Älkää ny olko noin nyreitä

soitellen.sottaamaan

Vähän lapsellista leikkiä "mä olen suuttunu ny, mä en ala teiän kaa".
Yleensähän täällä on jo varhaisheränneet ja sitten iskee myöhäisherännäiset? Tähän hetkeen ei ole ilmestynyt kukaan?
Vähintään ekaaa soutunytkähdystä on ollut ja aamupuuron hämmentäjiä kera kuupallisen kahvia.
Nyt kuin leikistä suuttuneita? Vai onko kaik lähteneet laskettelemaan laulellen lumihankea? Lumi hankea? Voiko olla hiekkahankeakin tai hiekkakinoksia?
Hitto kun mulla hilseilee otsa. Se on tämä pakkaskeli. Mutta miehethän ei rasvaa.

13

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eipä.ole.leikkiä

On ollut paljon tekemistä, ei ole ehtinyt konetta avaamaankaan ja illalla on niin väsynyt että melkein kaatunut petiin. Hyvin on yölläkin nukuttanut.

Tänä aamunakin olen keittänyt aamukahvin 6:n aikoihin.
      Sähköpostia piti katsoa.

• Omituisia höpöttäjiä ,jos sattuneista syistä joutuu tupahommis olemaan ja enemän kirjottelee niin joku viurunaama on heti kitisemäs,mitäs aina tääl olet.
      Sit kun työn ,levon tai sairauren takia tulee välipäätä niin ihmetellään ,miksei tuu kirjotuksia.
      Kohrallaan ei oo koskaan ,pitää vissiin pikku lastenloru tempasta niin on lukemist.

• "koti-kiusattu"

Viittaatko lasten-lorulla minuun?
        Lainaat sillee mainettani :)

H.

• Koti-kiusattu

Noinhan se hyvin pitkälti menee ja ellet johonkin aloitukseen osallistu, niin sielläkin joku kaipaava nimimerkkisi mainitsee. Ehkä me olemme eräänlaisia nyrkkeilysäkkejä, joihin voi pahan olonsa hakata.

• Ancelina kirjoitti:

Koti-kiusattu

Noinhan se hyvin pitkälti menee ja ellet johonkin aloitukseen osallistu, niin sielläkin joku kaipaava nimimerkkisi mainitsee. Ehkä me olemme eräänlaisia nyrkkeilysäkkejä, joihin voi pahan olonsa hakata.

"Ancelina"

Viittaakohan hän lasten-lorulla minuun?
        Lainaa sillee mainettani :)
        Olenko yksi säkeistä?

YH.

• hunksz kirjoitti:

"Ancelina"

Viittaakohan hän lasten-lorulla minuun?
        Lainaa sillee mainettani :)
        Olenko yksi säkeistä?

YH.

hunksz

Ei varmaankaan viittaa, sinun maineesi on jylhääkin jylhempi, sitä ei voi lainata. (Josko haluaakaan)
        Muks vaan :)

YP.

• hunksz kirjoitti:

"koti-kiusattu"

Viittaatko lasten-lorulla minuun?
        Lainaat sillee mainettani :)

H.

Koskahan sun mielees uppoo se et kaik ei koske sinua?
        Mun riimit on mainittu lastenloruina ja en koskaan oo niitä runoina maininnu.

• Kevennys

Mies meni lääkärin vastaanotolle. Tutkittuaan lääkäri sanoi , ei ole miehen hyvä olla yksin, ottakaa vaimo . Mies sanoo, kenenkä vaimoa tohtori suosittelee.

• Eilisen päivän siivosin mökkiä. Nyt alan pakata kamoja ja lähden ihmisten ilmoille, muuten tulee avattua netti turhan usein. Auto on lämpiämässä, pakkasta kuusi astetta.
      Ei kai kukaan tätä palstaa niin tosissaan ota että viitsisi suuttua. Jos joku ei ole mun kaa, en edes huomaa täällä vieraillessani. Onneksi unohdan myös mitä olen kirjoitellut, kunhan kulutan aikaani tällaiseenkin.

• "mielikki-neito"

Onko tämä nyt se uusi autosi?

H.

• hunksz kirjoitti:

"mielikki-neito"

Onko tämä nyt se uusi autosi?

H.

Johan se on muutaman kuukauden ollut.

• Heikunkeikku

Mä oon tänään vähän nyreä. Äklöys kalvaa sisustaa ja pää on jotenkin niinku ei olis oma pää ollenkaan.
      Minulla on itseaiheutettu pääkipu. En yhtään muistanut, että tää tämmöstä on.
      Nakkasin naamaan buranan. Kohta varmaan saan oman pääni takaisin.

• Täysinlääkkeetön

Ryyppääminen palstan äärellä kera muistinmenetyksen ei ole hyväksi havaittua toimintaa.
        Miksi ihmiset ovat edelleen ylityhmiä ja purevat vatsahaavan nopeuttajaa, limakalvojen tuhoajaa esimerkiksi buranaa? En puhu nyt vastanneesta Heikusta vaan ihmisistä yleisellä tasolla. Jotkut syö buranaa jokaiseen kutinaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      68
      2342
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      244
      2304
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1528
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      30
      1346
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      58
      1340
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1299
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1220
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      81
      998
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      989
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      989
    Aihe