Sinun sydämesi on tahtojen korkea vuori,
jota en voi ylittää.
Alhaalta katson,
kuinka kaunis olet ihminen.
viisautesi suuruus
katsoo minua hellästi,
eikä koskaan arvostele minua,
vaikka olen
vuoresi lumoissa.
sen hyvyys houkuttelee minua vaeltamaan
yhä uudelleen
sinun sielujesi maisemiin, läsnäoloosi.
Sinun tahtosi,
olkoon niin....
Hyvä tahtosi on aina
11
141
Vastaukset
- bravooo
Tämän omin!!! Luen sen Isällemme joka katsoo nytkin meitä pilven reunalta.
- ex-morkkis
kirjoitat todella kauniisti.
- Kaunistaniin
Oliko hengellistä rakkautta vaiko ihan maallista, täysosumaruno silti. Kauneutta on tarttunut "vuoresta" kirjoittajaankin :)
- piisändlaav
Kuka meille sanat antaa jos ei Hän. Hänen näkökulmastaan jokainen laulettu laulu ja jokainen lausuttu runo on osoitettu luomukselta luojalle. Kiitollisena siitä että jokainen käyttää hänelle itselleen annettuja lahjoja, luo uutta ja luo tunteita. Olkoon ne sitten negatiivisia tai positiivisia niin tunteita silti. Hänen näkövinkkelistään luonnollisia koska sellainen on myös Hän. Välillä rakastava, välillä armollinen, toisinaan vihastuva ja kostava, kaikki tunteiden kirjo on kuten luojansa, mukautuva mutta onnellisuutta arvostava.
- elämänvarmuus
kiitos ihanasta runosta ja hyvää yötä
- KauniitaUniaJa
Hyvää yötä.
- kivankuuloista
Kaunis aloitus jollekin.
- eienääväliä
Ei hän tiennyt
että olisi tasoittanut
pahaiset kumpuni
risaiset laaksoni
tuosta vain.
Ei koskaan
vaeltanut hän
läsnäolooni. - jalkoväliä
Ei hän enää
sinua kynnä
pelto on myyty
kesannolla on nyt
mutta kevät saa - paskanmaria
Taas yksi tyhjä kevät
kesä turhaa täynnä
auringonpaistetta
tuskaa täynnä
kuten ennen
kuten aina. - eiainasaaselkoa
Tämä oli miehelle ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2972671Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."782465SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis552205Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj771893- 1251672
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis591554- 1371447
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin731328Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.881140Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli771114