kavereiden kesken

kaaso

hääpari eivät ole aikeissa lähteä häämatkalle lainkaan häidensä jälkeen, vaan olemme suunnitelleet että n.15hengen kaveriporukalla vuokraamme jonkin mökin jossa vietämme illan/yön yhdessä. onko se ihan hölmö idea teidän mielestä? koska meistä se ei ole. ja kaveripiirissä tämä on otettu ilolla vastaan. hienoa kun voimme juhlistaa 'kaik yhdes koos' tätä iloista asiaa.

7

1659

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnelliset

Ei ollenkaan tyhmä idea!

Meillä on ajateltu aivan samaa. Juhlapaikalta poistutaan noin kolmen aikaan yöllä ja jatketaan porukalla mökillä grillausta, musiikkia ja hyvää menoa.. Meille on kai sinne tulossa noin 30-40 tyyppiä.. Mökki ei ole mikään hirvittävän suuri, mutta sopu sijaa antaa. Ja seuraavana päivänä ajattelin että olisi grillausta, syöminkejä ja kotimatkaan valmistautumista vierailla.. ja itse jäisimme viettämään romanttista iltaa ja yötä kahden.

• Josef

Ettei vaan aika menisi sen mökin siivoukseen vieraitten lähdettyä...

• onnelliset
        Josef kirjoitti:

Ettei vaan aika menisi sen mökin siivoukseen vieraitten lähdettyä...

Kaipa siinä nyt tunnin pari voi käyttää siivoukseen.. eipä juuri itseäni haittaa ainakaan. Olen tottunut siivoomaan bileiden jälkiä.. ja sen jälkeen mahtavaa krapulaseksiä. Enkä usko että siinä nyt muuta siivousta on kuin roskien keräily, kun jokainen kuitenkin omat petivaatteensa ja makuupussinsa tuo ja kertakäyttöastoita käytetään mökillä. Ja ainakin meillä on useesti ollut tapana, ystävieni keskuudessa, että yhdessä siivotaan jälkiä.

• onnelliset
        onnelliset kirjoitti:

Kaipa siinä nyt tunnin pari voi käyttää siivoukseen.. eipä juuri itseäni haittaa ainakaan. Olen tottunut siivoomaan bileiden jälkiä.. ja sen jälkeen mahtavaa krapulaseksiä. Enkä usko että siinä nyt muuta siivousta on kuin roskien keräily, kun jokainen kuitenkin omat petivaatteensa ja makuupussinsa tuo ja kertakäyttöastoita käytetään mökillä. Ja ainakin meillä on useesti ollut tapana, ystävieni keskuudessa, että yhdessä siivotaan jälkiä.

Siis mahtavaa krapulaseksiä romanttisessa tunnelmassa.. johon ei paljon vaadita.. kynttilöitä, musiikkia ja toisemme =)

• huomioksi.

Onko suunnitelmanne tosiaankin myös hääparin mieleen?

Hääyö on vastavihityn kahden keskinen juttu, siinä ei kavereita tarvita. Jos hääpari ei lähde häämatkalle ei se tarkoita sitä etteikö hääyötä haluta viettää kahden.

Krapula seksissä ei ole mitään romanttista.

• kaaso

tätä todellakin hääpari itse ehdotti.
        ja erittäin tervetullut idea meidän
        kaikkien kaverien mielestä. kyseessä
        nuoripari ja olivat ajatelleet viettää
        häämatkan sekaista hulinaa vuoden päästä,
        kun ovat vuoden olleet naimisissa ;)

• sani

hei tosi hyvä idis! iteki kohta menos naimisiin ja toi ois tosi hubaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      115
      5965
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4067
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3352
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2986
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2054
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1787
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe