Suloinen ja Kaunis mutta mitä sisältä löytyy?

SydänVaillaJärkeä

Olen pikku hiljaa alkanut uskomaan muiden näkökantaja hänestä/naisesta. Järki alkaa voittamaan kamppailun sydämen ylivallalta. Olen silti vielä hänestä vielä hyvää puhunut, en tiedä miksi. Ehkä sydän on halunnut päästä sanomaan ne kuuluisat viimeiset sanat:) .
Nyt vaan pitäis yrittää pitää itsensä jotenkin kasassa. Tämä odotus tunteiden loppumisesta ollut jo liian pitkä. Pahalta tuntuu , kun näkemään joutuu kuitenkin.
Siellä se tahdon voimasta riippumaton elin rinnassa Tuntuu Puristuvan kasaan aina nähdessä ja lähellä ollessa.

6

186

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvääensin

Milloin alat puhumaan pahaa hänestä.

• Nikitin000

Kuka mahdat olla?

• parempiasennese

Ei koskaan, ikinä, milloinkaan saa uskoa muiden kertomaa toisesta ellei itse suoraan ota selvää. On ihmisiä joista juuri kukaan ei tiedä mitään oikeasti tärkeää. Pinta valehtelee tai ainakin voi antaa väärää signaalia.
      Jos siis kuvasi hänestä on hyvä, pidä se hyvänä kunnes hän itse juuri sinulle toisin todistaa. Näin minä toimin muita kohtaan, tässä elämän ristiaallokossa.

• mullaonpatoutumia

Mulla sama tilanne, paitsi että olen se nainen huomion keskipisteessä, josta puhutaan selän takana ja arvotellaan olenko hyvä ja PAHA.

Arvaappas tuntuuko hyvältä?

Ja on sitä paitsi aivan uskomatoman lapsellista touhua, aikuinen ihminen kyllä ymmärtää, että kaikissa ihmisissä on negatiiviset puolensa, suloinen kissanpentukin osaa purra, kun sitä tarpeeksi kiusaat. Sitten saat ihan mitä tilaat.

Kusipää.

• muidenpahatpuheet

Pahan puhumisen takana on melkein aina kateus. Kaunis ja suloinen kuullostaa siltä että muut naiset ampuu kovilla sellaista.

• NiinTietenkiiii

:((((((((((((((((( hyvästi sitten..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      13
      1703
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      139
      1697
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      289
      1286
    4. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1088
    5. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      210
      1066
    6. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      965
    7. Mitä haluaisit

Tehdä kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      130
      962
    8. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      3
      905
    9. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      49
      878
    10. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      10
      875
    Aihe