Ite oot, kun koulusta ja yliopistoilta leikkaat!
· - -
Mitenköhän tässä käy?
Sipilä yhteiskuntasopimuksesta: "Paketti on vajaa"
Sipilä toisti medialle, että näyttää siltä, että pakkolakipaketista voidaan luopua uuden yhteiskuntasopimuksen myötä.
ILTALEHTI.FI
Sipilä yhteiskuntasopimuksesta: Paketti on vajaa
1
83
Vastaukset
- KIIREEESTI-pitäisi-
Eikös niin pitäisi tehdä, että nuo laittomat "lait" kumottaisiin?
...
KYSYMYKSIÄ-herää--kirjoitti eilen:
On selvää, että ne jotka ovat olleet hallituksessa yhteen putkeen 36 vuotta
ovat junailleet miljonäärien eduksi nämä ' lait ' sekä 'säätiöiden verovaauden'.
Samoin erään kielen pakko-opetuksen yhä varhaisemmin.
Niistä 'säätiöistä' on sitten pantu hiukan rahaa kouraan esim. pm L'lle, päätöksien läpisaamiseksi.
Olisiko nuo ' lait' syytä viimeinkin kumota, niin ei suomalaisten koulutusta tarvitsisi leikata pilalliseksi ,sillä nuorten koulutuksessa on tulevaisuus.
Vai saiko myös nykyinen pm S hiukan rahaa kouraansa kun B otettiin hallitukseen ??? ---hänhän siis B..... on Luxemburg-ammattilainen. "
---
Eikös ministereiden tulisi hoitaa Suomen ja suomalaisten etua?
Muutenhan he ovat pettureita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1286003
- 574346
- 582761
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282618Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161865- 151534
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341392Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241351- 271177
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431121