Ostaako joku romuautoja?

RomutPois123

Itsellä on pihassa pari volvon raatoa joista pitäisi päästä eroon. Tietääkö kukaan maksaako joku noista jotain vielä nykyään?

Kymmenen vuotta sitten myin yhden romuauton pihasta 50 eurolla. Kuorma-autolla tuli äijä hakemaan.

11

4910

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiraviväelle

Kyllä maksaa kun katsot ettet myy eräälle raveista pitävälle vähemmistölle niitä autojas.Parhaat rahat saisit kun myyt ne itse nettiautossa varaosiksi.Muuten siitä saa sen 50€ maksimissaan kun se haetaan.
      Jos pitää kuitenkin pikaisesti päästä eroon niin ota yhteys johonkin romufirmaan ja vaadi romutustodistus ehdottomasti saman päivän aikana autosta.

En tiedä miten ravivähemmistö kikkailee autolla ja kilvillä.Itse sain romutustodistuksen vasta viikkojen päästä ja vaikka oli puhelimessa sovittu summa niin yllättäen puolet oli jäänyt pois matkasta.Ei kannata antaa autoaan näille.

Romumetallista saa hyvät rahat.Erään firman setä sanoi että minun pitäisi maksaa hänelle että hän hakee auton pois, on kuulemma kustannuksia.Sanoin että ei tarvitse sedän tulla hakemaan autoa enää vaan sen noutaa toinen firma.Näin tapahtui.
      Monesti autoissa on vielä paljon osaa joista saa paljonkin rahaa.Starttimoottori,umpiot yms.

• mitävirkaa

Mihin romutustodistusta tarvitaan?

• RomutodistusAINA

Se on todiste siitä että auto todellakin on romutettu ja esimerkiksi et saa postissa ylläriä autoveron muodossa kun auton hakija ei olekaan pistänyt autoa romuksi ja toimittanut öljyjä sun muita ongelmajätteisiin kuten kuuluu.
        Kilvet kannattaa viedä itse konttorille.muuten ne voivat olla kiinni jonkun mersussa tai toyota carina II:ssa.

• OstetaanRomua

Romua ostaa 0456787936 tai 0400588992.

• tuonumero

Jari Multanen, Kokemäki?

• Jos myisit ladoja voisin ostaa.

• xzs

Nyt oli kyse romu-autoista eikä laatu-autoista.

• Leksa111

Sataromu oy ostaa

• Anonyymi

Mannefirma, en suosittele.

• 2.0Lkeitin

Sataromu taisi mennä nurin?

• Anonyymi

Luvian Uusioteräs hakee ja on virallinen vastaanottaja !!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      123
      1730
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1442
    3. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      992
    4. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      990
    5. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      90
      874
    6. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      66
      841
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      751
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      681
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      668
    Aihe