Miten pitkään kissanne elivät ja mihin menehtyivät

ovatkokissatterveitäyhä

Minun ensimmäinen kissa jonka sain lapsena, menehtyi 2vuotiaana autotielle.
Toinen kissani jonka sain eli vajaan vuoden, sairastui ja menehtyi kissaruttoon.Jota oli siihen aikaan monilla lähistön kissoilla.Se oli 60-luvulla.
Kolmas kissani jonka otin ollessani aikuinen eli 22vuotiaaksi, oli ikänsä terve, ja noista kolmesta ainut joka rokotettiin ja leikattiin.Ensimmäiset kissani sain lapsena naapureilta, silloin ne olivat aina ulkona, eikä niitä rokotettu eikä leikkautettu.
Miten pitkään teidän kissat on elelleet ja onko menehtyneet sairauksiin/onnettomuuksiin?
Ovatko olleet rotukissoja vai maatiaisia?
Minun kissat olivat ensimmäiset maatiaisia ja viimeksi menehtynyt oli puolipitkäkarvainen, joku sekoitus, joka kiintyi ihmisiin ja seurasi sisällä ja ulkona.

3

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvähoitoAO

Meillä vanhin eli 22vee, ja viimeisinä vuosina kömpelöityi ja vähensi syömistään, makoili enimmäkseen, sai armopiikin,oli kova pala!Toinen tuli allergiseksi miltei kaikelle, iho rikki ym. joten sekin jouduttiin lopettamaan 4 vuotiaana. Kissat oli leikattu ja rokotettu. Nykyisin minulla on kaksi kissaa 1 vee ja 7 vee, leikattu ja rokotettu. Nyt olen tarkka ruokailun suhteen, vain luonnollista ja puhdasta ruokaa! Ennen ei kissoja juuri arvostettu ja hoidettu, olivat sairaita ja nälkiintyneitä, eivät eläneet"onnellisina elämänsä loppuun asti"!

• Mammanajadi

Meidän edellinen kissa oli tavallinen leikattu tyttökatti ja eli 15 vuotiaaksi. Sitten se lakkasi syömästä ja vietiin lääkäriin. Röntgen paljasti luusyövän joka oli tuhonnut puolet leukaluusta. Vaihtoehtoja ei ollut: piikki.
      Nyt meillä on 4v Maine Coontyttö ja toistaiseksi terve.

• kissajamummo

Minulla kuoli edellinen kissa syöpään, syöpä tuli kieleen joten syöminen oli mahdotonta, piti antaa armopiikki. Kauhea paikka oli.
      Toisella kissalla oli paha diabetes, ei pysynyt kurissa millään, muuttui apaattiseksi maksi vain. Sai kyllä insuliinia ja käytin tutkimuksissa säännöllisesti mutta jostain syystä mikään ei auttanut. Suuri menetys oli tämäkin.
      Kaikki kissat ovat eriluonteisia, mutta ihania kaikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4692
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      184
      2013
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1722
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      151
      1295
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1211
    6. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1076
    7. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      973
    8. Miks et tahtonut

Enää nähdä? Haluaisin ymmärtää
      Ikävä
      52
      936
    9. Hyvää huomenta!

Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as
      Ikävä
      78
      902
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      272
      876
    Aihe