Ovihyökkäys vaatii kovempia otteita: http://youtu.be/ipj1mm9dTh8
joku idiootti spämmäs tuon aikaisemman ketjun täyteen turhaa sontaa. Tästä löytää helposti saman pätkän
tässä siis videolla ovihyökkäys kovemilla otteilla
4
109
Vastaukset
- AAnuksenhaju_
Pistähän rälläkkä soimaan!
- buahhaha
Hirtä itsesi kehitysvammainen äpärä.
- V__
buahhaha kirjoitti:
Hirtä itsesi kehitysvammainen äpärä.
Hitto tuo häirikkö on tosiaan ärsyttävä. Vuosikausia. Se luulee, että Kylmis ja sinä olette sama henkilö.
- V__
Kyllähän poliisit ehtii paikalle kesken teon, koska kyse on Maikkulasta. Muistaen vielä ne Kylmiksen rakentamat muut hidasteet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984