Eli, onko se narsistin ongelma, että lähesriippuvaiset ovat vedättävissä?
-olen hurmaava, menevä, elämässäni tapahtuu, olen värikäs ja huokun elämää, olen avoin ja huomaavainen, huomaan pienetkin yksityiskohdat. - 1. koukku. LR ihastuu ja haluaa olla samanlainen kuin minä olen. Haluaa osan minusta itselleen. Haluaa näennäistä vahvaa itsetuntoani ja olla kuin minä.
- kerron itsestäni sydäntäsärkeviä tarinoita, vähättelemällä näennäisetsi toki niiden vaikutusta minuun. Tekeydyn raukaksi, joloin LR haluaa hoivata minua. - 2. koukku. LR on sääliä täynnä tekemässä kaiken minkä haluan. Minun ei tarvitse edes pyytää , mitään, vaan se yrittää ennakoida kaikki minun tarpeeni - olenhan rikki ja raukka, mutta vahva selviytyjä
- olen aina oikeassa, ja jos en ole niin selitän luonteenpiirteitäni traumojen aiheuttamiksi - 3. koukku. LR tuntee itseään suureksi hoivaajaksi-hän ymmärtää ja sääli ja alistuu
-tunnen hyvin psykologiaa sekä ihmisten perustarpeet. Niitä hyväksi käyttäen luon LR harhakuvia itsestäni ja LR on kokonaisuudessa minuun. Irrottautuminen minusta on hyvin vaikea ei siksi etten päästä, vaan siksi että LR haluaa tuntea sitä, minkä annan sen tuntea kanssani silloin kun tarvitsen jotain. 4. koukku.
niitä on useampia koukkuja vielä, mutta nämä nyt esimerkiksi. Onko se minun vika, että LR koukuuntuvat? Ha haluaa minulta sen, minkä oman persoonansa vuoksi tarvitsevat.
Ja ihan turhaa parkua, että olemme hirviöitä. Olemme erilaisia ja samalla kun te vaaditte narsisteille hoitoa, voisimme vaatia hoitoa teillekin. Yhteiskunnassa teitä LR manipuloidaan ja käytetään hyväksi monen eri kanavan kautta jatkuvasti ja hyväksytte sen. Mutta voi luoja, kun joku onneton tyhmä narsku käyttää hyväksi ja ymmärrätte sen, parku alkaa.
Älykkäistä narskuista
- ette tiedä
- ette huomaa
- ette pysty irrottautumaan
PEACE <3
Kaava kuinka toimimme
2
50
Vastaukset
- Raasupienirepsukka
Upealta kuulostaa noi sun touhusi. Ikävä vaan, ettet koskaan pysty itse kokemaan tai vastaanottamaan todellista rakkautta. Mun kirjoissani sellainen elämä on pelkkä varjo todellisuudesta. Manipuloi sinä vaan, minkä kerkiät - onnen sivustakatsoja. Piis vaan sullekin ja sääliä kyllä ansaitsetkin traumoinesi, jotka ovatkin oikeasti totta, vaikka et käsitä sitä, reppana.
"Mutta voi luoja, kun joku onneton tyhmä narsku käyttää hyväksi ja ymmärrätte sen, parku alkaa."
Niin tässä nyt jotain jota minä kaipaisin, kuvaat todellista narsistia, "näennäisesti vahva itsetunto, onneton, tyhmä narsku", sellaisihan narsisti todellisuudessa ovat...
Valitettavasti vaan joutuu aina turvautumaan tuon Vaknin teksteihin, kun en ainakaan itse ole löytänyt muita niin älykään narskun kirjoituksia, joka kykenisi kertomaan, mikä/millainen se narsisti todellisuudessa on, ilman illuusoitaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1622569Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64901
- 65839
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait208701Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658