Neuvokaa minua kuinka Gambialainen joka on moskovassa voi ylittää shengen rajan Eurooppaan tiedosta kiitollinen Gambian ystävä inshallah.
Kuinka Gambialainen pääsee shengen aluelle,
8
168
Vastaukset
Voisiko saada viisumin johonkin shengen alueen maahan. Tai lentäen Pietariin ja pussilla Lappeenrantaan ja rajalla turvapaikka hakemus.
Kerro miten kävi?- maksaja
Ja suomiakka sitten paksuksi.
- gambianystävä
Elä ja anna toistenkin elää!
- huonoennuste
Eikö se gambialainen voi itse selvittää asiansa, jos on Moskovaan päässyt niin kai hän jatkonkin selvittää, avuton mies, jos ei siihen itse pysty.
- Maksaja
huonoennuste kirjoitti:
Eikö se gambialainen voi itse selvittää asiansa, jos on Moskovaan päässyt niin kai hän jatkonkin selvittää, avuton mies, jos ei siihen itse pysty.
Ei se saa viisumia ja myöhemmin oleskelulupaa ilman jonkun tyhmän suomiakan apua.
- åpoiupp
Maksaja kirjoitti:
Ei se saa viisumia ja myöhemmin oleskelulupaa ilman jonkun tyhmän suomiakan apua.
Ja näitä typeryksiä löytyy pilvin pimein
- äölkjhgååqq
gambianystävä kirjoitti:
Elä ja anna toistenkin elää!
Eläkööt paskat siellä missä ovat syntyneet.
- oppialisää
" moskovassa": Moskovassa
" shengen ": Schengen
" kuinka Gambialainen ": kuinka gambialainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1714767- 1691631
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)661447- 65950
Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte124797Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?6767Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy191741En olisi uskonut et
Suhun tutustuminen toisi elämään näin synkän varjon. Surullista kun luulee löytävänsä rakkautta ja saa vain pahaa.66739- 75720
- 47711