narsisteille on aina hoitoonohjaus

hoidossaonhyväelää

narsistille ominaista on lukita toinen, virkkoi p!ru, kun hankonsa tunki peräreikäänsä.
minulla on kokemusta narsisteismista, minä olen täällä.
https://www.youtube.com/watch?v=ock73QRJBto

t.minä en ole ylioppilas, minä olen amerikan yhdysvaltain presidentti älkää selvittäkö, olkaa rauhassa.

ps.rauhallista joulun odotusta.

9

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mielikuvituslaukkaa

Onnittelen hienosta virasta - minä olin USAn pressana noin 9 vuotta sitten, ja toivuin siitä. Suunta on oikea, muista että lenkillä juoksee ainakin muutama henkivartija mukana vt pressalla.

• mielikuvitusloppuu

silloin, kun huomaa olevansa amerikan presidentti, ilman ylioppilaslakkia, silloin on värikynät hukassa. ylioppilaisuus on ihmisen perustarve, minä en ole ylioppilas.

politiikka on ihmisen vain kärsittävä, muutoin on ongelmia.
        https://www.youtube.com/watch?v=5-H7uBun0_c

t.minä olen amerikan yhdysvaltojen presidentti, minulle ei ilmoitella, minä ilmoitan.

• ex-morkkis

miksi ihmeessä pelkkää narsismista puhutaan.en halu kieroutuneita ihmisiä jotka satuttaa mulle riitti. eli
      yhden ihmisen muunnos riitti minulle.

aikuisten kanssa on huono riidellä varsinkin kun ne aikuisia ja mitä vanhempi sitä vaikeampi.se on psykologin kosketus pitää saada rakastumaan että pystyt tukemaan oikealle tielle muutosta koska ihminen pyrkii aina olla hyväksytty ja hyvä.

en pysty muuttamaan ihmistä joka uskoo että olen syyllinen ukon yritykseen itsemurhaan silloin aikoja sitten. syyttää minua varmasti siitäkin kun ei ukko mennyt(koska halusi säilyttää meidän välisen sovun vaikka luvan annoin). olen varmaan syytettynä heidän silmissää.

meidän parusuhteemme ei ole ollut muutakuin menetyksiä. älä osoita ketään sormella vain sen vuoksi koska kuvitellaan että elämä on parempaa. hoitoon kuuluu oli jo silloin hoidossa mutta ei tarpeeksi nähty kuinka sairas oli.

uskon että hoidossa olona voidaan pitään syytaakkeettomana jos jotain aiheutuu jonka vuoksi uskon hänen tienneen asian. miksi muuten olisi voinut vedota aina sairauteensa.

oli hyvä syy pitää erossa omastani pikku perheestä piiloutumalla.

• ex-morkkis

se muistuttaa aina ja kovasti ihmistä jota en halu enää tavata jonka vuoksi valheet on minulle kirouksia.

olen väsy, nuorimmainen on kipeä se on henkinen taakka kun ei tiedä mikä on.
        olen kuitenkin ihminen ja tästä palstasta haluan lähteä ja yrittää kohdistaa muualle tunteet ja käyttää ne tehokkaasti opiskeluun.

olen tunne ihminen ja kohdistan ne väärin.

• mälaitanhakemuksen

mä olen ok sun juttus kanssa, sä vain et tarjoo kaljaa, älä selvitä.

• Selviytyjäh

Riskiarvio on hyvä tehdä sanoi etana kun mutkaan saapui.

• etanallaon

mutkaa omasta takaa.

• Irtolisäkelentää

Donald Trump sanoisi teille kaikille, että Saatte Potkut, koska hän on maailman hallitsija, ja se jos kuka on presssn yläpuolella USAssakin.

• olenusanpressa

yläpuolella on aina jotain imua, virkkoi s@@tana hankolla huitoen raivokkaasti. meillä on mahdollisuus, usassa, sillä minä en ole ylioppilas, minä olen amreikan uu es aan presidentti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe