Olis edes välit jonkunlaisella mallilla...
On joo ikävä sua...
19
186
Vastaukset
- naiseltamiehelle
Mullakin sua ikävä.Mitä toivot meidän väleistä?
- niinhäntuoon
Tiedät että kaikki on sinusta kiinni. Itse olisin vaikka heti valmis sopimaan
- naisenkysymys
Mitä voin tehdä?Mistä tiedän että olet hän?Kauan aikaa on kulunut..
- nojosoikeestinoin
niin miksi sitä kertoo palstalla tuntemattomalle eikä sille oikeelle ihmiselle?
- valitettavasti
naisenkysymys kirjoitti:
Mitä voin tehdä?Mistä tiedän että olet hän?Kauan aikaa on kulunut..
kirjoitin miehelle koska aloitus oli mieheltä naiselle
- envaanvoi
nojosoikeestinoin kirjoitti:
niin miksi sitä kertoo palstalla tuntemattomalle eikä sille oikeelle ihmiselle?
oikea tietää miksi en voi muuta tehdä.
- LtaLle
Aaws, mä haluisin nähdä tällaisen viestin itselläni bling :)
- eikösseoo
aikas lailla itestä kiinne millasella mallilla välit on?
- Mikäsneteidän
välit on tärvännyt tai kuka?
- LtaLle
No minä ainakin tiedän, että suurempi todennäköisyys olisi se että minä laittaisin viestiä hänelle kuin toisinpäin. Vaikka hänellä olisi kyllä pokkaa ottaa yhteyttä muhun, senkin jälkeen vaikka esittäisin toiveen, että ei ottaisi, näintietenkin mikäli hän itse sitä haluaisi.
- jaoottoi
" paluupostia eräälle * :)) varsinaista ikävää juu.
- näinsennäen
No on varmaan montakin tapausta jossa välit ei oo mallilla millään. Jos edes pienesti toivoo asioiden korjaantuvan, eikö silloin voi laittaa edes alkukirjaimia keneltä kenelle. Ja minkälaiselle mallille haluais asiat.
- harkitseeedes
Kerrohan suoraan hänelle niin voisi välit korjaantua.
- otayhteyttäjooko
Niin mullakn häntä.
- mieheltä_naiselle
En voi ottaa enää yhteyttä ja hän tietää kyllä miksi... ei liity kolmansia osapuolia (tietääkseni)
- Ikäväeikunjatkuu
Niin tietää, itsehän halusi sen etäisyytensä ja oman tilansa. Suhteessa on aina kaksi syyllistä ei vain hän, myös ap itse (omine epäilyksineen).
- oikojatakoja
Ikäväeikunjatkuu kirjoitti:
Niin tietää, itsehän halusi sen etäisyytensä ja oman tilansa. Suhteessa on aina kaksi syyllistä ei vain hän, myös ap itse (omine epäilyksineen).
niin ne epäilyksetkin voisi oikoa, eikä antaa epämääräisiä vastauksia mitä voidaan tulkita monella tapaa..
- mieheltä_naiselle
Ikäväeikunjatkuu kirjoitti:
Olen samaa mieltä, että suhteessa kummassakin on syytä ja vikaa. Muuten ei oikein täsmää.
- kerhoy
Se on susta itsestä kiinni. Ja sen eteen täytyy sitten tehdä jotain.
Youre in my heart.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa872656Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621714SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän101686Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631565Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81538Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261246Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261105Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811005