Samsung-televisioissa on usein vikaa virtalähteen konkissa. Näin minulle on kerrottu.Itsestään käynnistyksiä, häiriöitä kuvassa varsinkin käynnistettäessä tai sitten kokonaan mykkä, vain stanby valo palaa.
Itselläni on hivenen erilaista vikaa töllössa. Siis 40":n Samsung.
Kolme poikittaista viivaa kuvaruudun poikki. Ja kuva muutenkin hivenen sotketuu samalla. Kuitenkin täysin katsottavaa. Häiriö poistuu 15-25 minuutin katselun jälkeen, eikä enää uusiudu.
Olisiko sittenkin kondensaattori vika?
Olisiko jollekulle tuttu ilmiö?
Samsung tv
2
1431
Vastaukset
- SamsunginOmistaja
Mulla on Samsungin töllö, jossa muutaman kerran näkynyt kuvassa pystysuuntaisia viivoja tai oikeastaan "vääristymiä". Kuva on ikäänkuin ollut muutamassa kohdassa pari pikselin leveydeltä pois paikaltaan. Vika on kuitenkin ilmennyt niin harvoin, etten ole pystynyt tarkasti päättelemään, aiheuttaako vian itse töllö vai mahdollisesti digiboksi tai av-vahvistin.
Kokeile vian ilmetessä katsoa kuvaa jostain toisesta ohjelmalähteestä. Eli jos vika ilmetee tv-lähetystä katsoessa, laita DVD pyörimään ja katso toistuuko vika siinäkin. Jos toistuu, vika tod.näk. telkkarissa. Jos ei toistu, vika voi olla tuossa alkuperäisessä ohjelmalähteessä tai huonossa kaapelissa.- Sano
Kyseessä nimenomaan television oma vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693