Nyt on Jone mennyt liian pitkälle... Aivan pelle jätkä!
Pois Radio Rockilta ja pian!
Saa mennä julistamaan suvaitsevaisuuttaan vaikka Yle Puheelle.
Jone rakastaa liikaa omaa julistustaan, eikä vaan enää ole kartalla.
Alan kerätä kansalaisadressia, että saadaan Jone samaan koneeseen kuin maasta poistettavat turvapaikkaturistit.
Jone Nikula pois radiosta!
5
250
Vastaukset
- Tane7567
Ei ton äijän suusta oo pitkään aikaan tullut mitään järkevää.
Itse kuuntelen radio rockia koko päivän, paitsi klo 11-15. - oletparas
Hyvä Jone, olet paras.
- SherlockJ
Hyvä Jone.
- Anonyymi
Juu. Jonen paatoksen ajaksi itelläki napsahtaa aina toinen kanava. Sen vieraatkin häpeää välillä sitä sen suvakkipaskaa. Demarit, Sanna Marin, jenkit, pride korona rajoitukset ja rokotukset. Asioita joita Nikula jaksaa kehua, ja raivostuu arvostelusta ja jos joku ei nuista asioista pidä, niin on tieteen vastainen hörhö ja kaikkea muuta mitä jone aina samaan lokeroon heittää.
- Anonyymi
Tämä koeputkiaikuinen jonkinlainen Jone? Ymmärsin jotta on piiperön kokomustin sekoitus työelämään kelpaamaton eikä päätä kouluun mutta viisastelu sukuvikana ylivertainen paskanjauhaja , olemus on melko heh Rock karikatyyri apinamies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."472192Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1912009- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933835- 61736