Näin viime yönä unta, jossa äitini kertoi olevansa aatelinen. Olin, että oho, kumma kun asiaa ei ole aiemmin maininnut. Kyselin unessa vähän suvun historiaa. Joku esi-isä oli liukastunutta kuningatarta auttanut pystyyn, ja saanut aatelisarvon kiitoksena.
Unessa olin harmissani, kun aatelisarvot ei periydy äitiltä lapsille.
Unessa äiti kertoi olevansa aatelinen
1
136
Vastaukset
Unesi voisi kertoa siitä, että vertaat omaa elämääsi ja äitisi elämää.
Olet kenties hieman kateellinen jostain asiasta "kun tuo aatelisarvo ei periydykään sinulle"..
Kateuden aihe voisi olla esim äitisi elämäntapa, vauraus tai jokin hänen ominaisuutensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1642042
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu141952- 1191375
- 981352
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4401212- 65945
- 49861
- 50856
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä221751Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa338724