vuosi horo ja maaliskuun horo

KrishnabhaktaShivaOm

Horoskooppi 2016

Asiantuntijoidemme mukaan, Horoskooppi 2016 on hyvin kattava, mitä tulee uusiin kokemuksiin ja elämän tärkeisiin päätöksiin. Löydät itsestäsi niin positiivisista kuin myös negatiivisista tilanteista, jotka rikastuttavat sinua. Näin elämä toimii. Meidän Horoskooppi johtaa sinut läpi tämän vuoden rauhallisesti ja tulet olemaan valmis mihin tahansa tulevista tilanteista. Olemme täällä sinua varten, oppaanasi ja neuvonantajanasi. Niin tänä vuonna 2016, kuin myös läpi koko elämän. Muun muassa tänä vuonna voit myös odottaa henkilökohtaista kehitystä, painopisteiden tarkistamista sekä sisäisen rauhan ja tyyneyden löytämisen.

Älä pelkää avata silmiäsi ja katsoa huolellisesti ympärillesi. Maailma ympärilläsi on niin värikäs, monipuolinen ja tarjoaa niin paljon mahdollisuuksia merkittäviin kokemuksiin. Kaikki mitä sinun tarvitsee tehdä, on olla pelkäämättä riskejä ja yrittää uusia asioita. Yksin olemisesta on hyötyä vain tiettyinä hetkinä. Emme suosittele tätä, varsinkin jos haluat nauttia tästä vuodesta viimeiseen hetkeen saakka.

---------------------------------

Maaliskuu

Nähdessäsi henkilön avun tarpeessa, auta häntä. Ihmiset muistavat hyvät teot, ja maaliskuussa se maksaa itsensä takaisin kaksinverroin. Rapu ei ole kovin aktiivinen työn suhteen tällä kaudella, mutta sitä ei tarvitse hävetä. Ihmisten täytyy saada levätä ajoittain. Emme ole koneita.

Voit nyt aloittaa parempaan työtehtävään pyrkimisen. Tie on avoinna.

Itsetutkiskelun ja menneiden muistelun sijaan sinun tulisi harrastaa urheilua. Tee kovasti töitä.

Kaipaat lisää järjestystä elämääsi. Suunnittele jotain muutaman päivän päähän ja yritä pysyä suunnitelmassa.

0

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
        Alajärvi
        66
        829
      2. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
        Naantali
        23
        819
      3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
        Ikävä
        160
        818
      4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
        Ikävä
        103
        779
      5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
        Haapavesi
        27
        728
      6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
        Ikävä
        93
        687
      7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
        Ikävä
        192
        660
      8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
        Ikävä
        22
        602
      9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
        Ikävä
        61
        592
      10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
        Suomussalmi
        37
        586
      11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
        Iisalmi
        40
        549
      12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
        Ikävä
        78
        490
      13. 39
        475
      14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
        Ikävä
        57
        465
      15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
        Ähtäri
        11
        458
      16. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
        Ikävä
        75
        457
      17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
        Ikävä
        73
        451
      18. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
        Ikävä
        111
        445
      19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
        Ikävä
        54
        438
      20. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
        Ikävä
        25
        437
      Aihe