Hei löytyykö joensuusta henkilöä joka voisi lukea vikakoodit vw golf iv vm 2001. 1.6 16v. Samalla tulisi kuitata myös häiriövalot. maksan toki 10e toimista. [email protected] puh 045 174 2410
vikakoodien luku vw joensuu
6
925
Vastaukset
- kauppaan_vaan
Motonetistä saa halvalla obd vikalukijan. Halvin maksaa 39€ suosittelen hakemaan.
- ei-kannata
Ei kannata VAG-autoihin käyttää noita yleismallin lukijoita, vikakoodit yleislukijalla eivät anna tarkempaa tietoa. VAG:n omalla lukijalla saat viasta tarpeeksi tietoa, niin korjaaminenkin onnistuu.
- yleislukija
Vikakoodin voi lukea maskista; VW
- laalaakko
Laakkonen.
Vanha paikallinenn viidakon sanonta... älä tuhoa autoasi me teemme sen. - Onnistuuhan
motonetin lukijalla ihan hyvin. tarpeeksi saa tietoa. ja sitä paitsi hakee netistä vikakoodit. Onnistuu myös kuittaus.
- Se_pieni_ero
Kannattaa muistaa, että VW konsernin autoille on omat VAG lukijat. Muistaakseni kyse on yhden pinnin erosta standardi OBD pistokkeeseen, ja liittyy auton radioon. Melkein kaikkia lukijoita saa sekä VAG-, että normaalimalleja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1311696
- 1481265
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161171- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4858