Näin ne johtajat tekevät pitkää työuraa, Oulun Osuuspankin Haukiputaan konttorin johtaja Hellgreenkin vain 61 vuotiaana eläkkeelle. Kehtaavatkin vaatia normiduunareiden työurien pidennystä!
Op:n Ari Hellgren jo 61-vuotiaana eläkkeelle
13
1965
Vastaukset
- Kateellinenko
Niin mitä sitten, jäitkö ilman lainaa Hänen vuoksesi....Oletko kuullut esim. vapaaehtoisesta Eläkesäästämisestä...Tuskimpa Hän on Sinun työurasi pidentämistä ollut vailla...
- maksmain
Ari oli hyvä Pankinjohtaja
Hyviä eläkepäiviä hänelle toivotan.
Terv 65v eläkeläinen. - vm.56
Hyvä ex maalivahti oli hyvä myös pankinjohtajana,ei juorulehdet kirjoittele epäreilusta toiminnasta laina-asioista naispuolista asiakasta kohtaan. Hyviä eläkepäiviä vaan Arille!
- kadekoolet
On ihan ok
- Sami-Siili
Balettitanssijat pääsee 40v,eikä ole muuta vastuuta kun pitää huoli ettei tossu lipsu. Mikä mahtaa olla että balettitanssijat ovat jokainen liian lyhyitä,pitää varpaillaan tanssia.
- Lentäjänpojanpoika
Eikös armeijastakin pääse 50-55v. eläkkeelle? Ammatinvalintakysymys.
- Kalastajapekka
Sotilaslentäjät pääsee aikaisemmin,yleensä jatkavat lentämistä Finnairilla taikka ulkomaisen lentoyhtiön palveluksessa.
- aurosa
Minä jäin eläkkeelle kun lapsilisät loppuivat.
terv:tumma ja tulinen- vm.67
vm.56
Hyvä ex maalivahti oli hyvä myös pankinjohtajana,ei juorulehdet kirjoittele epäreilusta toiminnasta laina-asioista naispuolista asiakasta kohtaan.
Ketä tarkoitit?
- eimennynytihanoikein
Eikös niitä eläkeikiä pitänyt nostaa kun tulee liikaa eläkeläisiä? Helpossa konttorityössä sitä pitäisi jaksaa ainakin 70 vuotiaaksi. Ei nyt mene ihan niinkuin oli Sipilällä ja kumppaneilla puheet.
- Eikannatapuhua
Täh...konttorityö helppoa. Et ole tainnut tehdä konttorityötä, kun noin sanot. Oletko tullut ajatelleeksi, että tämä "helppo konttorityö" on monesti henkisesti raskasta. Ei työn tarvitse olla fyysisesti raskasta, että antaa aiheen jäädä aikaisemmin eläkkeelle. Siinä voisi moni fyysisen työn tekijä joskus koettaa, kuinka helppoa on. Itse tietokoneella töitä tehneenä tiedän, kuinka siinä "helpossa konttorityössä" vastuullista työ voi olla ja kyllä niska-hartiaseutu on kovilla. Ja kun on vielä johtaja, on paineet ja vastuu tosi kovat.
- dsoi3rsds
Se siitä eläkeiän nostamisesta...
- heppamies123
taisi konttuurinjohtaja jäädä eläkkeelle ihan muista syystä kuin iän vuoksi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000588944124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1911560Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221317- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662