puohitien raportti 2.3.16

Aamu alkoi rauhallisesti pullojen kilinällä. Päivällä kuulu aivan jotain sairasta ujellusta yläkerrasta ja autoilemaan lähtiessäni huomasin pihalla jotain puohitielle tyypillistä juoppojen törky jälkiä maassa. Loppu päivästä ei havaintoja koska nukuin ja heräsin illalla taas pullojen kilinään ja kun lähdin hakemaan täydennystä kaupasta ja kuulin rapusta nii kuin joku tekisi kuolemaa ja kurkistin ovisilmästä ja huomasin kylmiksen raahautuvan käytävällä kantaen kaksin käsin kaljaa. Pidettiin siinä pikapalaveria uudesta yläkerran hörhöstä joka örisee yötä myöten yksinään. Sitten kylmis lähti takaisin bunkkeriinsa oksentamaan ja kävin autoilemassa yms kaljaa hakemassa ja paluu matkalla kaiken näköisiä hörhöjä pyöri pitkin puohitietä. Päätän raporttini tähän tältä iltaa

12

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylmät_kädet___

      Örisijä en ole minä. Kostoksi kerran örisin ja huusin, mutta sitä virhettä en enää tee, koska sitten se kaikki menee minun piikkiin.

    • Kuulosti niinkuin heleniuksella olisi humalainen apinalauma kylässä rääkymässä niinkuin mielipuolet

      • Kylmät_kädet___

        Pahinta on ne yölliset rääkäisyt, kun todennäköisesti pelaa jotain räiskintäpeliä ja aina, kun kuolee, niin huutaa naapurit hereille. Meikä ei tajua tuota huutamista. Miksi ottaa niin tosissaan jonkun pelin?

        Tämä on pelkkä teoria.


    • Hauk.kyyläritva

      Tekisi mieli käydä irl, tsekkaamassa puohitien elämä,,, ottaisin videota superzoomkameralla. Haittaako?

      Missä yöpyisin? Hotellissa? Teltassa?

      • Hauka.katuu

        Öitä.


    • Kk__

      Hauska muuten, ettei kukaan varmasti usko avauksen olevan totta, paitsi minä. Täysin tositapahtuma.

    • Kk__

      Olen yksi kauimmin asunut asukas tässä rapussa, joten nähnyt kaikenlaista. Kerran alakerrassani asui naapuri, joka kasvatti pilveä ja keräsi kaikki roskapussinsa parvekkeelle haisemaan. Vittu että oli "kivaa" haisteltavaa kesähelteellä 30. Ihmettelin sitä hajua, joten kerran tupakilla ollessani vilkaisin sen parvekkeelle. Täynnä roskapusseja.

    • antero_terska

      Hyvä saunis! Lisää videoita vain tulemaan, rälläköi sitä homon ovea!

      • 112112112112112

        Joo haluamme nähdä kuin potkit ja hakkaat Kylmiksen ovea yöllä.


      • V__
        112112112112112 kirjoitti:

        Joo haluamme nähdä kuin potkit ja hakkaat Kylmiksen ovea yöllä.

        No siitä on jo video. Peitti nyrkillään ovisilmän, aivan kuin se jotain auttaisi. Sauniksen videot todistavat kiistattomasti sen, että Kylmis ja Santtu ovat aivan oikeasti kaksi eri henkilöä. Täysin erinäköisiä.


    • kola-olli

      Kylmiksen ja sauniksen kannattaa liittoutua sitä häiriöivää hörhöä vastaan.

      Ihan ensimmäiseksi teette valituksen isännöitsijälle metelöinnistä. Menee varmasti läpi kun kaksi eri asukasta eri kerroksista allekirjoittaa.

      • Nuori_Kuuro

        Kyllä maailmaan meteliä mahtuu. Minua ei häiritse lainkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      1948
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      207
      1611
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      54
      1286
    4. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1208
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      108
      1184
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1025
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      920
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      866
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      827
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      781
    Aihe