900 -94 2.3 S Remmi vai ketju?

taustamooses

Onko tietoa onko kyseisessä mallissa jakopäässä hihna vaiko kettinki?

26

2875

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • moottori..

      Saabin mootoreissa on aina ketju.
      Oopeleissa on hihna.

      • Santtu

        Kysymässäsi koneessa on ketju mutta ei kaikissa Saabeissa kuten "saab" valehteli.


      • moottori,,,
        Santtu kirjoitti:

        Kysymässäsi koneessa on ketju mutta ei kaikissa Saabeissa kuten "saab" valehteli.

        Santtu missä saab mootorissa on hihna,opel isuzu fiat peräisissä on hihna.
        Enkös minä sanonut että saab mootoreissa on ketju.
        Niin ja onhan saabissa ollu ford mootorikin.
        Vai onko ne saab mootorit vielä niitä englantilaisia riumppeja.
        Se kaksitahtikone on ilman hihnaa ja ketjua vai oliko santtu.


      • Santtu
        moottori,,, kirjoitti:

        Santtu missä saab mootorissa on hihna,opel isuzu fiat peräisissä on hihna.
        Enkös minä sanonut että saab mootoreissa on ketju.
        Niin ja onhan saabissa ollu ford mootorikin.
        Vai onko ne saab mootorit vielä niitä englantilaisia riumppeja.
        Se kaksitahtikone on ilman hihnaa ja ketjua vai oliko santtu.

        Sinä kirjoitit " Saabin mootoreissa on aina ketju."
        Saabin moottori on se jonka tehdas on sinne laittanut. Jos rupeat miettimään alkuperää muistanet myös oman kirjoituksesi riumpista.


      • moottori,
        Santtu kirjoitti:

        Sinä kirjoitit " Saabin mootoreissa on aina ketju."
        Saabin moottori on se jonka tehdas on sinne laittanut. Jos rupeat miettimään alkuperää muistanet myös oman kirjoituksesi riumpista.

        En minä voi olla väärässä opel moottori on opel moottori vaikka se on saabiin asennettu tehtaalla.
        Ei se muutu saab moottoriksi vaikka se on asennettu saabin keulalle.

        Saabin mootorissa on ketju.
        opel moottorissa on hihna.


      • Santtu
        moottori, kirjoitti:

        En minä voi olla väärässä opel moottori on opel moottori vaikka se on saabiin asennettu tehtaalla.
        Ei se muutu saab moottoriksi vaikka se on asennettu saabin keulalle.

        Saabin mootorissa on ketju.
        opel moottorissa on hihna.

        "Ei se muutu saab moottoriksi vaikka se on asennettu saabin keulalle"
        ei muutukkaan mutta Saabin moottoriksi se muuttuu kun se asennetaan Saabin pellin alle.

        "Saabin mootorissa on ketju." Ei ole aian.


      • keskivertopiru
        Santtu kirjoitti:

        "Ei se muutu saab moottoriksi vaikka se on asennettu saabin keulalle"
        ei muutukkaan mutta Saabin moottoriksi se muuttuu kun se asennetaan Saabin pellin alle.

        "Saabin mootorissa on ketju." Ei ole aian.

        Poijjaat, poijjaat, hiakkaloora oj jo jääs, menkää kotio. Sama se mikä siä konepellin alla on kun saapin valmistus loppui ysitonniseen... sittemmin on on tehty ooppeleita ja muita gm-hapatuksia.


      • Santtu
        keskivertopiru kirjoitti:

        Poijjaat, poijjaat, hiakkaloora oj jo jääs, menkää kotio. Sama se mikä siä konepellin alla on kun saapin valmistus loppui ysitonniseen... sittemmin on on tehty ooppeleita ja muita gm-hapatuksia.

        Hiekkaloora on jäässä siksi me täällä kotona olemmekin.


      • kaistajakopää
        moottori, kirjoitti:

        En minä voi olla väärässä opel moottori on opel moottori vaikka se on saabiin asennettu tehtaalla.
        Ei se muutu saab moottoriksi vaikka se on asennettu saabin keulalle.

        Saabin mootorissa on ketju.
        opel moottorissa on hihna.

        onpas taas lapsellista


    • Santtu

      mutta mistäs sulle saatais. Tällä palstalla en viitsi auttaa jollei joku joka luulee tietävänsä vastaa ensin väärin.

      • huumorintajuton

        on typerää myös tällä palstalla.


      • Santtu
        huumorintajuton kirjoitti:

        on typerää myös tällä palstalla.

        Tällä palstalla on paljon typeryksiä joihin sinäkin kuulunet.
        Fiksuja on esim. Santut(paitsi alkuperäinen), SAAB, Naku Ankka ja tietenkin arvoisa Seriffimme.


      • huumorintajuton
        Santtu kirjoitti:

        Tällä palstalla on paljon typeryksiä joihin sinäkin kuulunet.
        Fiksuja on esim. Santut(paitsi alkuperäinen), SAAB, Naku Ankka ja tietenkin arvoisa Seriffimme.

        En ole typerys. Näsäviisaat, kuten sinä ovat typeryksiä. Jos on oikeasti fiksu niin ei tarvitse leuhkia tiedoillaan. Et sinä eivätkä mainitsemasi nimimerkit ole ainoita jotka tietävät jotain Saabeista. Olisi siis fiksumpaa vastailla ihmisten kysymyksiin fiksusti tai olla vastaamatta.


      • Santtu
        huumorintajuton kirjoitti:

        En ole typerys. Näsäviisaat, kuten sinä ovat typeryksiä. Jos on oikeasti fiksu niin ei tarvitse leuhkia tiedoillaan. Et sinä eivätkä mainitsemasi nimimerkit ole ainoita jotka tietävät jotain Saabeista. Olisi siis fiksumpaa vastailla ihmisten kysymyksiin fiksusti tai olla vastaamatta.

        Onko mielestäsi fiksua vastata väärin kuten monet tekee?


      • huumorintajuton
        Santtu kirjoitti:

        Onko mielestäsi fiksua vastata väärin kuten monet tekee?

        Ei ole fiksua vastata väärin. Siitä olemme luultavasti samaa mieltä. Väärin vastaavien, muka tietävien, ei varsinkaan kannattaisi osallistua Saab-aiheiseen keskusteluun. Puhukoot vaikka säästä. Mielestäni on vain turha piikitellä niitä jotka tietoa kaipaavat.


    • naku-ankka

      GM 900 Saabeissa on V6 2.5 koneessa remmi... Kaikissa muissa koneissa ON ketju.

      • Make

        Entäs tonnareissa ollut ooppelin 3-litrainen kutonen? Kait siinä joku rimpula-ooppelin hihna oli?


      • Make kirjoitti:

        Entäs tonnareissa ollut ooppelin 3-litrainen kutonen? Kait siinä joku rimpula-ooppelin hihna oli?

        GM 900 ei ole tonnari joka taas kirjoitetaan numeroina 9000.


      • naku-ankka
        Make kirjoitti:

        Entäs tonnareissa ollut ooppelin 3-litrainen kutonen? Kait siinä joku rimpula-ooppelin hihna oli?

        kysymykseesi...


      • Make
        SAAB kirjoitti:

        GM 900 ei ole tonnari joka taas kirjoitetaan numeroina 9000.

        Mun mielestä tossa edellinen kaveri sanoi (otsikko mukaanlukien), että "Ainoastaan GM900 saabeissa on remmmi..". Mun mielestä muissakin saabeissa, kuin gm900:sa on remmi, muistaakseni siis tossa 3-litraisessa tonnarissa. Joten siinä sulle selvennystä.


      • naku
        Make kirjoitti:

        Mun mielestä tossa edellinen kaveri sanoi (otsikko mukaanlukien), että "Ainoastaan GM900 saabeissa on remmmi..". Mun mielestä muissakin saabeissa, kuin gm900:sa on remmi, muistaakseni siis tossa 3-litraisessa tonnarissa. Joten siinä sulle selvennystä.

        lausetta tarkemmin "Ainoastaan GM 900 Saabeissa on V6 2.5 koneessa remmi..."

        Elikkä GM 900 Saabia on tehty 2.0 ja 2.3 litrasena ja 2.5 litranen on V6:n kone.

        Okei! Nyt tulee tärkeä asiaa... KYSE OLI GM 900 SAABEISTA EI 9000:STA TAI MUISTA MALLEISTA!


      • Santtu
        Make kirjoitti:

        Mun mielestä tossa edellinen kaveri sanoi (otsikko mukaanlukien), että "Ainoastaan GM900 saabeissa on remmmi..". Mun mielestä muissakin saabeissa, kuin gm900:sa on remmi, muistaakseni siis tossa 3-litraisessa tonnarissa. Joten siinä sulle selvennystä.

        Minä ja naku tiedämme kyllä jokaisen Saabin koneesta
        kaiken joten turha tulla tarkentelemaan.


    • tämä

      on keskustelun taso Saabin palstalla. Oi aikoja, oi tapoja.

      • TojoTeroMyös

        täydellisyytenne pitää perustaa oma palsta...


    • Jepuliss

      On!

    • george19

      Kysymykseen: Ketju

      Eikös kukaan muista 99:n 16v kisakonetta, joka oli remmillä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      108
      2142
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1640
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1256
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe