26 v lämitelty vuolukivitakka. Hiukan nurkista pyöristynyt jossain kohtaa vuolukivi tulipesässä. Kestää varmaan vielä montakymmentä vuotta.
Uusissa takoissa näkyy olevan 1/3 osa enää pesien koko ja kaikissa oli tulitiilisisus,miksi? Mitäs jos vuoraisin myös tulipesän noilla tulitiilillä niin mitä tapahtuisi lämmönvaraukselle ? Pesä varmaan kuumenisi enemmän kun ei johtuisi niin itse kiviin lämpö ja savukaasut olisi pidemmälle kanavissa kuumempia ja piippu olisi kuumempi olettaisin. Hmm mikä on savotan saldo sitten , takka kestäisi sisäkiviltään pidempään ainakin vaikkei se ole kyllä nytkään lyhytikäinen. Eipä tuohon paljon kiviä menisikään jos vaikka huvikseen vuoraa tulipesän hmm ilman kiinnitystä latomalla on ajatus. Tulipesän koko jää vieläkin suuremmaksi kuin nykymalleissa on.
Tulitiilivuoraus vuolukivitakkaan?
Keraaminentulipesä
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000