta teemasta on puhtaasti henkilökohtainen ongelmani eikä liity Kylmikseen. Taas se on todettu: eipä ole aika mennyt hukkaan :D Sinänsä kylmiksen poismeno (mikäli kysymyksessä on fakta juttu, mistäpä minä tietäisin kun kävin Oulussa viimeksi 23 vuotta sitten armeija-aikaan, tuli hevosteltua aika lailla sotkun vessassa paikallisten kokelaiden kanssa) on tragedia, ja jos tuo chilivideo on viimeinen minkä hän teki, aika hyvältä hän tuolloin vielä näytti ja aika jalat suorina siis kaatui. Sääli. Itse olen enemmän virtuaalispuke, viinanjuonnista ja sen aiheuttamasta toilailusta on huomattavasti hauskempaa kirjoitella kuin kokea se itse.

      Asd.

      • Anonyymi

        Sulla ilmeisesti ei ole paljoakaan hajua, mitä tällä palstalla tapahtuu tai on tapahtunut? Kylmis itse dissasi itseään, kun sai aikoinaan liiallista huomiota, joka rupesi ilmeisesti ahdistamaan ja se oli vastaus Tissun itsedissaukselle.


    • Anonyymi

      Onko muuten totta, kuten täällä taannoin joku kertoi, että kylmiksellä on joku synnynnäinen menttaalipuolen tai fyysinen poikkeama, jonka vuoksi se ei näytä injurien merkkejä tai edes kipua jos päälle hyökätään. Vaan ottaa iskut tyynesti vastaan ja luottaa virittämiensä ansojen laukeamiseen tai vastustajan henkisen kantin pettämiseen?

      • Anonyymi

        Kyllä se pirun hengästyneeltä vaikuttaa jo alkumetreillä. Voi olla myöskin hyökkääjän hämäämistä, viitaten esim. vanhaan Drunken Boxin -taistelustrategiaan tjsp.

        Tyyppi ei ole enää elävien kirjoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se pirun hengästyneeltä vaikuttaa jo alkumetreillä. Voi olla myöskin hyökkääjän hämäämistä, viitaten esim. vanhaan Drunken Boxin -taistelustrategiaan tjsp.

        Tyyppi ei ole enää elävien kirjoissa.

        Kylläpäs on. Noin kuukausi sitten hän lisäsi uuden videon YouTubeen. Nimi on siellä Keijo Keripukki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs on. Noin kuukausi sitten hän lisäsi uuden videon YouTubeen. Nimi on siellä Keijo Keripukki.

        Uusimmalla videolla hänelle suoritetaan ovihyökkäys.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      95
      2028
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      419
      1569
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1313
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      14
      1116
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      73
      1072
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      11
      1035
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      999
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      969
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      249
      940
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      837
    Aihe