Soini:Suomeen mahtuisi vielä lisää maahanmuuttajia

Kotoutuuko

15

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pinviljelijäksi

      Sinne vaan tyhjille maatiloille.

    • Loppuunmietittykö

      Lisää mahtuu ja otetaan mutta kuka maksaa kulut?

    • TTTaateli

      Soini on oikeassa.
      Maahanmuuttajat tulee hajasijoittaa, esim. Lieksan seutu on sopivaa aluetta ja siellä on Lieksan väki osoittanut ystävällisyyden.
      Samoin Hämeessä Lammi ja ympäristö on hyvää seutua.
      Oulun seutu on siitä ongelmainen, että siellä on vissiin Suomen tyhmin väestönosa n mm. pääministeri. ( tämä perustuu Vermon tallien takana majailevien hevosmiesten arvioon)
      Meillä pääkaupunkiseudulla on suuria ongelmia mm. Timo Soini ka Aleksander Stubb ja me voisimme hivenen keventää kuormaamme.
      Tunturi-Lappi olisi sopivaa aluetta taatelin ja ananaksen viljelylle.
      Tällä perusteella ehdotan, että Suomi kolminkertaistaa pakolaisten määrän.

    • marksistileninisti

      ASETELMA SOININHOVISSA ON SANALLA SANOEN mielenkiintoinen

      SANOISIN ETTÄ emme oikein millään enää pääse sosialismiin ellei
      Suomen Uutiset -lehden päätoimittaja Matias Turkkilan puoliso, Ylen suvakki
      eli toimittaja Sanna Ukkola terästä matutustaan

      http://mvlehti.net/?s=sanna ukkola

      • ääriviivoja

        Nähdessäni Ukkolan aamutv:ssä,tulee mieleen aamulenkin tarpeellisuus. Onhan xxl:n kokoja vaatteissa mutta lopputulos on silti masentavaa peilistä katsottuna. Totean aina etten olisi sovelias tv:n ohjelmiin koska ei ole muotoja ,on vaan ääriviivoja ja sekös harmittaa että joutuisi ilkeilemään katsojille oman "ruhon" vuoksi.


      • minänäin
        ääriviivoja kirjoitti:

        Nähdessäni Ukkolan aamutv:ssä,tulee mieleen aamulenkin tarpeellisuus. Onhan xxl:n kokoja vaatteissa mutta lopputulos on silti masentavaa peilistä katsottuna. Totean aina etten olisi sovelias tv:n ohjelmiin koska ei ole muotoja ,on vaan ääriviivoja ja sekös harmittaa että joutuisi ilkeilemään katsojille oman "ruhon" vuoksi.

        salaa runkkasit!


      • persut.mamukiimassa

        Mamutuksessa Soinilla vain taivas on rajana?


    • satasen-akka

      Kauheaa!!!

    • Halvinta

      Lieksa olisi luonnollinen paikka koska auntoja tyhjillään.

    • Eikö Soinille riittänyt, että kymmenkertaisti turvapaikanhakijoiden määrän 3.000:sta 30.000:een vuodessa? Hallitus ei edes istunut koko viime vuotta!

      Tämän vuoden aikana joudutaan näkemään persujen maahanmuuttopolitiikan seuraukset koko kaameudessaan, ellei Petteri Orpo ota niskalenkkiä Soinista yhtä tehokkaasti kuin otti Putinista.

    • Eläkelläinen

      Mahtuu mut kenen kukkarossta maksetaan.

    • Eiriesana

      Helppo lupailla kun itse asuskelee jenkeissä.

    • Valikoikaa

      Mahtumisen puolelesta mahtuisi jos valittaisiin maalaisia.

    • puhuvaanomastapuolestasi

      Soinilta palkka pois ja omaisuus takavarikkoon kun lupailee tänne lisää elättejä.
      Säätiö tyhjäksi ja mamujen elatukseen rahat.
      Näinkö se velkakierre katkeaa.
      Lastemme hartioille lisää velkaa.

      Eikö riitä jo somaliloiset joita saamme elättää sukupolvesta toiseen. Heidät pitäisi
      siirtää Ivaloon, kun maleksivat Suomen parhailla paikoilla pääkaupunkiseudulla.
      Soini vastatkoon sanoistaan ja ottakoon kotiinsa tulijoita ja elättäköön tai etsiköön heille työtä kun ei omalle kansallekaan ole työtä.

      • YYRP

        Samaa mieltä, äijä on tullut "hulluksi". Vai onko tuo uutinen vanha?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe