Miten pitkään kissanne elivät ja mihin menehtyivät

ovatkokissatterveitäyhä

Minun ensimmäinen kissa jonka sain lapsena, menehtyi 2vuotiaana autotielle.
Toinen kissani jonka sain eli vajaan vuoden, sairastui ja menehtyi kissaruttoon.Jota oli siihen aikaan monilla lähistön kissoilla.Se oli 60-luvulla.
Kolmas kissani jonka otin ollessani aikuinen eli 22vuotiaaksi, oli ikänsä terve, ja noista kolmesta ainut joka rokotettiin ja leikattiin.Ensimmäiset kissani sain lapsena naapureilta, silloin ne olivat aina ulkona, eikä niitä rokotettu eikä leikkautettu.
Miten pitkään teidän kissat on elelleet ja onko menehtyneet sairauksiin/onnettomuuksiin?
Ovatko olleet rotukissoja vai maatiaisia?
Minun kissat olivat ensimmäiset maatiaisia ja viimeksi menehtynyt oli puolipitkäkarvainen, joku sekoitus, joka kiintyi ihmisiin ja seurasi sisällä ja ulkona.

3

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvähoitoAO

      Meillä vanhin eli 22vee, ja viimeisinä vuosina kömpelöityi ja vähensi syömistään, makoili enimmäkseen, sai armopiikin,oli kova pala!Toinen tuli allergiseksi miltei kaikelle, iho rikki ym. joten sekin jouduttiin lopettamaan 4 vuotiaana. Kissat oli leikattu ja rokotettu. Nykyisin minulla on kaksi kissaa 1 vee ja 7 vee, leikattu ja rokotettu. Nyt olen tarkka ruokailun suhteen, vain luonnollista ja puhdasta ruokaa! Ennen ei kissoja juuri arvostettu ja hoidettu, olivat sairaita ja nälkiintyneitä, eivät eläneet"onnellisina elämänsä loppuun asti"!

    • Mammanajadi

      Meidän edellinen kissa oli tavallinen leikattu tyttökatti ja eli 15 vuotiaaksi. Sitten se lakkasi syömästä ja vietiin lääkäriin. Röntgen paljasti luusyövän joka oli tuhonnut puolet leukaluusta. Vaihtoehtoja ei ollut: piikki.
      Nyt meillä on 4v Maine Coontyttö ja toistaiseksi terve.

    • kissajamummo

      Minulla kuoli edellinen kissa syöpään, syöpä tuli kieleen joten syöminen oli mahdotonta, piti antaa armopiikki. Kauhea paikka oli.
      Toisella kissalla oli paha diabetes, ei pysynyt kurissa millään, muuttui apaattiseksi maksi vain. Sai kyllä insuliinia ja käytin tutkimuksissa säännöllisesti mutta jostain syystä mikään ei auttanut. Suuri menetys oli tämäkin.
      Kaikki kissat ovat eriluonteisia, mutta ihania kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3434
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2002
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1921
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1568
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1405
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1405
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1109
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1058
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      854
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe