On joo ikävä sua...

mieheltä_naiselle

Olis edes välit jonkunlaisella mallilla...

19

186

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naiseltamiehelle

Mullakin sua ikävä.Mitä toivot meidän väleistä?

• niinhäntuoon

Tiedät että kaikki on sinusta kiinni. Itse olisin vaikka heti valmis sopimaan

• naisenkysymys

Mitä voin tehdä?Mistä tiedän että olet hän?Kauan aikaa on kulunut..

• nojosoikeestinoin

niin miksi sitä kertoo palstalla tuntemattomalle eikä sille oikeelle ihmiselle?

• valitettavasti
        naisenkysymys kirjoitti:

Mitä voin tehdä?Mistä tiedän että olet hän?Kauan aikaa on kulunut..

kirjoitin miehelle koska aloitus oli mieheltä naiselle

• envaanvoi
        nojosoikeestinoin kirjoitti:

niin miksi sitä kertoo palstalla tuntemattomalle eikä sille oikeelle ihmiselle?

oikea tietää miksi en voi muuta tehdä.

• LtaLle

Aaws, mä haluisin nähdä tällaisen viestin itselläni bling :)

• eikösseoo

aikas lailla itestä kiinne millasella mallilla välit on?

• Mikäsneteidän

välit on tärvännyt tai kuka?

• LtaLle

No minä ainakin tiedän, että suurempi todennäköisyys olisi se että minä laittaisin viestiä hänelle kuin toisinpäin. Vaikka hänellä olisi kyllä pokkaa ottaa yhteyttä muhun, senkin jälkeen vaikka esittäisin toiveen, että ei ottaisi, näintietenkin mikäli hän itse sitä haluaisi.

• jaoottoi

" paluupostia eräälle * :)) varsinaista ikävää juu.

• näinsennäen

No on varmaan montakin tapausta jossa välit ei oo mallilla millään. Jos edes pienesti toivoo asioiden korjaantuvan, eikö silloin voi laittaa edes alkukirjaimia keneltä kenelle. Ja minkälaiselle mallille haluais asiat.

• harkitseeedes

Kerrohan suoraan hänelle niin voisi välit korjaantua.

• otayhteyttäjooko

Niin mullakn häntä.

• mieheltä_naiselle

En voi ottaa enää yhteyttä ja hän tietää kyllä miksi... ei liity kolmansia osapuolia (tietääkseni)

• Ikäväeikunjatkuu

Niin tietää, itsehän halusi sen etäisyytensä ja oman tilansa. Suhteessa on aina kaksi syyllistä ei vain hän, myös ap itse (omine epäilyksineen).

• oikojatakoja
        Ikäväeikunjatkuu kirjoitti:

Niin tietää, itsehän halusi sen etäisyytensä ja oman tilansa. Suhteessa on aina kaksi syyllistä ei vain hän, myös ap itse (omine epäilyksineen).

niin ne epäilyksetkin voisi oikoa, eikä antaa epämääräisiä vastauksia mitä voidaan tulkita monella tapaa..

• mieheltä_naiselle
        Ikäväeikunjatkuu kirjoitti:

Olen samaa mieltä, että suhteessa kummassakin on syytä ja vikaa. Muuten ei oikein täsmää.

• kerhoy

Se on susta itsestä kiinni. Ja sen eteen täytyy sitten tehdä jotain.
      Youre in my heart.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      87
      2656
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1714
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      10
      1686
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      263
      1565
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      8
      1538
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      26
      1246
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1105
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1052
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1005
    Aihe