että sä et jotenkin usko minuun ja mun tunteisiin vaikka ne on kyllä totisinta totta en kait mä nyt hyvän tähden muuten täälä enäää kaikkien vuosien ja tapahtumien jälkeen olisi.
Minusta tuntuuu
11
124
Vastaukset
- tunteetontosia
Kyllä mää uskon sua ja sun tunteisiin.Tämä on ollut tosi hevi paketti mulle.Tiiäthän?Mää en oo päässyt yli sinusta.Tätä ei pidä kirjoitella täällä.Laita joku yhteystieto mulle jos haluat että selvitetään tämä.
- kerrotkosnainen
Missä laitan?
- tunteetonrankkojakans
Mää menen nyt kun on pakko.Jos olet se oikea niin löydät mun numeron.Mulla on halu selvittää ja sopia.Olet tosi tärkeä.
- vastaanmiehelle
kerrotkosnainen kirjoitti:
Missä laitan?
Laita mun s-postiin tai puh.numeroihin.Ne löytyy.On entiset.Oispa ihana jos voidaan sopia ja puhua.
- Mietteitävain
Miksi et itse tee asialle mitää? Kait kaipaamasi on fb:ssä? Tai teillä on yhteisiä tuttuja kenelle voi sanoa että pyytää ottamaan yhteyttä
- ilmeisestikkin
Mietteitävain kirjoitti:
Miksi et itse tee asialle mitää? Kait kaipaamasi on fb:ssä? Tai teillä on yhteisiä tuttuja kenelle voi sanoa että pyytää ottamaan yhteyttä
Tilanne ilmeisesti monimutkikas! Onko pyydetty laittanut aikasemmin viestiä tai soittanut? Ja jos on niin ehkä hän ei viitsi enään ettei tunnu häiritsevältä ja turhalta pommittamiselta. Tai jos joku on hänelle jotai "huhu" puheita kertonut..
- nainentäältä
kerrotkosnainen kirjoitti:
Missä laitan?
Anteeks kun omin.On vaan niin ikävä ja paha olo kun välit jäi selvittämättä. Hitto miten sitä sekoaa kun uskoo että toinen olisi laittanut viestin.Tälle ja mulle saa vapaasti nauraa.Nauraisin itsekin jollen itkisi niin paljon.
Tunteiden kanssa vuoristoradalla tai kohta osastolla tämä herkkä - sivustavaankysyn
Ja mistä päin "olet nainen täältä" ?
- nainentäältä
Oulusta
- siishalloohei
usko .... juttuihin ..... nimettömällä nettipalstalla .... haloo .
- Pupuz
Voimuru...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3606531Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483856Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava211405Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard121147- 981051
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,162928- 52920
- 56876
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue17869Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v9847