Kawasaki Z800 -14 KYTKINREMPPA EDESSÄ?

Märkäkorvakytkin

Elikkäs, asensin vuonna -14 ostettuun Zetaan vaihdenäyttöä (GIPro) ja ohjeiden mukaisesti löin custom-ohjelman, eli opetin näytölle kaikki pyörän 6 vaihdetta.

Nostin pyörän pukille ja löin käymään. Kyseessä ENSIMMÄINEN käynnistys tänä vuonna. Edellisen kerran käynyt syksyllä, kun viimeksi ajettu.

Laitoin 1-vaihteen sisään ja nostin rauhallisesti kytkintä. Käynti oli vähän epätasaista (nousu-lasku-nousu-lasku) ja vähän alkoi jokin haisemaan. Rengas kuitenkin pyöri.

Ostin pyörän em. vuonna keväällä ja kyseessä siis ensimmäinen pyörä ja kohta kolmas ajokausi. Ei vielä valtavasti tietoa/kokemuksia kaksipyöräisistä! Onko kytkinremppa kenties edessä vai vaihdetaanko öljyt ennen tämän vuoden ajoja VAIKO MITÄ?

Kiitos etukäteen ja ajelkaa varovasti, kun kelit koittaa! :)

14

435

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Märkäkorvakytkin

Lisätään vielä, että pyörällä ajettu 10 000km...

• JopoDealer

Et vain osaa, nuija. Osta Jopo.

• kawamanni

just juu, KAWASAKIA ei LYÖDÄ käymään, siinä virhe.. startista seuraavan kerran..

• luistaakos

Kytkin levyt ei haise, ne on umpiossa ja käryt palaa koneessa!

• TosiAmmattilainen

Vitun tyhmät osaatteko antaa asiallista vastausta?! Toinen tarvitsee apua ja te vaan vittuilette ?!?!?!

• hergf

Pelle olet. Vieköön moponsa pajalle jos ei ite osaa. Taidat olla jakeluautoapina, TosiAmmattilainen?

• TosiAmmattilainen

Sentään palkallisessa työssä paremmilla liksoilla kuin sossu...

Edelleenkin, onko vaikea vastata toisen esittämään kysymykseen, missä vika?

Jos et osaa antaa asiallista vastausta ÄLÄ KOMMENTOI OLLENKAAN!

• hergf

Eipä täällä kukaan sinunkaan mielipidettä ole kysynyt, ja siltikin tulet tänne pilluilemaan ihmisille.
        Pääseekö siellä hoopolassa nykyään nettiinkin? Heti lääkkeiden jaon jälkeen?

• TosiAmmattilainen

Jätän vain vastaamatta, koska en tiedä vastausta aloittajan ongelmaan. Sinä tässä vittuilun aloitit. Jos et tie asiallista vastausta aloittajalle painu helvettiin siitä!

• hergf

Jos et heti lopeta, niin kerron hoitajillesi sinun nettiseikkailuistasi. Sitten saat vielä kovemmat lääkkeet, ja tuplaperspanon joka ilta. Oppii, stana.

• TosiAmmattilainen

Taas hyökkäät kommenteilla, jotka ei liity aiheeseen mitenkään. Kuinka tyhmä pitää olla...

Tiedätkö edes onko aloittajalla vikaa pyörässään vai ei?

• hergf

Päässä ainakin on vikaa, kun täältä kyselee. Kuten sinullakin.

• TosiAmmattilainen

Yhtälailla sinullakin.

• Märkäkorvakytkin

ÄHÄKUTTI TROLLIT !!! Vaihdoin öljyt ITSE ja mainitsemani ongelma katosi. Haistakaa paska HÄHHÄHHÄÄÄ !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1733
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1337
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1270
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1243
    Aihe