Ei sitten tipu eikä tuu mitään että siis pysy siellä missä sun kuuluu olla. En voi auttaa sua, olen pahoillani. Ikävä toki jää noin uskottavaa valehtelijaa. Onnittelut hyvästä suorituksesta!
J the gameman
15
158
Vastaukset
- jiiimieskeihäsmies
No mistä valehtelemaan? Tarkennatko? Tietääkseen olen rehellinen itselleni ja muille!
- Jgameman
Ikinä en ole valehdellut ja nytkin ensimmäistä kertaa..
- Hiphurraa_
Tilitys on alkanut.
- jokuJjostain
Millä tavalla autoit, erilleen yritit. Sori
- AloitusEiOllutMulta
"Mä en tunne sua...
Mä en kuule sua
'Mä en näe sua..
Kuka vittu sä ees oot"
-mäkki-
_mutta tämä oli_ - JTHEGENT
Kerroppa J the Gentlemanille missä sen kuuluu olla? J Gent tehnyt ratkaisut luodakseen itselleen ja hänelle tärkeille ihmisille hyvän olon
- pettäjäksikö_syntynyt
Varmaan siellä missä ei valheita ole. Petttäjän tiet on lyhyet.
- pimppi_kysmys
Jos haaveilee pippelistä vieraassa pimpissä onko se pettämistä?
Jos haaveilee pippelistä vieraassa pimpissä kun kairaa tuttua pimppiä, onko se pettämistä?
Jos kairaa vierasta pimppiä ja pihtaa tutulta pimpiltä onko se pettämistä?
Jos kairaa vierasta pimppia ja tuttua pimppiä onko se kaksinnaimista ja pettämistä?
Jos kairaa kumppaakin pimppii yht aikaa onko se silloin kolminnaimista? - Legenda
Totta, että paikka on muotoutunut näkemykseni mukaiseksi. Mutta te ootte näyttäneet mulle maailmaa, älkää unohtako sitä. Nyt toki tulee mieleen paljon korjattavaa. Mut mut.. Taidan silti tähdätä elävien pariin ennenku jään joutomaan kuninkaaksi. Suaattaapi olla helpommin sanottu ku tehty. Mut uskoa mulla riittää, ja myös toivoa. Jotain kumminkin uupuu.. Ehkä sit joskus, mut ikinä en luovuta.
- vinkkinä
Pysy siellä sitten ja täältä pois.
- ikävöit
vinkkinä kirjoitti:
Pysy siellä sitten ja täältä pois.
Kuitenkin
- himoisakaipaus
Nännejäsi livon ja hieron silmäni sulkien. Kuljetan kättäni pitkin vartaloasi, tunkeudun sisääsi.. aaah.. silmät suljettuina voin kuvitella vartalosi hänen vartalokseen ja sykkivän onkalosi hänen onkalokseen. Suutelen sinua ahnaasti, niin kuin pitkään kaivannut mies suutelee himoitsemaansa naista. Kuvittelen sinut eläväksi hänen paikalleen. Rakastalen sinua, en häntä
- ihanvitunällöttävää
himoisakaipaus kirjoitti:
Nännejäsi livon ja hieron silmäni sulkien. Kuljetan kättäni pitkin vartaloasi, tunkeudun sisääsi.. aaah.. silmät suljettuina voin kuvitella vartalosi hänen vartalokseen ja sykkivän onkalosi hänen onkalokseen. Suutelen sinua ahnaasti, niin kuin pitkään kaivannut mies suutelee himoitsemaansa naista. Kuvittelen sinut eläväksi hänen paikalleen. Rakastalen sinua, en häntä
Tekstiä! Oma ukko saisi lähteä jos noin asia olisi! Hyi helvetti sentään!
- otakumejakutuut
Soita munawar-veljeskuntaan ja kysy neuvoja. Naidako vai ei, siinä vasta pulma!
- Sähimootvieläkin
Minkäs sille voi, että kiellät itseltäsi minun kanssa rakastelun. Pysyn siis täällä, en ota yhteyttä vaikka himoitsen minäkin. Tyydy vaimoosi. Himoitaan toisiamme kaukaa. En anna, ei tipu. Silti haaveilen. Nyt alkoi pa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa562551Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava631692SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän71650Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2631535Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --81518Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue251208Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.241061Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411012RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041002Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?78964