Rumat ex akat

totuusonoikea

Joskus oikein mietin että miten miehet ovat läytäneetkin niin rumat vaimot itselleen. Senkä vuoksi on eroja niin paljon? Minun uusi mies kanssa vaihtoi minuun kun hänen ex akka oli tosi ruma. Liian lihava, lyhyt ja ei huolehtinut itsestään. Nyt elämme heidän lasten kanssa perhe arkea ja uskon että lapset viihtyy meillä kun minä olen niin kaunis.
Monet yh on tosi rumia kun tuolla liikkuu, en ihmetele että ovat jääneet yksin, kuin mies kehtaisi kävellä heidän kanssaan kun ei huolehdi itsestään.
Ei se mies ole itsestään selvyys, ja vaikka siinä onkin ei tarkoita sitä ettet kävisi kampaajalla ym hoidoissa.
Liitos säilyy kun nainen hoitaa itseään eikä läskisty.

23

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletkuitenkintyhmä

      Olet vähä-älyinen, opettele edes kirjoittamaan.

      • totuusontoinen

        Jep, olisi kyllä mukava nähdä kun aloittaja tulee parinkymmenen vuoden päästä tänne itkemään kun ukko jätti sen takia kun on nainen vanhenutunut ja rypistyny niin pakko ollu vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Erohan siinä tulee jos menee idiootin kanssa naimisiin. Kaksinkertainen riski jos 2 idioottia kyseessä.


      • kaunisnainentulikaupun
        totuusontoinen kirjoitti:

        Jep, olisi kyllä mukava nähdä kun aloittaja tulee parinkymmenen vuoden päästä tänne itkemään kun ukko jätti sen takia kun on nainen vanhenutunut ja rypistyny niin pakko ollu vaihtaa nuorempaan ja kauniimpaan. Erohan siinä tulee jos menee idiootin kanssa naimisiin. Kaksinkertainen riski jos 2 idioottia kyseessä.

        Mä tulin nyt.. en voi tietää olenko hengissä parinkymmenen vuoden päästä. Kaunis oon sustakin kauniimpi, kun olet noin kateellisen oloinen.


    • Vesakc

      Mahtavan rohkea avaus. Pyydän anteeksi kaikilta ihmisiltä jo tässä vaiheessa. On Iljettävää arvottaa ihmisiä ulkonäön perusteella. Kuitenkin on samalla pakko miehenä todeta, että jos nainen ei enää edes etäisesti muistuta naista , eikä muutenkaan osaa käyttää avujaan miehen seksuaalisenkin hyvinvoinnin eteen ja esim. keskittyy pelkästään uraansa tai lapsiinsa, niin vaikeuksia on luvassa. Huomatkaa naiset, että mies ei ole mikään esine tai tavara, jolla ei ole muita tarpeita, kuin olla perheen alati hymyilevä yleistimpuri. Kohdelkaa kuten ihmistä ja huolehtikaa heistä. Parhaiten tämä tapahtuu olemalla kelpo kumppani niin arjessa kuin juhlassakin. Siihen kuuluu itsestä välittäminen ja miehen rakastaminen.

      • womann

        Sama toisinpäin


    • marikoove

      no jos sitten ollaan siinä tilanteessa että nainen on käynny salilla ei paikat roiku ainakaan pahasti hoitaa hiuksiaan ja käy galvanic hoidoissa ja pukeutuu hyvin.. mitä mies sitten tekee naisen sekusaalisen hyvin voinni eteen..en tahdo että mies rypistyy ja lihoo tai kuihtuu riuksi lihasmaasan hävitessä--..eli sali harrastus on hyvä molemilla ja mieskin saa käyttää rasvaa ihoonsa..parturilla on hyvä käydä 1 kerta kuussa..Ulkomaalaiset miehet on yleensä hoidetumpia kun suomimiehet..olen tämän huomannut..mutta oman pitää huota itsestään.Oppinut jopa nyppimään kulmansa..

      • raavasmiess

        Just joo taitaa ukkos olla, kun Michael Monroe kajal silmineen ja meikkivoiteineen.


    • rento.askel

      Ranskalainen nainen on tyylikäs läpi elämänsä. Suomifemakko on emakko. Ottelen mieluummin oltta kuin edes katson. Ei voi mitään

      • paskamahat

        Ranskalainen mieskin on tyylikäs ja charmikas, mutta suomimies on hirvee sika, haisee tupakalle ja kaljalle löysät verkkarit jalassa ja suuri maha.


    • orr0r05r05r

      Tuo selittyy sillä että miehet ovat ottaneet naiset kun ne vielä olivat nuoria ja jotakuinkin siedettävän näköisiä.

      • missätasaarvo

        Naiset ovat erittäin kauniita aina noin 35-40 vuotisiin asti sitten ne rupsahtaa. Mies taas komistuu vuosi vuodelta, ja on erittäin charmikas yli 50 vuotiaana.
        Se on outo juttu.


    • Aboriginaali

      Miesten ja naisten hormonitoiminnat ja seksuaalisuuden erilaisuus vaikuttavat paljon ihmisluonteisiin. Miehillä ei ole kuukautisia, vaihdevuosia ym genitaalialueen ongelmia kuten naisilla on.
      Tässä mielenkiintoista luettavaa naisten hormonitoiminnasta.

      http://www.hyvaterveys.fi/artikkeli/terveys/vaihdevuosissa_termostaatti_reistailee
      ------------------------------------------------------------------------------

    • Aboriginaali

      Seksuaaliriossyytöksissä jo noitavainon piirteitä.
      Kihlakunnansyyttäjä Vanamo.

      Vaikeissa avioerotilanteissa tehdyt rikosilmoitukset lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä osoittautuvat usein täysin perättömiksi.
      Joensuu
      Markku Liikamaa

      Syyttäjät ja poliisi ovat panneet merkille, että viime aikoina lisääntyneissä rikosilmoituksissa lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä on aika usein myös perättömiä ilmoituksia. Esimerkiksi vaikeissa arvioerotilanteissa jotkut saattavat tehtailla toisesta osapuolesta aina uusia ja uusia rikosilmoituksia, kun edelliset on poliisin esitutkinnassa ammuttu perättöminä alas.

      – Olen verrannut nykytilannetta historiasta tunnettuihin noitavainoihin. Niissäkinhän oli usein kyse siitä, että lasten tai kylänmuijien pahojen ja ymmärtämättömien puheiden perusteella poltettiin tuhansia syyttömiä ihmisiä roviolla. Näyttö näissä jutuissa kun on monta kertaa aivan samalla tasolla, arvostelee kihlakunnansyyttäjä Marja Vanamo Itä-Suomen syyttäjänviraston Joensuun toimistosta.

      Vanamo sanoo, että lapsen seksuaalinen hyväksikäyttösyytös heitetään usein ilmaan vaikeissa avioerotilanteissa.

      – Olen pannut merkille, että sitä käytetään lyömäaseena toista osapuolta, yleensä isään, vastaan, hän sanoo.

      Rikosilmoitusten lisääntymisen taustalla on varmasti myös se, että ilmoitusherkkyys on kasvanut niin perheissä kuin viranomaistenkin keskuudessa.

      Mutta Vanamon mielestä syytökset ovat montaa kertaa varsin hataralla pohjalla.

      – En saata uskoa, että tilanne olisi yhteiskunnassa muuttunut sellaiseksi, että yhtäkkiä meillä olisi suuri joukko avioeroisiä, jotka käyttäisivät lastaan seksuaalisesti hyväksi, hän sanoo.

      *******

    • olentodennut

      no minkä sille sitten voi enää, kun on chaizzee housut täynnä, eli vahinko jo tapahtunut. parempaan. laihempaan. kauniimpaan ja nuorempaan vaihtoi

    • Oletkoihantosissasi

      Olen ruma akka jo eikä nuoruuden kauneudesta , hehkeydestä jälkeäkään eikä mies ole häipynyt. Ruma se mieskin jo on, rupsahtanut, harmaantunut ja ryppyyntynyt. Parasta kun ulkonäkö on mennyt niin tilalle on tullut elämänviisutta ja älykkyyttä eikä tarvitse enään mistään ulkoisista asioista välittää eikä peiliin tarvitse katsoa. Elämänarvot ovat muuttuneet ihan toisenlaisiksi kuin pinnallisina nuorina.

      Onko elämäsi elämää vain elää miestä varten tässä maailmassa, onko sinua itseäsi ollenkaan, elätkö itseäsi varten ollenkaan vaiko muita varten. Jos sairastut tai lihot niin hakee äijäsi terveen ja kauniin tilalle joka on pitänyt itsestään parempaa huolta. Suhteessa ei siis tarvita rakkautta ja kiintymystä ollenkaan vaan voi ihan kylmästi vaihtaa tarpeen tulle niin kuin vanhan auton uuteen.

      • Kauneusonterveyttä

        Joo-o, muuten ihan hyvä juttu mutta täytyy rakastaa myös itseään sen verran, että pitää kuntonsa ja terveytensä hyvänä, liikkuvana ja toimivana. Siinä se ulkonäkökin samalla pysyy ja petraantuu eikä ikä pääse painamaan liian aikaisin.

        Se on ihan saathanan surullista että elämänarvoista puhuvat ja paasaavat ihmiset eivät huolehdi kaikista tärkeimmästä arvosta lainkaan: terveydestään nimittäin. Sillä terveyden hoito on kauneuden hoitoa ja kauneuden hoito on terveyden hoitoa. Luojan antamista ominaisuuksista tulee pitää hyvää huolta olivat ne millaisia tai minkä näköisiä tahansa eli en tarkoita ulkonäöllisiä juttuja. Ts. hoida leiviskäsi ja terve sielu terveessä ruumiissa j n e .


      • Karutotuus
        Kauneusonterveyttä kirjoitti:

        Joo-o, muuten ihan hyvä juttu mutta täytyy rakastaa myös itseään sen verran, että pitää kuntonsa ja terveytensä hyvänä, liikkuvana ja toimivana. Siinä se ulkonäkökin samalla pysyy ja petraantuu eikä ikä pääse painamaan liian aikaisin.

        Se on ihan saathanan surullista että elämänarvoista puhuvat ja paasaavat ihmiset eivät huolehdi kaikista tärkeimmästä arvosta lainkaan: terveydestään nimittäin. Sillä terveyden hoito on kauneuden hoitoa ja kauneuden hoito on terveyden hoitoa. Luojan antamista ominaisuuksista tulee pitää hyvää huolta olivat ne millaisia tai minkä näköisiä tahansa eli en tarkoita ulkonäöllisiä juttuja. Ts. hoida leiviskäsi ja terve sielu terveessä ruumiissa j n e .

        Noin ajattelin 20 vuotiaana mutta kun on 50v mittarissa niin elämän arvot ovat muuttuneet ihan toisiksi.

        Sairauksia ja/tai vammoja kertynyt yhdelle jos toiselle elämän aikana.

        Lihava ihminen voi olla sisuskalultaan paljon terveempi kuin kamalasti yrittävä laiheliini. Perinnölliset tekijät vaikuttavat enemmän vaikka ihminen yrittäisi vaikka mitenkä pitää itsestään huolta.

        Lihavuus suojaa ilmeisesti taudeiltakin sillä kaikki laihemmat ovat saaneet kaikki viirukset, influenssat ja minuun ei iske mikään vaikka kuljen julkisilla ja olen näiden sairastuneiden parissa.

        Rakastan itseäni ja olen terveellä tavalla itsekäs mutta elämääni en tuhlaa oman itseni, ulkonäön tutkiskeluun vaan opiskelemiseen. Kykyä nähdä omaa napaansa pidemmälle vaatii jotain älykkyyttäkin ja sielukkuutta ihmiseltä.

        Näen koko ajan ihmisiä jotka huolehtivat itsestään mutta kaikkein tärkein puuttuu, rakastaa toista ihmistä vaikka mitä ongelmia tulisi. Haetaan vain täydellistä ihmistä juuri niin kuin itsensäkkin tuntee täydelliseksi.

        Mikä on terveydestään huolehtimista, on laaja käsite ja silti sinulle voi tulla pahoja sairauksia vaikka olisit elänyt kuinka kurinaikaisesti.

        Minulla on 30v kestänyt sama parisuhde jotenka tiedän mistä puhun. Emme ole vaihtaneet tosiamme vaikka on tullut vastoinkäymisiä elämän varrella. Olemme rakentaneet ja tehneet yhdessä vaikka mitä. Käyneet sairauksia, vammojakin yhdessä hoitaneet toisiamme. Toistemme traumat olemme käyneet yhdessä lävitse. Se on tosi rakkautta eikä mitkään ulkonäkö asiat vaikuta pätkääkään.

        Minä olen ollut koko ikäni lapsesta saakka ylipainoinen saaden ne geenit vanhemmiltani ja huonot ruoka tottumukset kun kukaan suvussa ei osannut mitään ruokaa tehdä. Täydellisen huonoja kokkeja. Koskaan ei ollut mitään ruoka- aikoja eikä mitään terveellistä ruokaa kaapeissa. Olen kuitenkin terveempi kuin kukaan saman ikäinen. Olen tavallista tallaajaa älykkäämpi ja jo ala-asteella minulle sanottiin se ja se jatkui ammatilliseen koulutukseen.

        Pystyn halutessani muuttamaan koko yhteisöä missä ja mitenkä vain ja olen tehnytkin niin. Päihitän kaikki ulkonäköönsä tuijottavat ihmiset tuosta vain noin. Mitä tyhmempi ulkonäköönsä tuijottaja on niin sitä helpompi ohjailtava. Ohjailen kaikkia ulkonäköönsä tuijottavia ihmisiä kun minulla on näkökyky mikä ulottuu siitä omasta ulkonäöstä pidemmälle. Kehitän omaa älykkyyttäni ennemmin kuin ulkonäköä. Ihmisten ulkonäöllä ei ole mitään vaikutusta vaan sillä mitä siellä korvien välystöissä on.

        Puolison vaihtaminen ei ole mikään ratkaisu omiin ongelmiinsa ja kohta taas on samat ongelmat edessä kunhan se alkuhuuma menee ohitse. Itsekeskeisillä ihmisillä on koko vaihtamisen prosessi koko elämänsä ajan ja haetaan itsensä kopioo joka tekee ja elää saman lailla. Kuitenkaan ei olla siihen itsensä kopioon tyytyväisiä vaan hajoo koko systeemi alkuhuuman jälkeen ja alkaa ärsyttämään siinä ihmisessä ihan kaikki.

        Sinullakin varmasti vaihtuu kumppani vielä moneen kertaan kunnes et saa enään ketään kun olet vanha vaikka kuinka pitänyt huolta itsestäsi niin sitä ei muuta mikään että VANHENET ja näytät vanhalta nahkalta eikä sitä voi muuttaa vaikka mitä tekisi.


      • Söpöläinenkin

        Tämä kilometrin virsi kertoikin hyvin 'älykkyytesi', heh. Mikähän mahtaa tehdä sinusta terveemmän kuin "kukaan saman ikäinen"? Luuloteltu älykkyytesikö?

        Kunhan kyselen yli 35 vuoden avion jälkeen ja perusteella. Elämän arvojen pitää todellakin muuttua vuosikymmenten kuluessa - mielellään terveemmiksi, ne näet vaikuttavat myös ulkonäköön.


      • geenitt
        Kauneusonterveyttä kirjoitti:

        Joo-o, muuten ihan hyvä juttu mutta täytyy rakastaa myös itseään sen verran, että pitää kuntonsa ja terveytensä hyvänä, liikkuvana ja toimivana. Siinä se ulkonäkökin samalla pysyy ja petraantuu eikä ikä pääse painamaan liian aikaisin.

        Se on ihan saathanan surullista että elämänarvoista puhuvat ja paasaavat ihmiset eivät huolehdi kaikista tärkeimmästä arvosta lainkaan: terveydestään nimittäin. Sillä terveyden hoito on kauneuden hoitoa ja kauneuden hoito on terveyden hoitoa. Luojan antamista ominaisuuksista tulee pitää hyvää huolta olivat ne millaisia tai minkä näköisiä tahansa eli en tarkoita ulkonäöllisiä juttuja. Ts. hoida leiviskäsi ja terve sielu terveessä ruumiissa j n e .

        Just joo, kyllä se syöpä tuli kumminkin, vaikka kuinka treenasin ja hoidin itteeni.
        Toiseksi kaikki me vanhennutaan , ei auta vaikka kuinka taistelee vanhentumista vastaan.


      • Perusjututkuntoon

        Sairaus ei kysy lupaa, se tulee jos on tullakseen. Mutta todennäköisesti sinä jaksoit kaikki syövän aiheuttamat jutut ja oireet paljon paremmin hyväkuntoisena, koska treenasit ja hoidit itseäsi. Hyvässä peruskunnossa oleva jaksaa, selviää ja kuntoutuu paremmin kuin sellainen, jolla on rapakunto. Sama koskee myös ikääntymistä.

        Geenit vaikuttavat moneen asiaan, mutta niihin on turha vedota, jos syö väärin, ei liiku laisinkaan ja hommailee yöt jotain muuta kuin nukkumista.


      • Anonyymi
        UUSI
        Karutotuus kirjoitti:

        Noin ajattelin 20 vuotiaana mutta kun on 50v mittarissa niin elämän arvot ovat muuttuneet ihan toisiksi.

        Sairauksia ja/tai vammoja kertynyt yhdelle jos toiselle elämän aikana.

        Lihava ihminen voi olla sisuskalultaan paljon terveempi kuin kamalasti yrittävä laiheliini. Perinnölliset tekijät vaikuttavat enemmän vaikka ihminen yrittäisi vaikka mitenkä pitää itsestään huolta.

        Lihavuus suojaa ilmeisesti taudeiltakin sillä kaikki laihemmat ovat saaneet kaikki viirukset, influenssat ja minuun ei iske mikään vaikka kuljen julkisilla ja olen näiden sairastuneiden parissa.

        Rakastan itseäni ja olen terveellä tavalla itsekäs mutta elämääni en tuhlaa oman itseni, ulkonäön tutkiskeluun vaan opiskelemiseen. Kykyä nähdä omaa napaansa pidemmälle vaatii jotain älykkyyttäkin ja sielukkuutta ihmiseltä.

        Näen koko ajan ihmisiä jotka huolehtivat itsestään mutta kaikkein tärkein puuttuu, rakastaa toista ihmistä vaikka mitä ongelmia tulisi. Haetaan vain täydellistä ihmistä juuri niin kuin itsensäkkin tuntee täydelliseksi.

        Mikä on terveydestään huolehtimista, on laaja käsite ja silti sinulle voi tulla pahoja sairauksia vaikka olisit elänyt kuinka kurinaikaisesti.

        Minulla on 30v kestänyt sama parisuhde jotenka tiedän mistä puhun. Emme ole vaihtaneet tosiamme vaikka on tullut vastoinkäymisiä elämän varrella. Olemme rakentaneet ja tehneet yhdessä vaikka mitä. Käyneet sairauksia, vammojakin yhdessä hoitaneet toisiamme. Toistemme traumat olemme käyneet yhdessä lävitse. Se on tosi rakkautta eikä mitkään ulkonäkö asiat vaikuta pätkääkään.

        Minä olen ollut koko ikäni lapsesta saakka ylipainoinen saaden ne geenit vanhemmiltani ja huonot ruoka tottumukset kun kukaan suvussa ei osannut mitään ruokaa tehdä. Täydellisen huonoja kokkeja. Koskaan ei ollut mitään ruoka- aikoja eikä mitään terveellistä ruokaa kaapeissa. Olen kuitenkin terveempi kuin kukaan saman ikäinen. Olen tavallista tallaajaa älykkäämpi ja jo ala-asteella minulle sanottiin se ja se jatkui ammatilliseen koulutukseen.

        Pystyn halutessani muuttamaan koko yhteisöä missä ja mitenkä vain ja olen tehnytkin niin. Päihitän kaikki ulkonäköönsä tuijottavat ihmiset tuosta vain noin. Mitä tyhmempi ulkonäköönsä tuijottaja on niin sitä helpompi ohjailtava. Ohjailen kaikkia ulkonäköönsä tuijottavia ihmisiä kun minulla on näkökyky mikä ulottuu siitä omasta ulkonäöstä pidemmälle. Kehitän omaa älykkyyttäni ennemmin kuin ulkonäköä. Ihmisten ulkonäöllä ei ole mitään vaikutusta vaan sillä mitä siellä korvien välystöissä on.

        Puolison vaihtaminen ei ole mikään ratkaisu omiin ongelmiinsa ja kohta taas on samat ongelmat edessä kunhan se alkuhuuma menee ohitse. Itsekeskeisillä ihmisillä on koko vaihtamisen prosessi koko elämänsä ajan ja haetaan itsensä kopioo joka tekee ja elää saman lailla. Kuitenkaan ei olla siihen itsensä kopioon tyytyväisiä vaan hajoo koko systeemi alkuhuuman jälkeen ja alkaa ärsyttämään siinä ihmisessä ihan kaikki.

        Sinullakin varmasti vaihtuu kumppani vielä moneen kertaan kunnes et saa enään ketään kun olet vanha vaikka kuinka pitänyt huolta itsestäsi niin sitä ei muuta mikään että VANHENET ja näytät vanhalta nahkalta eikä sitä voi muuttaa vaikka mitä tekisi.

        Minäkin olin läskisika 36 vuotiaana, mutta sitte löysin punavihreät tatskat ja nyt olen taas 20 vuotias raudikko!


    • joidkksjaö

      Jokainen kaunis nainen tietää itse onko kaunis vai ei. Heitä ihaillaan. Rumat naiset taas eivät itse tiedä että voat rumia, siksi eiät halua edes kaunistua.

    • Avaajaonidioottimies

      No onneksi miehelläni ei ole ex-akkaa. Olen vissiin sitten näiden lähes 30 vuoden aikana pysynyt hyvin kuosissani tai ehkä mieheni arvostaa myös luonnettani. Kenties minulla onkin viisas mies.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7658
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2842
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2422
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2155
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1819
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1563
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1426
    8. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1424
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1349
    Aihe