Hei. Olen 18.v Opiskelija.
Kurkussani on ollut pitkään outo vika. En tiedä mitä tehdä.
Selitykseni voi olla sekava/tyhmän kuulonen... Toivottavasti joku älyää...?
Kun joku puhuu minulle ja vastaan niin joskus he eivät saa selvää mitä sanon. Ääneni kuulostaa kuplamaiselta.... kuulostaa niin kuin oisi paljon limaa kurkussa.
Mutta kurkussani ei ole limaa. (Uskokaseni..)
Joten aina minulla on vesipullo mukana että juon paljon. Mutta ei se vesikään hirveästi auta saamaan puheestani selvää/kurkkuani auki.
(Sama juttu jos esim. luen jotain tekstiä ääneen niin ääneni on tukkoinen)
Olen koittanut suola vesi konstia yms. Ja sekään ei auta.
Eli mikä on vikana? Miten voin saada kurkkuni puhtaaksi ja silleen että puheeni on selvää? (Eikä tunnu siltä kuin lima nousisi ylös kun alan puhumaan)
Toinen probleema... Kun alan laulamaan niin sama juttu voi tapahtua. Jos ihan kunnolla laulan niin melki heti muutaman sanan jälkeen kurkkuuni alkaa sattua.
MISTÄ TÄMÄ KAIKKI JOHTUU!? vähän jo nolottaa puhua kaveri porukoissa...
Mikä vika kurkussa?
Pandastudew563
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312