Meille on syntymässä touko-kesäkuussa leijonalupanpoikasia, väreistä ainakin mustaa viittakuviota on oletettavissa syntyvän. Odotettavissa on Mm- ja MM-harjaksisia. Sukutiedot on tiedossa, mutta vanhempia ei ole rekisteröity. Olen kysellyt parilta epäviralliselta kasvattajalta ja he ovat sanoneet, että tässä yhdistelmässä voisi olla potenttiaalia. Poikaset kasvaisivat sisätiloissa, perus perheen hälinän ja kodin äänten (kotikoneet, koira ym) keskellä. Poikasten mukaan saisit epäviralliset paperit ja pussin tuttua ruokaa. Etsisin nyt kiinnostuneita näistä poikasista, vaikka parille löytyykin koti tuttavapiiristä. Jos kiinnostuit, laita sähköpostiosoitteesi kommentteihin, otan sinuun yhteyttä, kun suunnitelma edistyy. Poikasista saisit kuulumisia ja kuvia joka viikko syntymän jälkeen.
Jos jokin jäi mietityttämään, kysy reippaasti.
Kiinnostuneita leijonaluppapoikasista?
6
<50
Vastaukset
Voisin olla kiinnostunut. Minulla on ollut käpiöluppakorva. Osaatko kertoa tuosta rodusta tai luonteenpiirteitä vanhemmista?
- Leijonalupat
Leijonalupat ovat luoteeltaan samnakaltaisia, kuin kääpiölupat. Emo on luonteeltaan ihana halumussukka, joka on kokoajan pusuttelemasssa, isä on hieman varautunut alkuun, mutta on vähän ajan päästä hyvin utelias ja kiinnostunut.
Tarvitseeko tuo turkki jotain erityistä hoitoa/harjausta? Missä päin Suomea asut? Itse asun Keski-Suomessa
- Leijonalupat
Oman kokemuksen mukaan MM-harjas on etenkin poikasena helposti takkuuntuvaa, kun taas Mm-harjas on helpompi. Vähintään pari kertaa viikossa harjaus estää takkujen syntymisen ja harjaus on normaali rutiini pitkäkarvaisille kaneille, joten siihen ei kauaa aikaa tuhlaannu. Asun Kotkassa (Kymenlaaksossa sijaitsee), mutta poikaset kulkeutuisvat omien menojen mukaan lehemmäskin.
- Luppapupu
Onko poikasilla korvatatuointeja?
- Pupuliinii
Minkälaiset vamhemmat? Tarkennusta siis, että minkälainen yhdistelmä? Ovatko kanit puhdasrotuisia? Mikä on poikueen tavoite?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489