Minun ensimmäinen kissa jonka sain lapsena, menehtyi 2vuotiaana autotielle.
Toinen kissani jonka sain eli vajaan vuoden, sairastui ja menehtyi kissaruttoon.Jota oli siihen aikaan monilla lähistön kissoilla.Se oli 60-luvulla.
Kolmas kissani jonka otin ollessani aikuinen eli 22vuotiaaksi, oli ikänsä terve, ja noista kolmesta ainut joka rokotettiin ja leikattiin.Ensimmäiset kissani sain lapsena naapureilta, silloin ne olivat aina ulkona, eikä niitä rokotettu eikä leikkautettu.
Miten pitkään teidän kissat on elelleet ja onko menehtyneet sairauksiin/onnettomuuksiin?
Ovatko olleet rotukissoja vai maatiaisia?
Minun kissat olivat ensimmäiset maatiaisia ja viimeksi menehtynyt oli puolipitkäkarvainen, joku sekoitus, joka kiintyi ihmisiin ja seurasi sisällä ja ulkona.
Miten pitkään kissanne elivät ja mihin menehtyivät
3
150
Vastaukset
- hyvähoitoAO
Meillä vanhin eli 22vee, ja viimeisinä vuosina kömpelöityi ja vähensi syömistään, makoili enimmäkseen, sai armopiikin,oli kova pala!Toinen tuli allergiseksi miltei kaikelle, iho rikki ym. joten sekin jouduttiin lopettamaan 4 vuotiaana. Kissat oli leikattu ja rokotettu. Nykyisin minulla on kaksi kissaa 1 vee ja 7 vee, leikattu ja rokotettu. Nyt olen tarkka ruokailun suhteen, vain luonnollista ja puhdasta ruokaa! Ennen ei kissoja juuri arvostettu ja hoidettu, olivat sairaita ja nälkiintyneitä, eivät eläneet"onnellisina elämänsä loppuun asti"!
- Mammanajadi
Meidän edellinen kissa oli tavallinen leikattu tyttökatti ja eli 15 vuotiaaksi. Sitten se lakkasi syömästä ja vietiin lääkäriin. Röntgen paljasti luusyövän joka oli tuhonnut puolet leukaluusta. Vaihtoehtoja ei ollut: piikki.
Nyt meillä on 4v Maine Coontyttö ja toistaiseksi terve. - kissajamummo
Minulla kuoli edellinen kissa syöpään, syöpä tuli kieleen joten syöminen oli mahdotonta, piti antaa armopiikki. Kauhea paikka oli.
Toisella kissalla oli paha diabetes, ei pysynyt kurissa millään, muuttui apaattiseksi maksi vain. Sai kyllä insuliinia ja käytin tutkimuksissa säännöllisesti mutta jostain syystä mikään ei auttanut. Suuri menetys oli tämäkin.
Kaikki kissat ovat eriluonteisia, mutta ihania kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk1559819Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta1277939Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2607472Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä
Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi27101Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.1216162Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k865951Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j535752Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan
Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit944831Oikeistohallitusten aikaan saannokset.
Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja62772Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!
Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist541414