Aamu alkoi rauhallisesti pullojen kilinällä. Päivällä kuulu aivan jotain sairasta ujellusta yläkerrasta ja autoilemaan lähtiessäni huomasin pihalla jotain puohitielle tyypillistä juoppojen törky jälkiä maassa. Loppu päivästä ei havaintoja koska nukuin ja heräsin illalla taas pullojen kilinään ja kun lähdin hakemaan täydennystä kaupasta ja kuulin rapusta nii kuin joku tekisi kuolemaa ja kurkistin ovisilmästä ja huomasin kylmiksen raahautuvan käytävällä kantaen kaksin käsin kaljaa. Pidettiin siinä pikapalaveria uudesta yläkerran hörhöstä joka örisee yötä myöten yksinään. Sitten kylmis lähti takaisin bunkkeriinsa oksentamaan ja kävin autoilemassa yms kaljaa hakemassa ja paluu matkalla kaiken näköisiä hörhöjä pyöri pitkin puohitietä. Päätän raporttini tähän tältä iltaa
puohitien raportti 2.3.16
12
208
Vastaukset
- Kylmät_kädet___
Örisijä en ole minä. Kostoksi kerran örisin ja huusin, mutta sitä virhettä en enää tee, koska sitten se kaikki menee minun piikkiin.
Kuulosti niinkuin heleniuksella olisi humalainen apinalauma kylässä rääkymässä niinkuin mielipuolet
- Kylmät_kädet___
Pahinta on ne yölliset rääkäisyt, kun todennäköisesti pelaa jotain räiskintäpeliä ja aina, kun kuolee, niin huutaa naapurit hereille. Meikä ei tajua tuota huutamista. Miksi ottaa niin tosissaan jonkun pelin?
Tämä on pelkkä teoria.
- Hauk.kyyläritva
Tekisi mieli käydä irl, tsekkaamassa puohitien elämä,,, ottaisin videota superzoomkameralla. Haittaako?
Missä yöpyisin? Hotellissa? Teltassa?- Hauka.katuu
Öitä.
- Kk__
Hauska muuten, ettei kukaan varmasti usko avauksen olevan totta, paitsi minä. Täysin tositapahtuma.
- Kk__
Olen yksi kauimmin asunut asukas tässä rapussa, joten nähnyt kaikenlaista. Kerran alakerrassani asui naapuri, joka kasvatti pilveä ja keräsi kaikki roskapussinsa parvekkeelle haisemaan. Vittu että oli "kivaa" haisteltavaa kesähelteellä 30. Ihmettelin sitä hajua, joten kerran tupakilla ollessani vilkaisin sen parvekkeelle. Täynnä roskapusseja.
- antero_terska
Hyvä saunis! Lisää videoita vain tulemaan, rälläköi sitä homon ovea!
- 112112112112112
Joo haluamme nähdä kuin potkit ja hakkaat Kylmiksen ovea yöllä.
- V__
112112112112112 kirjoitti:
Joo haluamme nähdä kuin potkit ja hakkaat Kylmiksen ovea yöllä.
No siitä on jo video. Peitti nyrkillään ovisilmän, aivan kuin se jotain auttaisi. Sauniksen videot todistavat kiistattomasti sen, että Kylmis ja Santtu ovat aivan oikeasti kaksi eri henkilöä. Täysin erinäköisiä.
- kola-olli
Kylmiksen ja sauniksen kannattaa liittoutua sitä häiriöivää hörhöä vastaan.
Ihan ensimmäiseksi teette valituksen isännöitsijälle metelöinnistä. Menee varmasti läpi kun kaksi eri asukasta eri kerroksista allekirjoittaa.- Nuori_Kuuro
Kyllä maailmaan meteliä mahtuu. Minua ei häiritse lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984