Voiko sinkkivoidetta käyttää huoletta?

Zinkki

Pääsin vuosia vaivanneesta nenän, silmien ja suun ympärillä esiintyneestä ihottumasta eroon sinkkivoiteen avulla. Kolme viikkoa olen voidetta nyt käyttänyt. Olen tosi iloinen, että näin helppo ja halpa ratkaisu ongelmaani viimein löytyi, mutta olen miettinyt onko sinkkivoiteen jatkuvasta käytöstä jotain haittaa? Käyttämäni voide (Zinkosal) sisältää vaseliinia, lanoliinia ja sinkkioksidia. Voinko tuudittautua ajatukseen, että tätä ainetta voi käyttää aina tarvittaessa vaikka loppuelämänsä ajan ilman sen suurempia haittavaikutuksia jos näyttää, että ihottuma ei pysy itsekseen poissa? Löytyykö tietoa tai kokemuksia?

4

801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suolavesttä

      Olen kärsinyt punajäkälästä 35v ja sinkkiä käyttänyt yhtäjaksoisesti melkein 2 vuotta. Välillä enempi ja välillä vähempi. Ostin Prahasta sinkkivoidetta ja se oli parempaa kuin täällä. Tosin käytän Natusanin sinkkivoidetta. Tällä hetkellä polvien alapuolella melkoisesti ja yritän laittaa vain näppylöiden päälle. Meinasin käyttää myös loppuelämän jos ei parempaa löydy. Myös suolavedessä uitetut polvisukat rauhoittaa kummasti. Ne kuivuu jalkoihin ja kutina on ainakin hetkisesti poissa.

    • Anonyymi

      Voiko natusan sinkkivoidetta käyttää yövoiteena kasvoilla?

      • Anonyymi

        miksi sä laittasit ehjälle iholle sinkkivoidetta ja sotket ihon omn normalin toiminnan


    • Anonyymi

      inkki salva on se paras ihon hoito ongelmiin, mutta muistaisin kuulleeni joskus ettei pitkä aikaiseen käyttöön , en ole varma , mutta ota selvää, voit mennä apteekista kysymään henkilökunnalta heillä on paras tieto asiasta kosta ovat farmaseutteja . Minä kysyn aina apteekista ja aina olen saanut hyviä neuvoja .

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4459
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1744
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1420
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe